Doğum tarixinə görə bitkiniz

Yanvar 1-9 — Gicitkən otu
Yanvar 10-24 — Əməköməci
Yanvar 25-31 — Şüyüd
Fevral 1-5 — Bildiyimiz adi ot
Fevral 6-14 — Çəmən
Fevral 5-21 — Cəfəri
Fevral 22-28 — Qıvırcıq
Mart 1-12 — Sarmaşıq
Mart 13-15 — Şüyüd
Mart 16-23 — Əməköməci
Mart 24-31 — Bildiyimiz adi ot
Aprel 1-3 — Gicitkən otu
Aprel 4-14 — Qıvırcıq
Aprel 15-26 — Əməköməci
Aprel 27-30 — Cəfəri
May 1-13 — Sarmaşıq
May 14-21 — Çəmən
May 22-31 — Şüyüd
İyun 1-3 — Əməköməci
İyun 4-14 — Cəfəri
İyun 15-20 — Gicitkən otu
İyun 21-24 — Sarmaşıq
İyun 25 — 30 — Bildiyimiz adi ot
İyul 1-9 — Əməköməci
İyul 10-15 — Gicitkən otu
İyul 16-26 — Çəmən
İyul 27-31 — Bildiyimiz adi ot
Avqust 1-15 — Sarmaşıq
Avqust 16-25 — Əməköməci
Avqust 26-31 — Cəfəri
Sentyabr 1-14 — Çəmən
Sentyabr 15-27 — Bildiyimiz adi ot
Sentyabr 28-30 — Gicitkən otu
Oktyabr 1-15 — Sarmaşıq
Oktyabr 16-27 — Cəfəri
Oktyabr 28-31 — Qıvırcıq
Noyabr 1-16 — Şüyüd
Noyabr 17-30 — Bildiyimiz adi ot
Dekabr 1-16 — Gicitkən otu
Dekabr 17-25 — Sarmaşıq
Dekabr 26-31 — Çəmən

Xüsusiyyətlər:
Gicitkən otu
Cazibədar və populyarsınız.Asanca yoldaş əldə edə bilirsiniz. Özündən əmin rəftarlarınızla qrup üçün liderliyə yaraşırsınız. Əgər sizin liderliyinizi qəbul etmirlərsə uyğun bir üsulla qəbul etdirirsiniz. Yəni olmazsa dişləyirsiniz.

Bildiyimiz adi ot
Utancağ və sevimlisiniz. Tanımadığınız insanlarla danışmağı sevməz amma yoldaşlarınızla hər şeyi paylaşa bilərsiniz. Yoldaş sseçiminizdə olduqca diqqətlisiniz. Sevilən birisiniz. Təbiəti çox sevərsiniz.

Sarmaşıq
Yerində dayana bilməyən birisiniz. Dayanmadan hop-hop hoplayırsınız. Çox yoldaşınız var və ictimai həyatınız cok rənglidir. Sizi taniyan sizin kimi biri daha olmadığını düşünür. Diqqət çəkməyi çox sevirsiniz ...

Kahı
Əsrarəngiz birisiniz. Nə vaxt necə davranacağinız çox müəyyən olmur. Bəzən hər şeyə,hər söhbetə daxil olursunuz. Cox şeydən ilk sizin xəbəriniz olur bu səbəbdən başqalarə tərəfindən çox maraq görürsünüz.

Əməköməci
Səssiz sakit amma çox ağıllısınız. Dostcanlısı,sevilməyi gözləyən bir yanınız var. Hər yerdə olmağı sevməyən, sağlamlığını düşünən ,faydalı bir şəxsiyyətə sahibsiniz. Kicik bir yoldaş qrupu sizə bəs edir. Çox populyar olmasanızda yaxınlarının əl üstündə tutduğu birisiniz.

Şüyüd
Siz lider olmaq üçün doğulmusunuz. Sözünü dinlədən,dediyini etdirən birisiniz. Qərarlı rəftarlarınız ətrafınızdakılara təsir edir. Insanların yoldaş olmağ istəyəbilicəyi birisiniz.

Cəfəri
İstiqanlı birisiniz. Sizə necə davranilmasini istəyirsinizsə siz də hər kəsə elə davranırsınız. Sadiq və dürüstsünüz. Süniliyə, süni hərəkətli insanlara və dedi-qoduya qarşısınız.

Çəmən
Çox həssas və narınsınız. (Çəmənlərə basmayın) Asan aşiq olursunuz. Nə çox utancaq nə cox girişkənsiniz. Yoldaş grubunuz tərəfindən inciməməyiniz üçün qorunan birisiniz.
 

0 şərh