Eşq nişanələri

Ehtirasın çılğın təzahürlərindən sonra kişinin, yaxud qadının bədənində öpüş, hətta dırnaq və dış izləri qalıbsa,onlara məhəbbət nişanələri deyilir.
Qədim dövrün məhəbbət kitablarında eşq nişanələrinə xüsusi diqqət yetirilir və hətta tərəf-müqabilin əllərində, boynunda, döşlərində, qarnında və ombalarında bu cür nişanə-izlər qoymaq tövsiyə edilir. İlk görüş zamanı, ayrılıq dəmində, səfərə yola düşərkən, səfərdən qayıdarkən, küsüşmədən sonra barışarkən və nəhayət qadın cuşa gələrkən, iki cins arasında bu cür nişanələrin "dəyiş-düyüşü" baş verir.
Bunu ona görə edirlər ki, insan öz keçmişini, öz təkrarsız sevgi məqamlarını unuda bilməsin. Axı belə "yaddaş" ömürlük öz izini qoyur. Hətta qocalıq dəmində də ya­rıpozulmuşbu nişanələr ötən günləri, keçmiş ehtiras anla­rını insanın yadına salır.
Ətrafdakı adamlar kişinin, yaxud qadının bədənində "eşq nişanələrni gördükdə, bu, istər-istəməz onların seks təcrübəsi haqqında assosiasiya yaradır və onlar instinktiv olaraq lazımi seksual dalğaya tuşlanırlar.
Boynunda, çiynində və ya sinəsində "eşq nişanələri" olan gənc qadınlar maqnit kimi kişiləri özlərinə cəzb edirlər. Bədənində dırnaq və diş izləri olan kişilər barədə də həmin sözləri demək olar. Bu cür "damğalı" kişilərə qadınlar xüsusi maraq göstərirlər.
Qədim Hind təliminə görə cırmaq izləri vasitəsi ilə tərəf-müqabilin bədəninin konkret yerlərinə cinsi enerjini göndərmək olar. Erogen zonaları, sıxma nöqtələrinin və akupunktura meridianlarını stimullaşdırmaq və bununla da enerjinin azad olunmasına və dövranına kömək etmək üçün dırnaqlardan şüurlu surətdə istifadə edilə bilər.
Qədim Hindistanda bəzən dırnaqlara elə şəkil verirdi­lər ki, sevgi oyunu zamanı bunları təyinat üzrə dəqiq tətbiq etmək mümkün olsun. Belə hesab olunurdu ki, sevgililər bir-birlərinin bədənində "sevgi izi" qoyanda, onların ehtirası uzun çəkir və o  heç vaxt sönmür.

"Qadın və ya kişi öz dırnaqlarını məhəbbət və nəvazişlə işə salaraq böyük həzz bəxş edə bilər. Ər üçün də, arvad üçün də dırnaqlardan ustalıqla istifada etməkdən gözəl heç nə yoxdur".
Eşq və ehtiras haqqında qədim təlimatdan

8 şərh

ramzes
Bizdə sevgililər üçün ehtiras ən yaxşı halda milli parkda (bulvarda) yalaşmaq, öpüşmək olur, hətta bir dəfə milli parkda bir oğlan qızın ayaqlarını suya salıb çıxarırdı, öz şikarını tapmış polislər gizlincə yaxınlaşırdı ki, qız asta səslə dedi :polislər, oğlan isə uca səslə qorxma onlar öz iş yerlərini itirmək istəmirlər və bununla da bu iş bitdi.
2ral
sadist və mazoxistlər üçün birinci sinif dərsliyi:-))
Ayan_baku
Razıyam. Amma bizim yaşadığımız dövrdə yəni Azərbaycanda belə hərəkəklə
r çox heyfki mənfi qarşəlanır 2ral — ın şərhi kimi sözlər işlədilir.
ramzes
Mən bilmirəm ki, nə üçün mənim şərhimə -2 verirlər? Yalan deyil olmuş hadisədi -2 verəndə səbəbinidə yazın
Missioner83
deyirem uje qizlar gor ne cur meqale yaziree:) Oglanlar etirazla qarwilayanda diger oxucu qizda meqale yerlewdirenin terefin saxlayir.....ele dunyani bu hala getiren qadinlardidaaa.Lut soyunub kiwileri yoldan cixardirlar.Sonra deyirlerki kiwi terefinden zorlanmiwam…
CICEK
DUZDUR EXLAQSIZ QIZLARDA VAR AMA BUNU HAMIYA KAMIL EDE BILMEZSIZ. BU 1. 2 CISIDEKI KISILERIN AGLINI BEYINLERI YOX CINSUIIET ORQANLARI IDARE EDIR.
BaKiNeC

SOZUM CICEK XANIMADIR!CICEK XANIM OZUNUZ YAZMISINIZ KI >>> ``DUZDUR EXLAQSIZ QIZLARDA VAR AMA BUNU HAMIYA KAMIL EDE BILMEZSIZ``DAHA SONRA ARDINCA YAZIRSINIZ KI >>>``CISIDEKI KISILERIN AGLINI BEYINLERI YOX CINSUIIET ORQANLARI IDARE EDIR``INDI BUNU MENE NECE IZAH EDE BILERSINIZ HE??COOX MARAQLI GELDI BU MENE.OZUNUZ TEREFE XEYIR ETMIR DIYENE ISTISA EDIRSIZ,AMMA KIWILERE  GELDIKDE ISE TAM EMINLE SOZ DEYIRSIZ.BU NECE OLUR AXI????BAX MEHZ BU MOVZUDA YAXUD BU MOVZUYA UYGUN OXWAR MOVZULAR BAREDE  OZUNE GUVENEN QIZ,XANIM,QADIN VARSA BUYURSUN GELSIN NECE LAZIMDI YERLI YERINDE ELMI,DINI VE YAXUD LORI DILLE IZAH EDIM ONA KIIII KIWI KIMDI QADIN KIMDI.ONDAN SONRA BIR DAHA DANIWMAGA CESARETI OLMASUN!!!!



Missioner83
Bu Fidan lap dehwetdiyee.Bele nece meqalesin oxumuwam burda:)) Senin parlaqliqin gorunur