Rotavirus infeksiyası

Rotavirus infeksiyasi qastroenteritin kəskin formasinan biri olub.Rotavirus tərəfindən törədilir.
Rotavirus bagirsaq infeksiyasi olub ən cox iki üc yaşina qədər usaqlarda yoluxur rotavirus infeksiyasi ən cox payiz yaz aylarinda baş verir. Xəstəliyin yayılmasi əllərin yaxsı yuyulmaması su qidalar vasitəsilə bəzi hallarda hava damci yollada kecir. Rotavirus infeksiyaya cirkli əllər xəstəliyi də deyilir.
ƏLAMƏTLƏRİ: İnkubasion dövür bir günən bes günə kimi davam edir. Yüksək hərarət 39-40C dərəcəyə kimi qalxmasi, qarında tutma səkilli agrılar, ürək bulanma, gün ərzində qusma, sulu ishal, iştahın itməsi, susuzlaşma əlaməti qicolma hallarina kimi gətrib cixara bilər. Rotavirus infeksiyası
Rotaviruslar əsasən mədə və nazik bağırsaqların selikli qişasını zədələyərək qastroenteritə səbəb olur. Həzm sistemində selikli qişaların zədələnməsi nəticəsində qidaların həzmi pozulur, ishal baş verir. Xəstəliyin əsas xarakterik əlaməti olan ishal susuzlaşmaya səbəb olduğundan uşaq orqanizmi üçün olduqca təhlükəlidir. Əsasəndə alti ayliginan iki yaş arasi uşsaqlar da gedən susuzlaşma agızda quruluq, quru dil, dəri örtüyünün quru olmasi, soyuq və solgun olmasi, beş saat ərzində sidik ifrazinin olmaması, gözlərin cuxura düşməsi, halsızlıq əlamətləri.
PRAFLAKTIKASI ROTAVIRUSLARA yoluxmanin qarşısını almaq ücün əllərin tez-tez yuyulması uşaga yalnız qaynadılmıs su verilməli meyvə-tərəvəz axar bol su altinda yuyulmalı. 6 ayinan aşagi uşaqlarin praflaktikasi. Uşaga verilən mayeni onun itirdiyi maye qədeərində verilməlidir. Yəni onun dəri, agciyər, qusma, ishal, hipertermiya vastesile itirdiyi mayeni balanslawdirmaq lazimdir. Vitaminlərlə zənginləşmiş qidalarlardan istifadə olunmalidir. Uşaqlarimizin təmizliyinin qaygisina daima qalmaliyiq ki xesteliklerin sayi artmasin.

Müəllif: Hüseynova Fidan
Mənbə: az-tibb.com 
 

0 şərh