Yalniz Azərbaycanda

* Ancaq Azərbaycanda arvad öz ərindən boşanandan sonra gedib mügənni olur...

* Ancaq Azərbaycanda sürücü təhlükəsizlik kəmərini əliylə tutur...

* Ancaq Azərbaycanda valdeynlər uşaqlarının oxumaması üçün rüşvət verirlər...

* Ancaq Azərbaycanda mobil telefondan maqitofon kimi istifadə edirlər...

* Ancaq Azərbaycanda ər öz arvadına komandır deyə müraciət edir...

* Ancaq Azərbaycanda vzv atmaq moddur...

* Ancaq Azərbaycanda küçələrə divarlarda sayt adı yazılır...

* Ancaq Azərbaycanda qızlar yoldan keçəndə oğlanlar öz nömrələrini bar-bar bağırırlar..

*Ancaq Azərbaycanda öz dilini bilməmək bombalıq sayılır....

* Ancaq Azərbaycanda yolnan keçərkən polnu xod mahnı qoyurlar.Bəli bu ancaq bizdədir..

* Ancaq Azərbaycanda əyninə paltar aımağa pul tapmayıb, telefonu 8800 olanları var...

* Ancaq Azərbaycanda sən öl və ya mən ölüm kimi and içmə üsulları var...

* Ancaq Azərbaycanda 400 dollarlıq telefonda kontur olmur...

* Ancaq Azərbaycanda oturduğun yerdə zibilə düşürsən...

* Ancaq Azərbaycanda kitabı arxadan oxuyurlar..

* Ancaq Azərbaycanda hacıməmmədovlar yetişir..

* Ancaq Azərbaycanda zibili zibil qutusundan başqa hər yerə tullayırlar..

* Ancaq Azərbaycanda şairlər xoşbəxtliyə qafiyə axtarırlar..

* Ancaq Azərbaycanda televiziyalrda nağıl danışırlar..

* Ancaq Azərbaycanda şəhidlərin 40%-ni göstərirlər...
 

13 şərh

BaKiNeC
Ancaq Azərbaycanda Axundov kitabxanasına `Qız tutmağa və blutuzlaşmağa` gedirlər...
Ancaq Azərbaycanda avtobus və metroda `Tumu` çırtlayıb oturacağın altına atırlar,saqqızı ora bura yapışdırırlar...
Ancaq Azərbaycanda və Ancaq Azərbaycanda çooox şeylər var… yazmaqla bitməz :)
LaLə
Bu yazini oxuyanda insan təbəssümünü saxlaya bilmir. Amma oxuyub qurtardıqdan sonra necə acınacaqlı vəziyyətdə olduğumuzu dərk edirəm. ((
BaKiNeC
Bəli təssufflər olsun ki bu həqiqətən belədir.Bunu hamı,hər kəs görür amma əməldə heçnə yoxdur.
Ferbara
Ancaq bizimkilər insanın xeyrinə olanı qınayıb,  ziyanına olanı dəstəkləyirlər. Bu da bir misal: Ancaq Azərbaycanda sürücü təhlükəsizlik kəmərini əliylə tutur... Kəməri üsulu ilə istifadə edənlərə qorxaq kimi baxırlab gülürlər. Halbuki bir şey olsa, ona gülənə qulaq asıb kəməri taxmayana olacaq. Misal çoxdu, saymaqla bitməz.
Bizdə İctimai Qınaq tərsinə işləyir.
7566676
Mene MaraGlidi..bele 1 fikir yazilanda hami destekleyir..ancaq bu emelide pozan ele biz ozumuzuy… burda hech bir yerde yazilmayib ki bunu oxuyanlara aid deiL..shexsen bu boyda sozun ichinde men 1ci ozumu axtardim..tapdimda..(* Ancaq Azərbaycanda 400 dollarlıq telefonda kontur olmur...) niye bu yalniz bizdediki her 1 insan hech vaxt ozunde sef gormur… ama her sheyin duzunu oz dilimizle deirik… bele chixirki bizde ishdeyen ancaq dildi? ama hegigeten geshey soybetler idi..
umud600
Yalnız Azərbaycanda Vətənin 20%-nin işğalına dözürlər.
Yalnız Azərbaycanda işğaldan qurtuluşun sülh yolu ilə olacağına inanırlar.
ayxansevda
bunlar hamısı həqiqətdir kimlərəsə deyirsən ki, filan sözü düz demədin ya yazın savadsızdı o saat «o qədər dərdimiz var, sən nə qoyub nə axtarırsan? heç nə olmaz. nəticə də bu
Rene
Hamısı düzdür, amma məni ən çox düşündürən budur: Ancaq Azərbaycanda öz dilini bilməmək bombalıq sayılır. Həqiqətən də bu belədir, bədbəxt millətik vallah…
Refsan

Sadalananların hamısına bütün ölkələrdə rast gələ bilərsiniz.

Rene
Yalnız Azərbaycanda kiosklarda qəzet-jurnal əvəzinə ərzaq satılır. :x
Yalnız Azərbaycanda bir sıra sözlərin əvvəlində «türkün məsəli» ifadəsini işlətməklə erotik cümlələr qurmaq olur. :)
Medikamentoz
Son 2 punkt düzgün göstərilməyib deyə düşünürəm.
asel
yalnız Azərbaycanda küçədə qaşqabaqlı gezirler
Medikamentoz
Birinci punkt da çox qəddarca yazılıb.Dünyanın ən yaşlı fahişəsi haqqında Sizə yazım,oxuyun və bilin: Milli Kuper 1915-ci ildə Britaniyada doğulub. 1941-ci ildə Amerika vətəndaşına ərə gedərək Las-Veqasa gəlib. Bir qədər sonra Millinin ərini Avropaya müharibəyə aparırlar və o, 1944-cü ildə müharibədə həlak olur. Tək qalan Milli kabaredə rəqqasə işləyir və intim xidmətlər göstərməyə başlayır. Tezliklə o özünə işçisi cəmi on qızdan ibarət bardel açır. Bir müddət sonra, 1955-ci ildə yenidən ərə gedir və daha müştərilərə xidməti dayandırır. Lakin 25 ildən sonra ikinci əri vəfat edir və Milli yenidən sevimli işinə qayıdır. Bugünə kimi o, fahişəliklə məşğuldur.