Həyat da bir məktəbdir!

Aylar öncə bir film («Xarabalıqdan çıxmış milyonçu», “Slumdog Millionaire”, “Миллионер из трущоб”) izlədim. Hansı ki, bu film 2009-cu ildə mükafatlara da layiq görüldü. Mən də izlədim və istədim ki, öz təəssüratlarımı bölüşəm. Filmdən çıxartdığım nəticə: həyat da bir məktəbdir, elə deyilmi?! Həm də böyük məktəb!


Film mənə çox təsir etmişdi.


Ardı →

Baltanızı daşa çalın, təbiət lüt qalmasın!

"… Bitkilərə diqqət yetirirəm, diqqətimi hər zaman çəkən maraqlı nə iləsə qarşılaşıram. Məsələn, onlara fikir versəniz görəcəksiniz ki, onların hamısının budaqları yuxarı qalxır, üzləri yuxarı baxır. Bunları görürəm və düşünürəm ki, onlar da əl açıb, Allaha dua edirlər. Niyə də etməsinlər, elə deyilmi?!..." 

Bu misraları 1-2 il bundan qabaq təbiət haqqında yazdığım bir mətndə qeyd eləmişdim. Mövzularımda da helə hərlənib, fırlanıb, təbiətə dönürəm, çünki, təbiəti sevirəm və sevincinə sevinib, kədərinə də üzülürəm. Çünki, gözlərim önündə hər halı yaşayan mənim Vətənimdir, mənim ttorpağımdır və mənim təbiətimdir. Mənfəət qurbanları seriyasına daxil etdiyim yazılarımdan biri də bu oldu: Təbiətimin acısı.


Ardı →

Corc Soros-onun kimi milyoner olaq

Corc Soros investisiya aləminin ən məşhur simalarındandır. Əgər Uorren Baffetin, Con Templtonun, Tomas Rou Praysın və ya Eddi Lampertin adları yalnız iqtisadiyyata, maliyyəyə və investisiyalara aidiyyatı olan insanlara məlumdursa, Corc Sorosun şöhrəti bu əhatə dairəsindən çoxdan çıxmışdır.
Bu gün Corc Sorosun əsasını qoyduğu fondlar Şərqi Avropanın 50 ölkəsində, keçmiş Sovet İttifaqında, Afrikada, Latın Amerikasında, Asiyada və Amerika Birləşmiş Ştatlarında fəaliyyət göstərir. Bu fondların prospektlərində qeyd olunduğu kimi, onların işinin məqsədi fəaliyyət göstərdikləri ölkələrdə açıq cəmiyyət institutlarının yaradılması və fəaliyyətinin təmin edilməsidir.
Ardı →

Sakura 13 iyun turniri

Latın dilində «bağışlayan», «qurban verən» deyin:
Cavab: donor
2. Gənc olanda günün altında şellənirəm)) Orta yaşlarımda hamını məsuliyyətsiz və kefcil edirəm. Qocaldıqca isə dəyərim artır. Mən nəyəm?
Cavab: şərab.
3. Bu ölkənin paytaxtının adı tərcümədə 3 şəhər deməkdir.
Cavab: Liviya. Söhbət Tripoli şəhərindən gedir (tri+poli)
4. Sokrat şagirdlərinə məsləhət görürdü ki: «Heç kimin məsləhətinə qulaq asmayın, hətta… ».
Cavab: " mənim də"
5. Alman dilində «möcüzə-uşaq» deyin
Cavab: Vunderkind
6. Uzaq cisimləri görmək üçün-teleskop, kiçik əşyaları görmək üçün-mikroskop, olduğunuz yerdən hündürdə yerləşən cisimləri görmək üçün-periskop, bəs divardan o biri tərəfdə olanları görmək üçün?
Cavab: pəncərə :)
Ardı →

Düyü unuyla tikək!

Təbiət bizə elə nemətlər bəxş edir ki… Elə bil ki, fəlakətləri üçün qoruyucu bir güc verir. Sadəcəb biz bunlardan bixəbər oluruq. Təzə bir üsul kəşf edilib ki, binalar davamlı, zəlzələyə dözümlü olsunlar. Hətta, demək olar ki, yüz illərlə ayaqda qalan məşhur Çin səddinin də sirri açılıb. Sual oluna bilər ki, birinin digərinə nə əlaqəsi. Elə maraq da, cavab da burda meydana çıxır. Çinin Zhejiand Universitetinin kimyaçı professoru olan Zhang Binjian bununla bağlı bir məqalə yazıb, hansı ki, bu məqalə də Amerika Kimya Cəmiyyətinin jurnalında dərc olunub. Belə ki, həmin professor araşdırmalar aparıb və burdan da məlum olub ki, həmin o Çin səddinin tikintisində düyü unundan və yandırılmış kirəcin tozundan istifadə olunub. Allah hər bir maddəni, hər bir qatqını özü bizə bəxş edib. Hər şeyin bir dərmanı var axı…


Ardı →

Bir cənub şəhərində

Bu film ən çox sevdiyim filmlərdən biridir.Film  komediya janrında olsada,əsas süjet xəttini traqikomediya tutur.Çünki burda o vaxtın qatı qanuları,insanların mənəvi azadlıqlarının tapdalanması,istədiyi və düşündüyü kimi hərəkət edə bilməməsi filmin ısasını təşkil edir.Bu film yazıçı Rüstəm İbrahimbəyovun «9-cu xrebtovı» povesti üzrə ekranlaşdırılıb.Rejissoru isə Eldar Quliyevdir.Film 1969 cu ildə şəkilmışdır.Əsas rolları paylaşan Həsən Məmmədov (Murad) və Eldəniz Zeynalovdur.(Tofiq)
Ardı →

Əsl qonşuluq.

Bir gün Fatih Sultan Məhmət yeyəcək maddələrinin keyfiyyətini və qiymətlərini öyrənmək məqsədilə paltarını dəyişib (tanınmamaq üçün) bazara çıxmışdı. O bir dükana girib, salam verir və deyir: -“Yarım batman yağ, yarım batman bal və yarım batman pendir verin”.


Baqqal yarım batman yağ çəkib, pulunu hesab etdikdən sonra deyir:- “Ağam, digər istədikləriniz də qarşıdakı qonşumdan alın, çünki, onun malı həm daha yaxşıdır, həm də, qonşum daha heç siftə eləmədi.”


Bunu eşitdikdən sonra padşah həmin ikinci dükana girir və ordan yarım batman bal alınca bu baqqal ona: — “Allaha şükr olsun ağam, mən siftəmi etdim və uşaqlarımın yeyəcək pulunu qazandım, qonşum isə daha siftə eləmədi” dedi. Bunun üzərinə padşah:


— “Bu millət belə gözəl əxlaqı ilə dünyaları fəth edər. Millətin təmiz əxlaqını pozanlara Allah qənim olsun” dedi.


Tahsin Ünal, «Osmanlılarda Fəzilət Mücadiləsi»


Davamı →

Gözləmə...

Şən kompaniya-3 oğlan və 3 qız Floridanın qızıl çimərliyinə istirahətə gedirdi. Onları mehriban günəş, isti qum, mavi su və gözəl səfa gözləyirdi. Onlar sevib sevilirdilər. Ətrafdakılara xoş gülüş bəxş edirdilər. İstəyirdilər ki, hamı onlar kimi xoşbəxt, sevincli olsun.
Avtobusda onlarla birlikdə bir gənc oğlan da gedirdi. O kədərli halda sanki nədənsə sıxılırdı. Qızlardan biri onun yanında əyləşdi. Bu gəncin adı Vinqo idi. Vinqo 4 il Nyu-york həbsxanasında olub, indi isə evinə qayıdır.
Ardı →

Gil ilə terapiya və kosmetik gillər haqqında

Təxminən 2 il bundan öncə Piterdə olanda belə bir xəbər aldıq ki, gil terapiyası keçirilir. Bizə çox maraqlı idi. Həm də ki, pulsuzdur, niyə də getməyək?! Biz də qızlarla həmin gün durduq, getdik ora ki, görək bu nədir, nə edirlər. O terapiya keçirilən binaya daxil olduq və içəri girəndə gördük ki, hardasa 35-40 nəfər insan yığılıb və 3-4 nəfər də bu terapiyanı keçirən şəxslər. Bu insanlar arasında müxtəlif yaşda adamlara rast gəlmək olardı. Hətta, eləsi ər-arvad gəlmişdilər.


Gil terapiyasında mənim düzəltdiyim)))


Ardı →

Virus proqramları

Virus-proqrama özbaşına qoşula bilən, öz surətini fayllara,sistem sahəsinə, şəbəkələrə və s, yayan və kompüterin normal işini pozan xüsusi proqramdır. Kompüter virusları təxminən 1980-ci illərin əvvəllərində meydana çıxmışdır. «Kompüter virusu» termini 1984-cü ildə ABŞ-da keçirilən informasiya təhlükəsizliyi üzrə 7-ci konfransda Fred Koen tərəfindən işlədilmişdi.
Ardı →