kulturoloq
Reytinq
+476.97
Güc
685.24

kulturoloq

Fırıldaqçılar: Bazarda

8 mart tarixində  Novruz bayramı ilə əlaqədər olaraq, 8-ci km bazarın yaxınlığında yerləşən Göy bazara bazarlığa getdim. Bayram ilə əlaqədər gəlib öz mallarını Bazarda satıb evlərinə pul aparan çoxlu satıcılarla rastlaşdım Çərəz satılan yerdə bazarlıq eləmək qərarına gəldim. 
Satıcıya mənə lazım olan malların siyahısı üzrə 1kq çəkisində  çərəzlərin  almaq istədiyimi dedim.  Satıcı tərəzinin qabağında qalaraq çərəzləri çəkirdi.Məndə bu şəxsə etibar edib daha özum çəkiyə baxmırdım. Onun neçə kq çəkdiyini görmurdum . 
Mənə lazım olan bəzi malları aldım. Sonra mənim hesabımın 52 AZN elədiyi dedi məndə ona pulu verəndə o əlimdəki 100 manat birdə 20 manat  əskinzalarını aldı dedi mənə lazımn olur belə pullar. Əvəzində mənə 5 manatlıq və 1 manatlıq dəyərində olan əskinazları verdi .120 manat çivarında. Mən saydım 1 manat əskik çıxdı. Sonra pulları təzədən aldı məndən gördu. 
 

1 manat həqiqətən əskikdir. Yanındakı da təsdiq olaraq ona dedi 1 manat sən pul verməlisən dedi. o da pulullarımı qaytardı. Məndə bildimki yəgin duz sayıb verib. 
İkinci dəfə daha özum saymadım. Getdim onun yaxınlığındakı dükana orda satıcı dedi: bunu hardan almısan dedim burda yaxınlığıda,  dedi: çək gör 1 kq-dir onun tərəzisində çəkdirmdim mənə 1 kq adda verdiyi bütün mallar  heç 500 q danda çəkidə az gəldi. Dedi: pulunuzu xırdalamadı dedim xırdaladı dedi pullarınız sayın gördum 45 manat əskik çıxdı. Ve getdim malları aldğım satıcının yanına (çox əsəbi halda)  mənənə 45 manat pul əskikliyini və çəkidə aldatğını dedim. Əsəbi danışıqdan sora mənim pullarımı qaytardı aldığım mallarıda qaytardım onun da pullarını aldım.Heçə 5 dəqiqə keçmədi o şəxs gəlidi bizi xəbərdar edən yəni sizə atdığlarını deyən şəxsi biabr etdi niyə sən mənim malımı çəkmisə və lazımsız söhbətlər etdi. 
Bayramla əlaqdarə Bazarda maşenniklərin sayı çoxalıb. Bazara girən də satıcı sizdən pulunuzu xırdalanmasını istəsə ehtiyatlı olsun. Və çəkdikləri malların çəkisinə fikir verin. Hər çür fıraldaqlara gedirlər. Çəkidə aldatmaq və malları baha satmaq, Əhaliyə atmaq, kələk gəlmək, aldatma və s. yollara əl atırlar son dərəcə cibinizdən və özunuzdən ehtiyatlı olun. Mənim kimi yarı yoldan qayıtmayada bilərsiz. Yoxsa onların qurduğu tələnin qurbanı ola bilərlər.

 
Müəllif: Kulturoloq (görduyum real olan hadisələr əsasında)
Davamı →

Faustus Hüquqi Xidmətlər Mərkəzin fəaliyyət istiqamətləri

     “Faustus Hüquqi Xidmətlər Mərkəzi” məhdud məsuliyyətli cəmiyyəti 1 dekabr 2014-cü ildə Vergilər Nazirliyi tərəfindən dövlət qeydiyyatına alınmışdır.

          Öncəliklə bildirək ki, bütün hüquq sahələri  (mülki, cinayət, inzibati və iqtisadi) üzrə xidmət göstərən bu mərkəz bizə edilən çoxsaylı müraciətlər əsasında açılmışdır.İnsanların daha mükəmməl hüquqi müdafiə olunma zərurətindən təsis edilən mərkəz qarşısına peşəkar hüquqi müdafiə yolunu qoyaraq milli və beynəlxalq qanunvericiliyin imkan yaratdığı həddə insanların hüquqlarının həyata keçirilməsi və pozulmuş hüquqlarının bərpası istiqamətində fəaliyyət göstərir.

          Eyni zamanda bildirək ki, mərkəz fiziki və hüquqi şəxslərin hüquqlarının həyata keçirilməsi və pozulmuş hüquqlarının bərpası ilə yanaşı hüquqi maarifləndirmə yolunu da seçərək cəmiyyətimizə öz töhfəsini verməkdədir. Belə ki, mərkəzə məxsus sayt yaradılaraq, sosial şəbəkələr səhifələri təsis edilərək və Faustus TV YouTube kanalı ərsəyə gətirilərək cəmiyyətimizi marağlandıran, aktual hüquqi informasiyalar haqqında mütəmadi məlumatlar yayımlayır.

         Xidmətlərimiz və yuxarıda qeyd olunan digər məlumatlar barədə daha ətraflı məlumat almaq üçün Mərkəzə məxsus sayta daxil ola bilərsiniz və sizi marağlandıran məsələlər barədə onlayn müraciət və sual-cavab bölümü vasitəsi ilə bizə müraciət edə bilərsiniz.


Ardı →

Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsindən çıxarış:

Maddə 965. Hesabdan pul vəsaitinin silinməsinin növbəliyi

965.1. Hesabdakı pul vəsaitinin məbləği hesaba qarşı irəli sürülən bütün tələbləri ödəməyə kifayət etdikdə hesabdan bu vəsaitin silinməsi müştərinin sərəncamlarının və hesabdan silməyə dair digər sənədlərin daxil olduğu ardıcıllıqla (təqvim ardıcıllığı) həyata keçirilir, bu şərtlə ki, qanunda ayrı qayda nəzərdə tutulmasın.
965.2. Hesabdakı pul vəsaiti müştərinin sərəncamlarını və ona qarşı irəli sürülmüş bütün tələbləri yerinə yetirməyə kifayət etmədikdə hesabdan pul vəsaiti aşağıdakı ardıcıllıqla silinir:
965.2.1. birinci növbədə həyata və ya sağlamlığa vurulmuş zərərin ödənilməsi haqqında tələblərin, habelə alimentlərin tutulması haqqında tələblərin yerinə yetirilməsi üçün hesabdan pul vəsaitinin köçürülməsini və ya verilməsini nəzərdə tutan sənədlər və yaxud bu sənədlər əsasında verilən icra sənədi üzrə hesabdan silmə həyata keçirilir; 


Ardı →

***Məmməd Əmin Rəsulzadənin kulturoloji göruşləri***

Qeyd edək ki, M.Ə.Rəsulzadənin kulturoloji fəaliyyətini  analiz etmək moderin kulturologiya elmi nöqteyi-nəzərdən məqsədəuyğun hesab etmək olar.Kulturoloji fəaliyyəti-özunu onun ədəbi-publisist və ictimai-mədəni aspektlərində təzahür etdirir.

   «Müxəmməs» adlı ilk əsəri  "Şərqi Rus" qəzetində (1903-cü il No20) çap olunmuşdur.1904-cü ilin axırlarında  «Müsavat» cəmiyyəti«nin əsasında RSDFP-nin Bakı komitəsinin nəzdində „Hümmət“ təşkilatı» yaradılmışdır. Bu təşkilatın banilərindən  biri Məhəmməd Əmin Rəsulzadə (1884-1955) olmuşdur. Təşkilatın «Hümmət» adlı qəzeti də nəşr edilmiş, (1904-1905-ci illər, cəmi 6 nömrə), qəzetin əsas naşirlərindən biri də M.Ə.Rəsulzadə olmuşdur. Lakin hələlik onun bir nömrəsi də tapılmamışdır.

    Bundan sonra qəzet öz nəşrini dayandırır, 1906-cı ilin dekabrından «Təkamül» adı ilə çıxır. Həmin illərdə Bakı neft mədənlərində və Azərbaycanın qəzalarına ana dilində inqilabi qəzet və intibahnamələrin göndərilməsi bilavasitə M.Ə.Rəsulzadənin adı ilə bağlıdır. İ.Stalinlə çox səmimi və yaxın dost olmuşdur. 1954-cü ildə, İstanbulda çıxan «Dünya» qəzeti M.Ə.Rəsulzadənin «Stalin ilə inqilab» adlı sil-silə xatirə-məqaləsini çap etdirmişdir.


Ardı →

Qobelen

   Qobelen dünyada geniş yayılmış, Azərbaycanda isə qədim xalq mədəniyyətinə aid süjetli xalça sənətidir. Bu gün dünyada məşhur olan bu sənət XII əsrdə ərəblər tərəfindən inkişaf etdirilib və tədricən bir çox Şərq ölkələrinə yayılıb.

 

   Qobelen o dövrlərdə türk xalqlarının da çox işlətdiyi lazımlı məişət əşyası olmaqla yanaşı, kübarlığın rəmzi olaraq varlı insanların evlərində geniş yer alan dekor vasitəsi, saraylara, qəsrlərə ecazkar gözəllik bəxş edən sənət nümunəsi olub. Lakin Şərqin digər mədəniyyət nümunələri kimi, bu sənəti də sonrakı dövrlərdə avropalılar mənimsəyərək öz adlarına çıxarmağa çalışıblar. Orta əsrlərdə artıq qobelen sənəti Avropa ölkələrində daha da təkmilləşərək geniş yayılmışdı, kral saraylarını bəzəyirdi.


Ardı →

Aşıq Ələsgər Rzayev

Bu mövzu Fariz Rzayevin (Aşıq Ələsgərin nəticəsi və onun qoyduğu musiqi irsinin layiqli davamçısı həm də zərb alətlərin mükəmməl ifaçısı, poeziyaya, aşıq yaradıcılığına qəlbən bağlı olan, musiqi tarixi və nəzəriyyəsini özunə görə şərh edən Rvarud kənd sakinidir.) öz nəsilinin ağsaqqallarından eşitdikləri əsasında işlənmişdir.

 

Ilk öncə onu qeyd edəki, Rvarud kəndin (Lerik rayonunda inzibati vahidlərindən biri) musiqi tarixi haqqında informasiya toplamaq asan məsələ deyildi.Bu onunla izah edilir ki, kəndin musiqi tarixinə dair, yazılı və digər qaynaqlar olmamışdır.


Ardı →

Mən belə əsrarı qana bilmirəm,

Mən belə əsrarı qana bilmirəm,
Qanmaz olub da dolana bilmirəm!..

Axtaxana, sağda dana böyüdü,
Mən böyük ollam haçana, bilmirəm!..

Derlər utan, heç kəsə bir söz demə, -
Həq sözü derkən utana bilmirəm!..

Neyləməli, göz görür, əqlim kəsir,
Mən günəşi göydə dana bilmirəm!..

Şiddəti-seylan ilə baran tökür,
Bir koma yox, daldalana bilmirəm!..

Derlər utan, hərzəvu hədyan demə, -
Güc gətirir dərd, usana bilmirəm!..

Derlər, otur evdə, nədim, kasibəm,
Kəsb eləməzsəm, qazana bilmirəm!..

Derlər, a qanmaz, de yıxıl, ol, qurtar!
He, balam, doğrusu, ay dadaş, mən dəxi
Məsləhət ondan o yana bilmirəm!..
M.Ə.Sabir

Davamı →

Kulturologiya və mənəviyyat


Kulturologiya elmin aktual məsələlərindən biri də mənəviyyatdır.Kulturologiya mənəviyyatı cəmiyyətin əsası sayır. Deməli, əsassız cəmiyyət mənəviyyatsız cəmiyyətdir.Mənəviyyat anlamının kulturologiya elmi-nöqteyi nəzərdən şərhini vermək günun aktual problemləri sırasında gedə bilər.

  Mənəviyyat insanın daxili dünyası ilə cəmiyyət, təbiətlə bağlı  münasibətlər toplusudur.Mənəviyyat dedikdə din, incəsənət  ,əxlaq etika, estetika, və s. başa düşülur.Mövcud cəmiyyət mənəviyyatın ailə, din, vətənpərvərlik vasitəsi ilə əldə edildiyini qeyd edir.

   Mənəviyyat mövzusuna müraciət etməkdə məqsəd müasir Azərbaycan cəmiyyəti konteksində mənəviyyat anlamının yeri, əldə edilməsi,  elit təbəqə və mənəviyyat problemləri olmuşdur.


Ardı →