Kələm turşusunun bilmədiyiniz 6 faydası

Kələm turşusu adi mətbəx məhsulu ilə hazırlanan qida kimi görünə bilər, amma əslində onun sağlamlığınıza təsiri çox əhəmiyyətlidir. Bir çox insan bu sadə turşunun gizli faydalarından xəbərsizdir. Bu məqalədə kələm turşusunun sağlamlığınıza necə kömək edə biləcəyini ətraflı şəkildə araşdıracağıq. 


Davamı →

Çox yatmağın 4 ziyanı

Çox yatmağın sağlamlığa zərərli olduğunu bilirdinizmi? Uzun müddət yatmaq bəzən lazım olan qədər yatmaq əvəzinə insan bədəni üçün müxtəlif səbəblərlə ziyanlı ola bilər. Bu yazıda çox yatmağın dörd əsas ziyanını detallı şəkildə araşdıracağıq. 


Davamı →

Az yatmağın 5 ziyanı

Yuxu bədənimizin və zehnimizin sağlam qalması üçün əsas tələblərdən biridir. Çox vaxt həyatın tələbləri və məşğul tempimiz səbəbindən yuxuya lazım olan əhəmiyyəti verməyə bilirik. Bu məqalədə kifayət qədər yatmamağın bədən və zehin üzərindəki mənfi təsirlərini  araşdıracağıq. Hər birimizin həyatında yuxunun rolunun nə qədər vacib olduğunu anlamaq üçün bu məlumatlar faydalı olacaq.


Davamı →

2024-cü ildə bürcləri nə gözləyir?

2024-cü ildə hər bürclə bağlı fərdi proqnozlar, həm şəxsi, həm də peşəkar inkişaf üçün yeni imkanlar vəd edir. Səyahət, mədəniyyət və maliyyə cəhətdən mümkün olan dəyişikliklər bürclərin yaşam tərzinə və qərarlarına təsir edəcək. Sevgi və münasibətlər baxımından da, bu il bir çox bürclər üçün mühüm irəliləyişlər və yeni başlanğıclar gözlənilir.


Davamı →

Çox yemək yeməyin hansı zərərləri var?

Hər birimiz üçün sağlam qidalanma və özümüzü necə hiss etdiyimiz arasındakı əlaqə çox önəmlidir. Günlük həyatımızda qidalanma seçimlərimiz sağlamlığımızı qorumaq və xəstəliklərdən qorunmaq üçün əsas amillərdən biridir. Çox vaxt həddindən artıq yemək yemək, yalnız çəki artımına səbəb olmur, həmçinin sağlamlığımıza mənfi təsir göstərir. Bu yazıda çox yeməklə bağlı sağlamlıq risklərini, onun psixoloji və fiziki təsirlərini ətraflı şəkildə incələyəcəyik.


Davamı →

Disiplinli olmaq üçün 6 yol

Disiplin həyatımızın hər bir sahəsində uğurun və inkişafın təməlini təşkil edən əsas amillərdən biridir. Bu yazıda disiplinli olmağın yolları mövzusunda ətraflı müzakirə edəcəyik. Disiplinli olmaq həm fərdi, həm də peşəkar həyatda bizim üçün necə vacib ola bilər, bunu araşdıracağıq. Disiplini anlamaq və onu həyatımızın hər bir aspektində necə tətbiq edə biləcəyimizi öyrənmək üçün bu yazıya dərin bir nəzər salaq.


Davamı →

Qızılca xəstəliyinin müalicəsi necədir?

Qızılca, adətən uşaqlarda görülən, lakin bütün yaş qruplarına təsir edə bilən virusa bağlı bir xəstəlikdir. Xüsusilə, immun sistemi zəif olan şəxslərdə daha ciddi simptomlar yarada bilər. Bu yazıda qızılcanın müalicəsi haqqında ətraflı məlumat verəcəyik, həmçinin qızılcanın qarşısını almaq və xəstəliyi daha yüngül keçirmək üçün nələr edilə biləcəyini öyrənəcəyik.


Davamı →

Evdə gündəlik 30 dəqiqə idman etməyin 5 faydası

Sağlamlıq və fitnes həyatımızın ən vacib tərəflərindən biridir, ancaq çox vaxt bu məsələləri nəzərə alanda vaxt və imkan məhdudiyyətləri ilə üzləşirik. İdman zalına getmək, uzun məsafələr qət etmək və ya mütəxəssislərdən kömək almaq həmişə mümkün olmaya bilər. Lakin, evdə gündəlik cəmi 30 dəqiqə idman etməklə də sağlamlığınıza böyük töhfələr verə bilərsiniz. Bu yazıda evdə hər gün 30 dəqiqə idman etməyin insan sağlamlığı üçün olan əhəmiyyətini ətraflı şəkildə araşdıracağıq.


Davamı →

İnsanların niyə görə oksigenə ehtiyacı var?

Oksigen, həyatımızın ayrılmaz bir hissəsi və varlığımızın əsas şərtidir. Gündəlik həyatımızda adətən göz ardı etdiyimiz bu element hər aldığımız nəfəs ilə bədənimizə daxil olur və hüceyrələrimizin normal fəaliyyəti üçün zəruri enerji mənbəyi olaraq xidmət edir. Bu yazıda oksigenin insan orqanizmi üçün nə qədər vacib olduğunu, onun həyatımızdakı rolunu və sağlamlığımız üçün niyə bu qədər əhəmiyyətli olduğunu  araşdıracağıq.


Davamı →

Şizofreniyanın müalicəsi mümkündürmü?

Şizofreniya dünyada milyonlarla insana təsir edən ciddi bir ruhi xəstəlikdir. Bu xəstəlik insanın düşüncə, hiss, davranış və qavrayış qabiliyyətinə mənfi təsir edir. Şizofreniya xəstələri hallusinasiyalar, qarışıq düşüncələr, sosial geri çəkilmə kimi bir çox simptomlarla mübarizə aparırlar. Bu xəstəliyin təsiri yalnız xəstənin özü ilə məhdudlaşmır, ailə üzvləri və dostları da bu prosesdə mühüm rol oynayır. Şizofreniya, tez-tez gənclik dövründə ortaya çıxır və xəstənin təhsil, iş və sosial münasibətlərinə mənfi təsir edə bilər. Bu yazıda şizofreniyanın müalicəsi, simptomlarının idarə edilməsi və xəstələrin daha yaxşı bir həyat yaşamaları üçün lazım olan dəstək sistemləri haqqında ətraflı məlumat veriləcək.


Davamı →