Dünyanın ən yaxşı 10 universiteti

Dünyada çox sayda universitet mövcuddur. Lakin, bu universitetlər arasında bir neçəsi var ki, dünya üzrə məhşurdur. Onlar haqqında məlumatı təqdim edirik. İlk öncə bunu qeyd etmək istəyirik ki, bu universitetlərə SAT imtahanı ilə qəbul olmaq mümkündür. Bu imtahana hazırlaşmaq üçün SAT kurslarına müraciət edə bilərsiniz.

 

Dünyanın ən yaxşı 10 universiteti

1. Oxford Universiteti

Oxford Universiteti bu il dünyanın ən yaxşı universitetlərinin reytinqində birinci yerə yüksəlib. İngilis dilinin əsas dil olduğu ölkələrin universitetləri arasında ən qədim universitet və yarandığı gündən bəri mövcud olan ikinci universitetdir. İngiltərənin Oxford şəhərində yerləşir və 44 müxtəlif kollecdən ibarətdir. İngiltərənin nüfuzlu Oxford, Cambridge və London universitetlərinin daxil olduğu Golden Triangle adlı qeyri - rəsmi birliyin üzvlərindən biridir .

Məzun tələbələrə Rhodes təqaüdü verir. Burada Ashmolean Muzeyi, Oxford University Press nəşriyyatı və İngiltərənin ən böyük kitabxanası var. Çoxlu Nobel mükafatlı məzunlarının olduğu universitet həm Böyük Britaniyada, həm də dünyada xidmət edən çoxlu dövlət xadimləri yetişdirmişdir.

Universitet ilk xarici tələbəsini 1190 -cı ildə qəbul edib və bu gün 140 müxtəlif ölkədən tələbələrə təhsil verir. Universitetdə təhsil alan hər üç tələbədən biri, o cümlədən bakalavr tələbələrinin 17%-i beynəlxalq tələbələrdir. A Level, IB International Baccalaureate və oxşar diplom dərəcələri ilə müraciətləri qəbul edir. Müraciət etmək üçün tələb olunan minimum IELTS balı 7.0-dır.

Ən çox üstünlük verilən şöbələr aşağıdakılardır:

• PPE (Siyasət, Fəlsəfə, İqtisadiyyat) 

• Tibb

• Hüquq

• İqtisadiyyat və Biznes

• Kompyuter elmləri

2. Cambridge Universiteti

Oxford Universitetinin akademikləri tərəfindən qurulan Cambridge Universiteti 1209-cu ildə Cambridge şəhərində təhsil verməyə başladı. İngilis dilli ölkələrin universitetləri arasında ən qədim ikinci universitet, dünyanın isə 4-cü universitetidir. 31 müxtəlif kollecdə təhsil verir. Golden Triangle universitetlərindən biridir .

O, Kaliforniyadakı Silikon Vadisinin ekvivalenti olan və Cambridge bölgəsində informatika, elektronika və biotexnologiya sahələrində inkişaflara və sahibkarlıq fəaliyyətlərinə ev sahibliyi edən " Silikon Fen " layihəsinin inkişafına böyük töhfə verib .

Fitzwilliam Muzeyi başda olmaqla bir çox incəsənət, mədəniyyət və elm muzeyləri və kitabxanaları olan universitet həm də məşhur Cambridge Press Nəşriyyat Evinin sahibidir. Onun çoxlu Nobel mükafatı almış məzunları var.

65 fərqli ölkədən 1300 beynəlxalq tələbə ilə 11% beynəlxalq tələbə sıxlığına malikdir. A Level, IB, AP və ekvivalent orta məktəb səviyyəsində təhsil diplomu olan tələbələri qəbul edir. Müraciət üçün tələb olunan IELTS balı 7.5-dir.

Ən çox seçilən bölmələr aşağıdakılardır: 

• Riyaziyyat, Fizika

• İngilis dili

• Hüquq 

• Tibb

• Memarlıq 

• Təbiət Elmləri

3. Kaliforniya Texnologiya İnstitutu

 “The truth shall make you free” yəni " Həqiqət sizi azad edəcək " şüarı ilə tanınan Caltech kimi də tanınan Kaliforniya Texnologiya İnstitutu elm və texnologiya sahələrinə diqqət yetirən texniki universitetdir. ABŞ-ın Kaliforniya ştatının Pasedena şəhərində yerləşir.

Caltech NASA, ABŞ Milli Aeronavtika və Kosmik Tədqiqatlar İdarəsinə məxsus ABŞ federal hökuməti tərəfindən maliyyələşdirilən tədqiqat və inkişaf mərkəzi olan Jet Propolis Laboratoriyasının idarə edilməsi və istismarına cavabdehdir. Universitet elm, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat sahələrində müvəffəqiyyət qazanmış tələbələri qəbul edir və az sayda tələbə yetişdirsə də, çoxlu mükafat almış və dünya şöhrətli alimləri və fakültə məzunları var.

Universitet orta məktəb səviyyəsində Elm, Texnologiya və Mühəndislik fənləri ilə maraqlanan iqtisadi cəhətdən zəif tələbələrə tam təqaüd verməklə QuestBridge adlı özünün qeyri-kommersiya təhsil müəssisəsini dəstəkləyir. Bu, həm də onlara müqavilələri olan bir çox nüfuzlu universitetlərdən, o cümlədən özü də maliyyə dəstəyi almağa kömək edir.

Müraciət edən hər 100 tələbədən 9-nun qəbul edildiyi Caltech , yüksək GPA və SAT/ACT balları olan tələbələri qəbul edir . Yalnız TOEFL balı etibarlıdır. Bundan əla

Universitetin təhsil verdiyi 6 əsas sahə aşağıdakılardır:

• Biologiya və biologiya mühəndisliyi şöbəsi

• Kimya və kimya mühəndisliyi kafedrası

• Mühəndislik və Tətbiqi Elmlər

• Geologiya və Planet Elmləri

• Fizika, Riyaziyyat və Astronomiya

• İqtisadiyyat, Tarix, Siyasət, Fəlsəfə, Tarix və İngilis dili

4. Stanford Universiteti

Stenford Universiteti kimi tanınan Leland Stanford Junior Universiteti ABŞ-ın Kaliforniya ştatının Stanford şəhərində yerləşir. Bu, dünyada ən böyük büdcəyə malik üçüncü universitetdir. 1891-ci ildə təsis edilmişdir. 

Stenford tələbələri, məzunları və professor-müəllim heyəti SUN, Cisco, Google, Yahoo, HP və IP (İnternet Protokolu) kimi Silikon Vadisini formalaşdıran bir çox təşəbbüslərdə xüsusilə fəal olmuşlar. Tibb, hüquq, humanitar elmlər, mühəndislik, təbiət və idarəetmə sahələrində təhsil verən universitetin hər bir bölməsi dünyanın ən yaxşı reytinqlərində ilk 10-luq arasındadır. O, tələbələrini hərtərəfli şəxsiyyət kimi formalaşmağa kömək edir və onları liderlik keyfiyyətləri ilə təmin etməklə cəmiyyətə töhfə verməkdə onlara dəstək olmaq məqsədi daşıyır. 

Burada 16 mindən çox tələbə təhsil alır. 60 fərqli ölkədən 10,7% beynəlxalq tələbə nisbətinə malikdir. Universitetdə 72 fərqli dildə danışılır. SAT və ACT ballarını qəbul edir. Beynəlxalq tələbələrə TOEFL ballarını təqdim etmək tövsiyə olunur, baxmayaraq ki, bu tələb olunmur. IELTS universitet tərəfindən tanınmır. 

Universitetin təhsil verdiyi 7 əsas sahə aşağıdakılardır:

• Tibb

• Hüquq

• Biznes və İdarəetmə 

• Yer, Enerji və Ətraf Mühit Elmləri

• Təhsil

• Mühəndislik

• Humanitar Elmlər

5. Massachusettes Texnologiya İnstitutu

Daha çox MIT kimi tanınan Massachusettes Texnologiya İnstitutu, Massachusettes ştatının Boston şəhərində yerləşir. Xüsusilə Elm, Mühəndislik və İqtisadiyyat sahələrində fərqlənir. Burada çoxlu Nobel mükafatı almış tələbələr və akademiklər var. 1861-ci ildə təsis edilmişdir.

MİT-in fənlərarası tədqiqat ruhu bir çox elmi irəliləyişlərə və texnoloji irəliləyişlərə səbəb olmuşdur: 

• Penisilin və A vitamininin ilk kimyəvi sintezi

• Rəqəmsal kompüterlərin inkişafına imkan verən maqnit nüvəli yaddaşın ixtirası

• İnsan Genomu Layihəsinə əhəmiyyətli töhfələr

• Elektron ticarətə imkan verən elektron cədvəllərin və şifrələmə sistemlərinin kəşfi

• GPS yaradılması

• 3D çap və printer

Universitet hal-hazırda rəqəmsal öyrənmə, nanotexnologiya, davamlı enerji, ətraf mühit, iqlimə uyğunlaşma və qlobal su və qida təhlükəsizliyi, kibertəhlükəsizlik, robototexnika və süni intellekt, xərçəng, HİV, autizm, Alzheimer və disleksiya, bioloji mühəndislik və CRISPR kimi insan sağlamlığı kimi texnoloji və humanitar məsələlər üzrə tədqiqatlarını davam etdirir.

Hər il müraciət edən 4000-dən çox beynəlxalq tələbədən universitet yalnız 150-dən azını qəbul edir. Bunun ən mühüm səbəbi beynəlxalq tələbələrə verdiyi maddi yardımdır. SAT/ACT və TOEFL balları etibarlıdır. IELTS qəbul edilmir.

6. Harvard Universiteti

Harvard Universiteti 1636- cı ildə ABŞ-ın Boston şəhərində yerləşən Ivy League universitetidir. Amerikada təhsil verən ən qədim təhsil müəssisəsi adına malikdir . Bir çox Amerika prezidentləri və dövlət xadimləri Nobel və Pulitser mükafatı almış məzunlardır. Bakalavr, magistratura və doktorantura təhsili ilə yanaşı, yay məktəbləri və onlayn təhsil xidmətləri var.

Təxminən 32 milyard dollarlıq nəhəng büdcəsi olan universitet eyni zamanda 15 milyondan çox əsəri və 800 əməkdaşı ilə dünyanın ən böyük akademik kitabxanasıdır. 2017-ci ildə təmir edilən Harvard İncəsənət Muzeyi maraqlı memarlığı ilə çoxlu ziyarətçi qəbul edir. 

TOEFL , ACT və SAT balları olan tələbələri qəbul edir. Tələbələr müraciətləri zamanı çox uğurlu tələbələrlə rəqabət aparırlar. Buna görə də, akademik nailiyyətlərlə yanaşı, idman, incəsənət və mədəniyyət təcrübələri, sosial məsuliyyət fəaliyyətləri, könüllü iş, təşəbbüslər və ixtiralar tələbələrin seçilməsinə kömək edir. Təxminən 100% təqaüd imkanları təklif edilir.

Hazırda 75 türk tələbənin təhsil aldığı universitetdə ən çox müraciət edilən şöbələr aşağıdakılardır:

• İqtisadiyyat

• Liberal incəsənət

• Tarix

• Kompyuter elmləri

7. Princeton Universiteti

1746-cı ildə Nyu Cersi Kolleci adı ilə qurulan universitet 1896-cı ildə Princeton Universiteti adlandırıldı. Bu, Ivy League kimi tanınan 8 universitetdən biridir. Bu, Amerikanın dördüncü ən qədim universitetidir .

Nobel və Pulitser mükafatlı məzunları və müəllimləri olan universitet Albert Eynşteyni işə götürmək şansı qazandı . Eynşteyn 1933-cü ildən ömrünün sonuna kimi Prinston Universitetində təhsilini davam etdirib.

2015-ci ildən gender ayrı-seçkiliyi ilə bağlı işlərini davam etdirən universitet tələbələrinin kampus mühitində özlərini rahat ifadə etmələri və potensiallarını üzə çıxarmaları üçün bir çox imkanlar yaradır. CAAS (Afrika-Amerika Tədqiqatları Qrupu), Əlillik Xidməti, Lewis İncəsənət və Performans Araşdırmaları Mərkəzi, 3-cü Dünya Ölkələri və Qadın Araşdırmaları təşkilatlarını buna misal göstərmək olar. Bundan əlavə, Princeton Universiteti universitet idarəçiliyində dekan köməkçisi kimi işləyən ilk Afrika-Amerika fakültəsinin üzvü olan ilk Ivy League universitetidir.

Bundan əlavə, ildə 100 mindən çox əsəri və 200 min ziyarətçisi olan Princeton Universitetində idman, atletika, xokkey və futbol sahələrində aktiv fəaliyyət göstərən və bir çox olimpiadalarda iştirak edən idman klubları var.

Bakalavr tələbələrinin 60%-nə maliyyə yardımı göstərən və onlayn təhsil almaq imkanı təqdim edən universitetin 53 fərqli bakalavr şöbəsi arasında ən çox seçilənləri aşağıdakılardır:

• İctimai Siyasi Təhlillər

• Kompyuter mühəndisliyi

• Ekonometrika

• İqtisadiyyat

• Tarix 

• Psixologiya

• Siyasət

• Kompüter və İnformasiya Texnologiyaları

8. Imperial College London 

İngiltərənin paytaxtı Londonda yerləşən Imperial College London 1907-ci ildən fəaliyyət göstərir. Üç fərqli kollecin birləşməsi ilə mühəndislik, fizika və metallurgiya kimi bölmələrdə təhsil verməyə başlayan universitet zamanla humanitar, biznes və tibb sahələrində şagird qəbul etməyə başladı. O, həmçinin Böyük Britaniyada bu sahələrə diqqət yetirən və ixtisaslaşan yeganə universitetdir. 

Londonun çox mərkəzi bir bölgəsində yerləşən universitet 130-dan çox millətdən olan tələbələrlə dünyanın ən çoxmillətli universitetidir. O , qadın alimlərin STEM temalı tədqiqatlarda və layihələrdə iştirakını təşviq edir və dəstəkləyir .

Imperial College London dünyada tibbi mühiti və müalicə üsullarını dəyişdirən penisilin kəşfi və holoqrafiyanın inkişafı ilə bağlı tədqiqatlar aparmışdır .

Yenilikçi və təməlqoyucu inkişaflar etmiş akademik heyəti və tələbələri olan universitet, özü üçün 5 illik inkişaf strategiyaları quraraq işini sistemli şəkildə davam etdirir və tələbələrini həvəsləndirir. 

İngilis dili biliklərini sübut etmək üçün beynəlxalq tələbələrdən IELTS dərəcəsi tələb edən universitetin təklif etdiyi dörd əsas fakültə aşağıdakılardır:

• Elm

• Mühəndislik

• Tibb

• Biznes

9. Chicago Universiteti

1890-cı ildə Rokfeller ailəsi tərəfindən qurulan Chicago Universiteti Kolumbiya Universiteti və Kembric Universitetindən sonra ən çox Nobel mükafatı alan akademiklərə malikdir. Çikaqo Hayd Parkı Miçiqan gölünün yaxınlığında və Çikaqo şəhərinin mərkəzində yerləşir. 

Amerikada sosiologiya sahəsində ilk şöbəni açan universitetdir. O, həmçinin Miçiqan gölündəki araşdırmaları ilə təbiət elmlərində ekologiya sahəsində ilk araşdırmaları həyata keçirmişdir. Burada işıq sürətini ölçmək üçün Nobel mükafatı alan ilk amerikalı alim iştirak edirdi. 

Burada gələcəyin kitabxanası kimi tanınan məşhur memar Helmut Jahn tərəfindən tikilmiş müasir kitabxana var. Tibb sahəsində bakalavr təhsili də verən universitetə bağlı olan Çikaqo Universiteti Xəstəxanası kifayət qədər məşhurdur.

Tələbələrin universitetə gediş-gəlişini “ Maneəsiz ” siyasəti ilə asanlaşdıran universitet müraciət haqqı tələb etmir və tələbələrin maddi yardımı geri qaytarılmır .

Ən çox müraciət edilən kolleclər bunlardır:

• Biznes: Booth School of Business

• Hüquq

• Tibb: Pritzker Tibb Məktəbi

• İctimai Siyasət: Harris İctimai Siyasət Araşdırmaları Məktəbi

10. ETH Zurich İsveçrə Federal Texnologiya İnstitutu

1855-ci ildə əsası qoyulmuş, İsveçrənin Sürix şəhərində fəaliyyət göstərən elm və texniki universitet olan ETC Zurich ilk olaraq memarlıq, inşaat mühəndisliyi, maşınqayırma, meşə təsərrüfatı və kimya fakültələri ilə xidmətə başlamışdır. Bu gün 16 müxtəlif akademik şöbədə təhsilini davam etdirir. Bu, kanton universiteti deyil, İsveçrə Daxili İşləri ilə əlaqəli federal bir universitetdir. O, tələbələrinə müstəqil düşüncə, təşəbbüskarlıq və açıq fikirlilik kimi mühüm dəyərləri aşılayır və tələbələrini, xüsusən də tədqiqat layihələrində dəstəkləyir. Yerləşdiyi yerdə " Poly " kimi tanınan ETH Zurich -də çoxlu Nobel mükafatı almış akademiklər var.

Bakalavr, magistratura və doktorantura proqramlarına tələbə qəbul edir. Universitetin ən fərqləndirici cəhəti bütün müsbət elmlərin başlanğıc nöqtəsi olan riyaziyyatın məntiqini tələbələrinə öyrətməyə verdiyi önəmdir. O, həmçinin ən azı digər şöbələr kimi məktəb daxilində humanitar və iqtisadi elmlər üzrə tədqiqatlara diqqət yetirir. 

Universitetin diqqət yetirdiyi istiqamətlər aşağıdakılardır: 

• Tibb

• Data analitika

• İstehsalat Texnologiyaları

• Analitik Düşüncə Təşəbbüsləri

 
 

0 şərh