Orqazm

Çox qadınlar seksdə istədikləri kimi tez-tez orqazm yaşamırlar. Artıq vəziyyəti dəyişmək vaxtıdır.


  • Daimi orqazm hissi keçirən qadınlar (partnyorla və ya tək) döş xərçənginə tutulma ehtimalını 15%, daxili cinsi orqanların xərçəngi 15%, infarkt 13%, insulta tutulma riskini 10% azaldır.

  • Fransız seksoloqları araşdırıblar ki, orqazm keçirən qadınlar digərlərinə nisbətən 2,5 dəfə çox gülümsəyir. Məsələ ondadır ki, orqazm zamanı endorfin – insan əhvalını yüksəldən hormon ifraz olunur. Həmçinin məlum olub ki, həftədə iki dəfədən az sekslə məşğul olanlar əhvalın düşgünlüyündən əziyyət çəkir. Müntəzəm sekslə məşğul olan qadınlar isə bu problemlə üzləşmir.

Ardı →

Üz dərisi

İnsanın zahiri görkəmində üz dərisinin təmiz, elastik, hamar və təravətli olması böyük rol oynayır. Təəssüf ki, heç də hamı ona düzgün qulluq etməyi bacarmır. Bəziləri təzə çıxmış hər hansı bir kremi alır, üzün dərisinə uyğun gəlib-gəlmədiyini yoxlamadan istifadə edir. Üzə qulluq edərkən ən əvvəl, dərinizi necə olduğunu təyin edin. Adətən, üz dərisini təbii piy ifrazından asılı olaraq normal, yağlı, quru və qarışıq dərilərə ayırırlar.


Ardı →

Aydın Əlizadə: Çağdaş zamanda söz çəkişmələri.İnternet polemikalar və onların faydası

Əski dönənlərdə dartışmalar hansısa özəl yerlərdə keçirilirdisə, bu gün onların məkanı əsasən İnternetdir. O zaman müzakirələri yannız ayri-ayri adamlar edirdilərsə, bu gün onlara geniş kütlələr cəlb edilib. Buna görə də polemikaların, dartışmaların, fəlsəfi düşüncənin bu gün heç kəsə lazım olmadığını, keçmişdə qaldığını, gündəmdə olmadığını iddia edənlər yanılırlar. Əksinə, bütün bunlar daha da intensivləşib, geniş kütlələrə məxsus olub. Müzakirələr zamanı insanlar çeşidli problemlər üzrə bir-birləri ilə


  1. çəkişmələr apararaq inkişaf edirlər; (örnək)

  2. tanışlıq əldə edirlər; (örnək)

  3. tanınırlar; (örnək)

  4. işbirliyinə nail olurlar. (örnək)

Ardı →

Aydın Əlizadə: Əski və çağdaş zamanda söz çəkişmələri.

Sözlə çəkişmələr, fikirlərin çəkişməsi, müzakirələr insan durumunun təbii hallarıdır. Buna görə də onlar, gədim zamanlardan bəri öyrənilmiş, tərifləri verilmişdir. Çəkişmələr qədim Hindistanda, Babildə, Misirdə, İranda əsasən dini zəmində kahinlər arasında aparılmışdır. Buna örnək olaraq Musa peyğəmbərin Fironla, Maninin zərdüşdi kahinləri ilə baş verən çəkişmələrini xatırlamaq olar. O zaman hər bir yeni düşüncəni ortalığa çıxarmış adam onunla başqa adamların, özəlliklə də çarların və kahinlərin qarşısında çıxış etməli, ona qarşı olanlara qalib gəlməli idi. Bir çox durumlarda çəkişmədə uduzan tərəf qalibin dininə (əqidəsinə) keçməli vəya qətlə yetiirilməli idi. Çəkişmələri uduzan tərəfin ardıcılları da təqib olunurdular.Qədim Yunanıstanda çəkişmələrin qaydaları dəyişmişdir. Burada artıq təkcə dini deyil, həm də dünyəvi problemlər haqqında çəlişmələrə yol verilirdi. Burada ilk dəfə olaraq, ontoloji, antropoloji, siyasi, iqtisadi və s. problemlər müzakirə obyekti olmuşdur. Daha sonra orada fəlsəfi məktəblər yaranmışdır.


Ardı →

Google haqqında maraqlı faktlar

Google şirkəıtində iş növbəsi deyilən şey yoxdur.Kim nə vaxt istəyir,o vaxt da işə başlayır.Əsas odur ki işini plana uyğun görəsən.İstəyirsən 1 saata qurtar,istəyirsən 10 günə.
Google firmasının HR şöbəsi göndərilmiş 10 CV-dən birinə zəng edir.10 zəng ediləndən biri işə müsahibəyə dəvət olunur.10 dəvət olunandan biri işə qəbul olunur.Beləliklə,işə qəbul ehtimalı 1:1000.
Google ofisində 20 restoran var.Verilən yeməklər də müxtəlif mətbəxlərə aiddir: meksikan,ərəb,italyan,fastfud,vegetarian və s.Gündə 3 dəfə yemək yeyirlər.
San-Fransisko və Palo-Altoda yaşayan işçiləri işə xüsusi avtobuslar gətirir.
Google şəhərciyində Google proqrammmistlərinin uşaqları üçün xüsusi bağça da var.
Google idarəsi Google Street küçəsində yerləşir.
Hər cümə günü Google işçiləri yığışıb bu həftə ərzində nə iş gördüklərini,planlarını və s. bölüşür.

Şlyapalar

Şlyapalar qadınların əsas baş geyimlərindən biridir. Onlar xanımlara cazibədar, yaraşıqlı və aristokrat görkəm verir.
Dizaynerlər hər dəfə şlyapalara müxtəlif lələk, naxış, lent, gül bəzəməklə onlara xüsusi görkəm verir.
Şlyapalar hər mövsümdə müxtəlif naxışda və rəngdə olur. Dizaynerlər də hər fəslin rənginə uyğun şlyapalara yeni bir naxış, element əlavə edirlər. Onların gözəl, yaraşıqlı görünməsi dizaynerlərin fantaziyasından çox asılıdır. Əsasən şlyapalar bu tipdə olur:


Ardı →

Bu reklamlardan Azərbaycanda niyə yoxdur?

Toyota öz Prius avtomobili üçün Bostonda 5.5 metr hündürlüyündə romaşka çiçəyi quraşdırıb.10 nəfər eyni zamanda burada öz mobil telefonunu enerjiyə qoya bilər(zaryadka) və pulsuz WiFi istifadə edə bilər.İdeyanın da adı "İnsan,Təbiət və Texnika arasında harmoniya" gedir.

Davamı →