Çinli bir filosofun tənliyi

( İnsan ) = ( yemək ) + ( yatmaq ) + ( pul qazanmaq üçün çalışmaq ) + ( Əylənmək )
( Eşşək ) = ( yemək ) + ( yatmaq ) olduğuna görə ilk tənlikdə
( yemək + yatmaq ) yerinə ( Eşşək ) qoya bilərik.
...
( İnsan ) = ( Eşşək ) + ( pul qazanmaq üçün çalışmaq ) + ( Əylənmək )
bu yeni tənlikdə hər iki tərəfdən ( Əylənmək ) çıxardılsa:
( İnsan ) - ( Əylənmək ) = ( Eşşək ) + ( pul qazanmaq üçün çalışmaq )
NƏTİCƏ:
Əylənməsini bilməyən insan, yalnız pul qazanmaq üçün çalışan eşşəkdən başqa bir şey deyil.

Çinli Filosof Chang Ying Yuedən;
Hər kim gün boyunca arı qədər aktiv, bir öküz qədər güclü, bir at qədər çalışqan olduğu halda, axşam olunca bir it qədər əldən düşmüş evə dönürsə; bir baytara görünməlidir.
Çünki eşşək olması, dəqiq qəbul olunur.

cinli filosof


 

11 şərh

bahar
Əminəm ki,bunu bizim alimlərdən kimsə desəydi,Həmin alim və ya filosof öz əcəliynən ölməyəcəkdi.
ferid1001
mənasızdı və məntiqə uyğun deyil(
Xrizoberil
mən sizin kimi düşünmürəm, heç bir şey mənasız deyil həyatda. Təbii ki siz bir məna axtarmırsınızsa...Ancaq bir az optimist olub hər şeyə yaşxı tərəfindən baxmaq lazımdır.Axtarsanız çox dərin mənası var bu tənliyində..Bəziləri təhqir qəbul edə bilərlər,ancaq yenədə qeyd edirəm eşyaya və ya hadisələrə həm pis tərəfdən, həmdə yaxçə tərəfədən baxmaq olar.Hansı səmtə baxsasınız o təsiri də qəbul etmiş olarsınız. bu mənim şəxsi düşüncəmdir, razı olmaya bilərsiniz.
bankir

Yeri var.


P.S. İylənməyib:-)

Samir012
Çinlidən hər şey gözləmək olar, Allah bilir kimdən oğurlayıb və biraz orasını-burasını dəyişdirib)
burla xatun
Maraqli yazi. Made in China.
rezerv

Isin sonunda eylene bilmeyenler essekdir? Belke o,cox yorulub eylenmeye hal qalmayib?He demek o,essek kimi isleyib. Amma, eylenmek isteyen insan mence her zaman eylene biler. Yeter ki,o insan eylence istesin

peqasus
amma ya çalışaraq eylənən insanlar onda necə?)))
soni_memmedzade
çinlinin düzəltdiyi tənlik elə belə olar.insanları bir növ təhqirdir.Allah insanı nə üçün yaradıb?ver yeyim,ört yatım,gözlə canım çıxmasın??insan yaşayırsa işləməlidir ,qazanmalıdır,əylənməlidir də.işləməsə,qazanmasa nə yeyəcək?çox səviyyəsiz bir şeydir.
soni_memmedzade
burla xatun zor dedi ha...MADE İN ChİNA…