Sevgi

Bu dünyada sevmə,sevsən dəli etmə.Çünki sevən sevilməz,sevilən qiymət bilməz.

İlk dəfə qarşılaşanda sənin gözlərində-sevinc,mənim gözlərimdə-ümid vardı.Nə qədər gözəldi o günlər.İndi sənin qəlbində-başqası,mənim qəlbimdə-sən,gözlərimdə isə-nəm var.

İnsanlar qızıl güllərin ardınca qaçarkən,ayaqları altında qalan nərgizlərə fikir verməzlər...

Kimsəyə könlümü vermədim,içində səni görərlər deyə,kimsənin könlünü almadım,içində səni görərəm deyə.

Əgər bir gün ölsəm,baş daşıma səninlə tanış olduğum tarixi yazdır,əgər bu tarix səhvdi desələr,məni tanımadan yaşamırdı deyərsən.

Bir romansan oxuyub bitirə bilmədiyim,bir həsrətsən uzanıb ərə bilmədiyim,bir tək sənsən salam deyib,elvida deyə bilmədiyim.

 

4 şərh

ayxansevda
Gözəl sözlərdi, amma heyif ki, nisgillidi, bir az nikbin olsaydı xüsusən də baş daşı məsələsi
cahandar
Düşünürəm ki,qəlbində bir başqası olanı sevməyin heçbir mənası yodur.Yazı ço gözəldir,təsirlidir təşəkkür,mənim də məqalələrimdə bu süjet var yəni «sevdim sevilmədim,sevəni sevəmədim canımdan belə bezdim ammaaannn».Ancaq əslində belə sevginin əleyhinəyəm.Düşünürəm ki,sevdiyin səni sevmir,qəlbini özgəsinə veribsə onu əvəzetməkçün çox dəyərli sevgiyə layiq xanımlar var.Bilirəm məqalə old-bakunun şəxsi həyatına aid deyil bizimlə paylaşdığı üçün yazıb.Təşəkkür edirəm mənim də məqaləmdə bu mövzular var və şəxsiylə bağlılığı yoxdur.Ancaq baş daşı məsələsi xoşuma gəldi.Çox təsirli idi.
Unknown
Qarşılıqsız sevgi bax həmişə bu cür romantik olur)))
Responsible
Sevgi haqqında yazılmış şablon sözlərdən qat-qat gözəldir. Bu mövzuya qayıdacam :)