İnsanlığın itirdiyi bir mərhəmət


Ac dişi bir aslan uzun sürən bir qovmanın ardından ceyranı tutmağı bacardı. Ceyranı parçalamağa başladığında ovunun hamilə olduğunu gördü, çaşdı və balanı qurtarmağa çalışdı.Lakin balanı qurtara bilmədiyini görüncə ovunun yanına yıxılıb qaldı.
 Daha sonra rəsmi çəkən adam dişi aslanın bir müddət tərpənmədiyini görüb ona yaxınlaşdı və aslanın öldüyünü gördü.. 
 

13 şərh

rezerv
Fotolar həmin mənzərədən real çəkilmiş fotolardı hə.Heyvandakı Ürəyə bax ki, dözməyib bu vəziyyətə. Bir çox insanlarda ürək sadəcə döyünüb yaşamağaca xidmət edir. Duyğudan, mərhəmətdən, sevgi hissindən xəbəri belə yoxdur. Təşəkkürlər
soni_memmedzade
Ay bacı bu təsirli topiklərin da öldürdü ey məni.
soni_memmedzade
bir də hamilə yox,heyvanlara boğaz idi uyğun gəlir.məncə redakte etsən daha yaxşı olar.hamiləlik insana xasdır.
rezerv
Belə dedin yadıma sinif yoldaşım düşdü(topikdən kənardır). Sinif rəhbərimiz dərsə neyçün gəlmədiyini soruşdu. O,da: qohumumuz balalamışdı cavabını verdi. İndi guya mədənilik edir. İndi biz real söhbət etmişik də))
_BUMERANQ_
olsun boğaz, nə fərqi var ki.
Hər iki söz eyni mənaya xidmət edir.
soni_memmedzade
onu pis mənada demədim ki.oxuduğumuz,bildiyimiz qədərilə hamilə sözü yalnız insana,boğaz heyvana deyilib.bu cür  eşitmişik.özün bilərsən.sənə necə xoşdürsa elə qalsın.mənə fərq etməz.))
MaksiMuS
Haydaa. Bu nəədii :( Lap ürəyim cızz elədi:( Allah heyvanı şüursuz yaradıb, hissiyatsız yoxki. İBrətverici və təsirlidi.Sağol
Kenan_Elxanoglu
Bu dişi aslan erməni dığalarından «vicdanlı» imiş…
kulturoloq
Buna o qədərdə inanmaq olmur sözun düzu!!!
pascal
Maraqlı və təsiredici olmasına sözüm yoxdur. Məni maraqlandıran, aslanın «intiharıdır». Bu necə olub? 
azadmamedov90
ehh..insanliq olub ee..xocalida ve basqa toredilen cinayetlerde hamile qadinlarin oldurulmesi ile onlarin qarnindaki usaqlari bele oldururler…
Medikamentoz
Əcəb şişirdiblər ):