cahandar
Reytinq
+651.17
Güc
404.11

cahandar

CekoSuzi

Əla şer.

Bir ömrun səadət payına həsrət
 Yarımı itirmiş yarıyam indi.
 Inanma kimisə xoşbəxt eləyəm
 Kiminsə bəxtinə yarıyam indi.

 Bir küskün ovqatam,kədərli çagam,
 Səhra dolawıram gülzarsız bağam.
 Hərdən tanrıma da aşiyəm,ağam,
 Sancmağa yer gəzən arıyam indi.
Ardı →

Məhəbbətdən küsəndə......

  • Sevgi
Yazırıq sevgiden, yazırıq ancaq,
Ele setirlerde alışırıq biz.
Mehebbet olubdur oyun-oyuncaq,
Hansı mehebbetden danışırıq biz?...

Odlara qalanmaq öteri hissdir,
Kelmeler biçimli, sözler biçimli.
Çoxları diplomsuz mütexessisdir,
Eh, ürek aldatmaq bir su içimi…
Ardı →

Sevgi testi-Siz də edin.

  • Sevgi
Əvvəlcə kağız, qələm hazırlayın və 1-dən 10-a kimi rəqəmləri alt-alta sıralayın.

1. 1 rəqəminin qarşısına ürəyinizdən keçən bir rəqəm yazın
2. 2 və 6-nnı yanında əks cinsdən olan iki adamın adını yazın
3. 3,4,5 rəqəmlərinin qarşısına sizə yaxın olan adamların (dost, ailə üzvü və s.) adlarını yazın
4. 7,8,9 və 10-nun yanında isə sevdiyiniz 3 mahnının adlarını qeyd edin.
Davamı →

Cahandar Həsənli: "Böyüyəndə polis olacam"

Cahandar Həsənli: «Böyüyəndə polis olacam»
İmişli rayonunun Şahverdili kəndinin 49 yaşlı sakini Südabə Həsənova mərhum yazıçımız İsmayıl Şıxlının məşhur «Dəli Kür» romanının əsas qəhrəmanı Cahandar ağanın mərdlik, inadkarlıq, kişi dözümlülüyü kimi xarakterik cəhətlərini çox bəyəndiyindən hər zaman «oğul nəvəm olsa, adını Cahandar qoyacam» deyərmiş. İsmayıl Şıxlının «Dəli Kür» romanını oxuyan, habelə eyniadlı filmi seyr edən Südabə Həsənova yazıçı təxəyyülünün məhsulu olan bu əsərin vurğunu olduğundan vədini heç bir vaxt yadından çıxarmayıb.
Ardı →

Sevgi etirafı

  • Sevgi
Çoxdan idi Tənhalıq adlı qalasına çəkilmişdi, tikilini sanki ruhunun qəsrinə döndərmişdi, hətta ətrafında da şöhrət, yaradıcılıq, İnternet kimi maneələr yaratmışdı ki, heç kim, bir insan da ora daxil olub könlünü əsir edə bilməsin...

Qoca müdrik ömrünün çox hissəsini ömrünü də, ruhunu da, duyğularını da, zaman və sevgisini-sevincini də məhz o Tənhalıq qəsrində əsir kimi saxlayırdı, həyatdan əsir götürmüşdü sanki varlığını və gizləmişdi Yalqızlığında...

Təkcə Azadlığı və intellekti yaxına buraxmışdı: onlarla danışır, duyğularını bu iki nəsnəyə tabe edir, birini dost, digərini isə sevgilisi kimi bəsləyir, ruhunu onların xidmətçisinə çevirmişdi…
Ardı →

Qısqanc qadını sakitləşdirməyin yolu

Bu yazı qısqanclığın qurbanı olan kişilər üçündür.
Qısqanc qadını sakitləşdirməyin yolunu bilmək istəyirsiniz?
Qısqanc bir həyat yoldaşınız və ya sevgiliniz var. Qısqanclıqla necə mübarizə aparmaq olar?
Əlbəttə ki, qadını qısqanclığa məcbur edən kişi hərəkətlərində, başqa qadınlarla rəftarında dəyişikliklər etməlidir.
Ardı →

Kişi

Məni qınamayın, düzün deyirəm,
Əsl kişilərə, mən baş əyirəm.
Siz geyən şalvardan mən də, geyirəm,
Şalvar kişiliksə, mən də, kişiyəm.
Ardı →