50 şərh

Ferbara
4-cüdən başqa hamısı qəşəngdi. :)
Xrizoberil
hələ içərisində əqrəb olanlar da var idi )))
BaKiNeC
Gözəldirlər.Əla )) Təşəkkürlər )
Rene
4-cü böcək sevənlər üçün nəzərdə tutulub yəqin )))
bahar
Bizim vaxtımızda ən dəbdə olanı «xoruzlu» şirinquşlar idi.
Xrizoberil
hə, onu tapa bilmədim)))))
məryam
Bir denesini mene verinde… Heç yememişem.
Rene
Onu yemirlər, sorurlar )) Düzdü hövsələsi çatmayıb dişləyənlər də olur ))) Bir də ki, hər yerdə satılır ki, al ye də, elə yazıq-yazıq dedin ki )))
Xrizoberil
hmm, nə`cəb hələ dadına baxmamısan? (((
Rene
Şirinquş )))   Böcəkli olanları çıxmaq şərtilə (onları görəndə ürəyim qalxdı )), qalanlarına baxanda ağzımın suyu axdı ))
Xrizoberil
))) onda ürəyiniz qalxmasın deyə onu götürərik…
Rene
Təşəkkür edirəm. :)
məryam
Anam icazə vermirdi. Ona görə dadmamışam. İndide satılmır. Satılanlar ziyanlıdı.
MaksiMuS
Siz qizlar helede nagillar alemindesiz he? Tay tuwlariniz neve oynadiree,bunlar da bawdiyib lollipop,Yox bir lilliput:):)
Ferbara
Biz də özümüz üçün bəyənmədik ki, nəvələrimiz üçün bəyəndik. :))
Xrizoberil
lollipop nağıl aləmi niyə olur? sən özünü qoca hiss edə bilərsən… mən hələ çoooooooox cavanam  :P
MaksiMuS
Fira sen dedun,mende inandim?:)
Ferbara
:) Düzünü desəm bunlardan yeməmişəm heç. Sovet vaxtı xoruz vardı. Ondan hərdən alardılar bizə. Dadlı idi.
MaksiMuS
Uşaq vaxtı mən də yemişəm.Ama indi mənə onu versələr heç vaxt yemərəm.Dadlı olsa belə.
MaksiMuS
Lollipop uwaqlara aid 1weydi.uwaq demek nagil alemi demekdi.Bu menada dedim. Cavan olmaqnan deyilee,gerey bextun cavan ola:D
Xrizoberil
mən isə yemişəm, hələ də yeməyə davam edirəm)))) mənə çatmır bu uşaq söhbəti… uşaqlara aiddir deyə ancaq uşaqlar istifadə etməlidir? :(
MaksiMuS
Elvira səni istisna hal tək qəbul edək. Nuş olsun :)
Xrizoberil
oy çox sağ ol )))))
MaksiMuS
Necə də sevindiye :) Tanrı dərgahında savab əməllərimə 1i də əlavə olundu:))))))
məryam
Uşaqlara aid o qederde sayılmaz. Amma uşaqlar üçün hazırlanır.
MaksiMuS
Maryam sənin cümlən isə erməni cümləsinə oxşadiye lap :)) Uşaqlarçün hazırlanır, ama uşaqlara o qədər də aid deyil hə? BUrda filoloq varsa cümləni mənə izah etsin plz :)
məryam
Xaiş eleyirem o, milletin adını çekmeyin. Esebden partlayıram. Yeni uşaqlar üçün hazırlansada, böyüklerde yeyir.
MaksiMuS
Bu nə dərəcədə düzgündü? Uşaq redbull içsə sizdə necə təəsurat yaranar o uşaq barədə?
məryam
Men demirem ki, uşaq böyük üçün olanı içir. Sadece herden yolda görürsen ki, 18-20 yaşında biri ağzında lolipop gezir. Yeni böyüklerde istifade edir.
MaksiMuS
Yenədə bu olsa olsa qızlar olacaq..Özlərini şirin,sevimli göstərməkçün :)
Xrizoberil
yaxşı görək ))))) sevimli e özdə )))))))))))))))))))))))))))))))))))
MaksiMuS
Bir nəfərin bostanı nəyi var bombardman olundu, özü də TƏ SA DÜ FƏN :))
Xrizoberil
bostanı olanın bostanı da bombardman olunar… qəti qorxusu yoxdur(bostanım yoxdur) :P
məryam
Xeyr. Menim gördüklerim o, başına qara papaq yerleşdiren oğlanlardır. Tebii qızda görmüşem ele.
MaksiMuS
Nəysə.
bahar
Maksimus sizin sözünüzdən belə çıxır ki,heç kəs «quymaq » yeməsin::)))))))
MaksiMuS
Bahar məgər quymaq uşaq yeməyidi ancaq?
bahar
Yox uşaq yeməyi deyil,hamilə yeməyidi:))))
MaksiMuS
a a a ayıbçı :))
bahar
Reallıqla barışmaq lazımdı:))))
Rene
Sağ ol e, Bahar. )))))) 1-0 Qızların xeyrinə ))))
Ferbara
Bəlkə bəs edər. Bura lap çat otağına döndü. :)
Responsible
Şəkillər qədər şərhlər də maraqlı idi, oxuduqca gülürəm :)
məryam
Ən çox hansı gülməlidi?
Responsible
Şərhlər yoxsa şəkillər?
məryam
Şərhlər.
Responsible
Ən çox «təsadüfən» söhbətilə «ayıbçı» söhbəti oldu.
Shabnam_Ilham
Hal hazırda da elə ürəyimdən lolipop keçirdi, videodakı qızın yerində olmaq istədim, şirinquşlar aləmi :D
Medikamentoz
Şəkillərə qalareyada baxmaq ümidilə,axırıncı dəfə xəbərdarlıq və xahiş edirəm.Adminlik mütləq nəzarətə alsın.
nihat1

çox ləzzətli gorunur mən də isdiyirəmmmmmmmmm