15 şərh

lili95
3-cü ayaqqabı qəşəngdi.Baliq vyetnamkalari geyinerdim.
_BUMERANQ_
Amma mən risk edib geyinməzdim.iyrəncdi.
LaLə
Həqiqətən də iyrəncdi. Dabanında mismar olanın harası ayaqqabı sayılır o maraqlıdı)) Ən  maraqlısı maşın olandı.
DiplomatkA
5-ci ayaqqabı mənə uşaq vaxtı sürdüyüm roliklərimi xatırlatdı:) pəncəsiz ayaqqabılar nə üçün nəzərdə tutulub onu da anlamadım:) paylaşım üçün təşəkkür,maraqlı idi:)
Nailə_Qasarayeva
Bunlarla gəzmək mümkünmü?
Angelie

Görəsən insanlar başlarını niyə daha faydalı işlər üçün işlətmir?...

məryam
1-2-si mende var. Çoxunu geyinmezdim. TŞK.
Gülnar
Mən ayaqqabı «xəstəsiyəm» amma bunları geyinməzdim…
katana
Vallah bunları geyse-geyse Lady Gaga geyinər.Birdeki ,lap yaddan çıxmışdı ,Elza Seyidcahan.
katana
Vallah bunları geyse-geyse Lady Gaga geyinər.Birdeki ,lap yaddan çıxmışdı ,Elza Seyidcahan.Ancaq ,yuxarıdan 1-ci,4-cü,12-ci,20-ci birdeki, maşın formasındakı ayaqqabıları geyinerdim.
Gulnur
bu ayaqqabılarda rahatlıqdan başqa nə desən var.Ən rahatı da yəqin ki dabanı mismardan olandır.
Gulnur
Bir də ki oğlanlar maşın formalını geysələr heç təəccüblənməzdm
məryam
bunları yaradan Lady Gaga-ya bunları satsa, yaxşı pul qazanar)
rezerv
Ayaqqabi al, şalvar geyməyə daha ehdiyac yoxdur. Söhbət əlbətdə ki,15-ci şəkildən gedir.
soni_memmedzade
çox maraqlıdır.çox sağ ol.gözümüzü oxşadın.