Рейтинг
+11.94

unFormal

3 üzv, 25 topik

Erotika ədəbiyyatımızda

Məmələr,ay məmələr,
Sizi kimlər əmələr?

Xalq yaradıcılığından bir nümunə.

Günəş getdi batmağa,
Can atıram yatmağa,
Əllərim öyrəşibdir,
Şux məmə oynatmağa.
Molla Pənah Vaqifin şeri

Yar, o yana döndər məni,Yar,bu yana döndər məni...
Rəngarənglik istəyir…


Ardı →
 

Ay nənəcan | Mirzəli Möcüz

Bahar gülləri rövşəndi gündən, ay nənəcan,
Mahaldır çıxa bülbül çəməndən, ay nənəcan.

Gələmmirəm yanına, üzrümü qəbul eylə,
Keyfün xəbər alıram hər gələndən, ay nənəcan.

Başımda şalı-madam, gərdənimdə tuqi-təla,
Üzük qızıl, qaşı dərədəndən, ay nənəcan.
Ardı →
 

Alıqışlar

  • Allah köməyin olsun
  • Allah rəhm eləsin. Allah saxlasın. Allah dadına yetsin
  • Allah canaa qıymasın
  • Allah canıı (balaa, dədəə, nənəə)saxlasın
  • Atan (anan) rəhmətdə
  • Allah bədnəzərdən (mərdiməzardan) saxlasın
  • Pis gözdən uzaq olasan
  • Ömrün uzun olsun
  • Ömrün Arazca olsun

Ardı →
 

Qarğışlar

  • Qanın daşlara dağılsın
  • Qızıl güllə ürəyəə dəysin. Qızıl gülləyə tuş gələsən
  • Dizin qarnaa kessin
  • Anan vayında otursun
  • Qazancı ehsan eleyasan. Qazandığını dava-darmana verəsən
  • Qazancın it qanı ulsun. Yediyin it aparan olsun
  • Allah ruzuu kəssin
  • Noqofil gülləyə tuş gələsən

Ardı →
 

"Tərbiyəli" Azərbaycan nağılı

Folklor İnstitunu 23 cildlik «Azərbaycan folkloru» kitabını tərtib edib.
9-cu cilddə yerləşdirilən "Şəmil- gühudun nağılı«nda isə ata yeniyetmə qızına zorla evlənmək istəyir və öz təklifini „Bağban da armudun yaxşısını birinci özü yeyir“ fikri ilə əsaslandırır. Qız buna razılaşmadıqda isə hər vasitə ilə onu təqib edir.
10-cu cilddəki „Qara vəzirin nağıl“ında da eyni situasiya ilə qarşılaşırıq — ata qızı ilə evlənmək niyyətini ortaya qoyur və öz istəyinə çatmaq üçün min bir hiyləyə əl atır.
Külliyatın 6-ci cildindəki „Arzulounmaz kürəkən“ nağılı isə ümumiyyətlə şedevrdir:
Ardı →
 

Tərbiyəsiz lətifə

3 fahişə bacı olur. Bular öz  aralarında söhbət eliyirlər  ki, görəsən hansımızın seksual fantaziyası daha güclüdü. Böyük bacı diyir:
  — Mən istiyirəm trenajor zalına düşüm, orda da bədənli qaqaşlar s.ksin məni, doymaram.
 Ortancıl bacı:
  — Amma mən istiyirəm ki, bir batalyon əsgərin içinə düşüm, hər yerimi siksinlər, yenə də doymaram.
 Balaca bacı:
  — Amma mən istiyirəm ki, evlənim, uşağım olsun...
 O biri bacılar gülür, böyük bacı diyir:
  — Azz, nə gic-gic danışırsan, bunun fantaziyasına bax da..
 Balaca bacı:
  — Az soxun içivizə,görün nə diyirəm. Hə istiyirəm evlənim, oğlum olsun. O da  futbolçu olsun. Təsəvvür eliyin ki, Azərbaycan- Almaniya oynuyur. Oyunun  son dəqiqəsidi, top mənim oğlumda, qaçır boş qapıya top vurur, vəəəə… top qapıdan yan keçir. Və o zaman bütün Azərbaycan deyir: “S.kim SƏNİN ANOVU!!!” :))
Davamı →
 

Söyüşlər

  • İt balası. Köpey oğlu
  • Qancığın balası (qızı)
  • Eşşək oğlu. Eşşəyin balası. Eşşəyin qızı
  • Donuz oğlu. Donuzun balası. Donuzun qızı
  • Ayı oğlu. Ayı balası
  • Meymun oğlu
  • Çaqqal. Çaqqal oğlu
  • Var-yoxuna lənət. Ataa lənət
  • Tula balası. Tula oğlu. Tulanın qızı
  • Tüpürüm böygüü üzünə
  • Sıpa. Sıpanın balası
  • Qodux. Qoduğun oğlu. Qoduğum balası

Ardı →
 

Arqo deyimlər-15

Şeytan götünün gülləsidir
-çox bicdir, hətta şeytanı belə götündən vura bilir

Şir qocalanda s.kinə kəpənək qonar
-qocalar onlara lağ edən cavanlara belə deyirlər

Şam tutmaq
-şahidlik etmək (yataqdakı iki nəfərə)


Ardı →
 

Arqo deyimlər-14

Saqqal məndən çıxdısa getsin it götündə bitsin
-əlindən çıxmış bir şeyin, imtiyazın sonrakı taleyinlə heç maraqlanmamaq

Səbət götündən gilas tökülmür ki
-söhbətə qulaq asmayan adama deyilir
-əsgərlər arasında bu məsəldən törəmə belə bir deyim də var: Təyyarə götündən desant tökülmür ki

Sərçə s.kişi
-tez-tələsik görülmüş iş haqqında

Sənə girib-çıxanı varmı?
-bu işin sənə bir aidiyyəti varmı?


Ardı →
 

Arqo deyimlər-13

Qarı s.kiləndən sonra tumanbağısını bərk bağlar
-iş işdən keçəndən sonra tədbir alan adamlar haqqında

Qanmazın başına işəsən deyər leysan yağışdır
-qanmazlığın son həddi

Qarı s.kildi, qapı bağlandı
-iş işdən keçdi, hər şey tamamlandı

Qazı qoz, osturağı toz bilir
-yaxşılığı heçə saymaq, öz qəbahətini təmizə çəkmək


Ardı →