Daha yaxşı natiq olmağın 5 yolu

Daha yaxşı natiq olmaq hər kəsin nail olmaq istədiyi bir bacarıqdır. Möhtəşəm bir natiq olmaq üçün həm təcrübə, həm də müəyyən bacarıqların inkişaf etdirilməsi lazımdır. Bu məqalədə yaxşı bir natiq olmağın 5 yolunu araşdıracağıq və bəzi mühüm özəlliklərə toxunacağıq.


Davamı →

Telefon seçərkən nələrə diqqət etməliyik?

Texnologiyanın inkişafı ilə gündəlik həyatın əhəmiyyətli bir parçasına çevrilən smartfonlar artıq əsas funksiyalarından əlavə təqdim etdikləri əlavə xüsusiyyətlərə görə də qiymətləndirilir. Ekran parlaqlığı, batareya tutumu, görüntü sabitləşməsi, simsiz şarj, ekran yeniləmə sürəti və ya ikili xətt dəstəyi kimi xüsusiyyətlər bir çox insanın seçim edərkən diqqət etdiyi meyarlar arasındadır.

Hər il buraxılan onlarla yeni telefon arasından seçim edərkən çaşqınlıq yaşayırsınızsa, seçimə başlamazdan əvvəl hansı məqsədlə istifadə etdiyinizi müəyyənləşdirməlisiniz. Məsələn, gün ərzində telefonunuzda uzun saat oyun oynamaq istəyirsinizsə, batareyanın ömrü və ekran ölçüsü kimi kriteriyalar sizin üçün daha önəmlidir. Ehtiyaclarınızı müəyyən etdikdən sonra yeni smartfon modelləri arasından seçim edib gündəlik həyatınızı asanlaşdıra bilərsiniz.


Davamı →

İngilis dilini öyrənməyin faydaları nələrdir?

İngilis dilini öyrənməyin faydaları daha çox iş həyatımızda görünsə də, yeni bir dil öyrənməyin beyin inkişafına verdiyi töhfəni nəzərə alsaq, zehni inkişaf üçün də faydalı olduğunu söyləyə bilərik. İngilis dilini öyrənməklə biz yaddaşımızı inkişaf etdirə, iş dünyasında yüksələ, beynəlxalq şirkətlərdə işləyə və beynəlxalq səyahətlərimizi daha məhsuldar edə bilərik.

Beləliklə, ingilis dilini öyrənməyin yeganə faydaları bunlardırmı? Əlbəttə yox! Beləliklə, təfərrüatları birlikdə araşdıraq.


Davamı →

Süd məhsullarının hansı zərərləri var?

Hər gün istifadə etdiyimiz süd məhsulları təkcə ləzzətli deyil, həm də çox faydalı qida mənbələridir. Lakin sağlamlığımıza təsirləri hər zaman müsbət olmur. Bu məqalədə süd məhsullarının potensial zərərləri və bunların insan sağlamlığına təsiri barədə ətraflı məlumat veriləcək.


Davamı →

Acı bibərin faydası varmı?

Acı bibərin yeməklərə dad qatan bir ədviyyat olaraq tanınmasından əlavə, sağlamlığa olan müxtəlif faydaları ilə də diqqət çəkir. Bu yazıda acı bibərin sağlamlığımız üzərindəki müsbət təsirlərini, tədqiqatlarda ortaya çıxan faydalarını və günlük qidalanmamızda necə daha faydalı  rol oynaya biləcəyini ətraflı şəkildə araşdıracağıq.


Davamı →

Necə proqramçı ola bilərsiniz?

Proqramçılığa başlamaq üçün ilk addım bu sahənin əsasları ilə tanış olmaqdır. Kompüter elmləri alqoritmlər, verilənlər strukturları və proqramlaşdırma prinsipləri ilə tanışlıq proqramçı kimi inkişafınızda əsas təşkil edəcək. Bu mərhələdə Python, JavaScript və Java kimi başlanğıc səviyyəli proqramlaşdırma dillərini öyrənmək lazımdır.


Davamı →

Gündəlik işlərinizi asanlaşdıracaq ən yaxşı 15 süni intellekt saytı | ChatGPT və alternativləri

Süni intellekt alətləri hətta ən mürəkkəb tapşırıqların yerinə yetirilməsinə sərf olunan vaxtı və əməyi əhəmiyyətli dərəcədə azalda bildiyi üçün gündən-günə daha da populyarlaşır. Çünki AI ümumi məhsuldarlığı və dəqiqliyi artıra və müəyyən prosesləri avtomatlaşdırmağa kömək edir. Daha yaxşı qərar qəbul etmək və şirkətlərin gələcək planlarını proqnozlaşdırmaq üçün səhiyyə, maliyyə, maliyyə planlaşdırması və digərləri daxil olmaqla müxtəlif sənaye sahələrində AI-dən istifadə olunur. 

Məzmun yazmaqdan tutmuş şəkillərdən arxa planı saniyələr ərzində silməyə qədər bir çox işi dərhal yerinə yetirən bu alətlər tapşırıqları səmərəli şəkildə yerinə yetirmək üçün şəxsən istifadə edildiyi üçün sürətlə böyüyür. 

 Mündəricat:

  1. Chatsonic 
  2. ChatGPT
  3. Trip Planner
  4. Adobe Enhance
  5. Cutout.pro
  6. Dall-E
  7. Nvidia Canvas
  8. Socratic
  9. Midjourney
  10. Jasper Chat
  11. Bing AI
  12. Krisp.ai
  13. Grammarly
  14. Chatfuel
  15. Zoho Zia

Davamı →

Şöhrətpərəst-birinci hissə. Şiringül Musayeva

İyirmi, iyirmi bir yaşlarında, balacaboy, çox da düzgün olmayan bədən quruluşlu bir oğlan qar basmış düzənliklə gedirdi. Elə bir sürətlə addımlayırdı ki ,deyəsən, hara isə bərk tələsirdi.Onun boğuq bir dumanla pərdələnmiş gözləri sanki od saçırdı. Gözlərində qızdırmalı adamlara məxsus xəstə, aydın olmayan  ifadə var idi və elə bil ətrafda nə olduğunu görmürdü.


Davamı →