Рейтинг
+26.60

Bacarıqlı əllər

15 üzv, 28 topik

Taxta qələmqabı


Hazırlanması asan və ucuz başa gələn növbəti əl işini sizlərə təqdim edirik. Evdə olan lazımsız taxta əşyalardan qələm qabının hazırlanması olduqca asandır. Bunun üçün sizə dekorativ kağız, yapışqan, taxta parçası və drel lazım olacaq.

Taxta parçasını götürüb (düz bucaq formasında olsa daha gözəl olar) yapışqanın köməkliyi ilə dekorativ kağızı üzərinə yapışdırın. Sonra isə taxta parçasının üzərində dəliklər açın, lakin dreli sona qədər aparmayın. Sonda isə qələmləri drel ilə açdığınız dəliklərə yerləşdirib yazı masanızın üzərinə qoyun. Olduqca gözəl və asan hazırlanan əl işi.
Davamı →

Dibçəyini özün hazırla

Özünüz düzəldəcəyiniz dibçəklə bağınıza gözəl görünüş verə bilərsiniz. Bu daşlarla bəzədilmiş dibçəklə bağınızda sahil mühiti yaratmağa cəhd edin. Əgər bunu alınmayacağını düşünürsünüzsə onda şəkildə necə gözəl göründüyünə baxın və qollarınızı çirmələyin.

Ardı →

Qotazlı xalçanın hazırlanması

Qotazlı xalçanı hazırlamaq asandı və bu xalça sevimli və rəngarəng olur. Aşağıdakı şəkillərdə bu xalçanı necə düzəltmək lazım olduğunu ardıcıllıqla görə bilərsiniz. Evinizin hər hansı bir hissəsinin dekorasiyasını tamamlamaq üçün düzgün xalçanı seçmək həmişə asan olmur. Bəzən xalçanın ölçüsü uyğun gəlsə də, rəngi uyğun gəlməyə bilər və əksinə. Ona görə də yun qotazlardan hazırlanmış xalça modeli xüsusi, gözəl və sadə bir şey istəyənlər üçün əla bir təklifdir.
Ardı →

Düymələrlə bəzəyin

Düymələr- dərzilik peşəsinin əvəzolunmaz tərkib hissəsi. Siz nə vaxtsa onları başqa formada istifadə etməyi düşünmüsünüzmü? Bu məqalədə, siz düymələrdən istifadə etməyin yeni üsullarını görəcəksiniz. Onları çərçivəyə, pərdəyə və hətta lampaya yapışdırın… canlandırmaq istədiyiniz istənilən bir yerə! Sadəcə ürəkli olun və yaradıcılığınızı işə salın.

Ardı →

Təbii otaq ətirləri

Bəzən insanlar evlərində arzu etdikləri rahatlığı əldə etmək üçün həddindən artıq çox vaxt sərf etməli olurlar. Bu günün tələbi isə dəbdəbəli dizayn yox insanın özünü rahat hiss edəcəyi, şəxsi və xoş rayihəli bir küncünün olmasıdır. Bu istiqamətdə ata biləcəyiniz addımlar isə olduqca sadədir. Bunun üçün lazım olan yeganə şey bir neçə bankadır. Bir neçə dəqiqə ərzində isə evinizi gözəl ətir bürüyəcəkdir.

Lazım olan ləvazimatlar:

Meyvə səbəti
Mason bankalar
Su
Şam
Soyuducu

Bütün komponentləri, yəni, meyvə, bitki və ədviyyələri mason bankasına tökün və ¾ düyüm boş saxlamaqla üzərinə su əlavə edin. Qapağı bağladıqdan sonra bankaları 1-2 həftəlik soyuducuya qoyun.

Bu mərhələni bitirdikdən sonra, qapağı götürün. Lent və ya hədiyyə yarlığı taxmaqla əl işinizi gözəl hədiyyəyə çevirə bilərsiniz. Üstdən qoyulmuş şam romantik görünüş yaradacaqdır. Xoş ətir saçan alma, darçın və limon qoxusundan isə danışmağa yəqin ki, ehtiyac yoxdur!
Davamı →

Körpə başmaqlarının toxunması

Siz körpələrinizin sevərək geyinəcəkləri başmaqlar toxuya bilərsiniz. Bunun üçün lazım olacaq: 2 rəngdə yumşaq ip, bəzək vermək üçün yumşaq yun, toxumaq üçün mil. Və indi gəlin toxumağa başlayaq. Aşağıdakı videonu izləyərək mərhələlərlə tanış ola bilərsiniz. Beləliklə bütün etməli olduğunuz ləvazimatları almaq və körpəniz üçün bir cüt başmaq toxumaqdır.

Ardı →

Rəngarəng boyunbağı

Xanım oxucularımızın bəyənəcəyi kreativ əl işini sizə təqdim edirik. Əziz xanımlar, sizə rəngli karandaşlardan necə dəbli boyunbağı hazırlamağı göstərəcəyik.
Bu işdə sizə karandaş (müxtəlif rənglərdə), ülgüc, drel və sap lazım olacaq. İlk növbədə işə rəngli karandaşlar əldə etməklə başlayın. Sonra karandaşın aşağı hissəsini ülgüclə istədiyiniz qalınlıqda kəsin. 
Ardı →