Рейтинг
+44.15

Qoroskop

22 üzv, 47 topik

Aylara görə xasiyyətiniz

Hansı ayda doğulmağınızın xasiyyətinizə təsir etdiyini bilirsinizmi? Bu barədə araşdırma aparılıb və məlum olub ki, ilin aylarından asılı olaraq insanların xasiyyətləri də müxtəlif olur.
  1. Yanvar — bu ayda doğulanlar əsəbi, ciddi, öyrətməyi və öyrənməyi sevən olurlar. Onlar başqalarının eyiblərini ortaya çıxarmağı xoşlayır, diqqətli, dərin hissli, insanı necə xoşbəxt etmək bacarığına malik olurlar. Uşaqları sevən, ailəcanlı, sadiq həyat yoldaşıdırlar.
  2. Fevral — bu qısa ayda anadan olanlar utancaq, ağır xasiyyətlidirlər. Özlərinə etibar etməz, dürüst, inadkar və dəyişkəndirlər.
  3. Mart — bu ayda dünyaya göz açanlar cəlbedici, utancaq, mühafizəkardırlar. Bu ayda doğulanlar simpatik, əsrarəngiz, rahatlıq düşkünü, xidmət etməkdən zövq alırlar. Səbirli, nəzakətli, etibarlı və qisasçıdırlar.

Ardı →

Kişilər və doğum tarixinin falı

-kişi YANVARDA dünyaya gəlibsə, son dərəcə sadəlövh və tez inanandır, buna görə də həyatda başına bir çox bəlalar gəlir. Gənclikdə uğursuzluqlarla qarşılaşır. Yalnız yetkin yaşında özünü düzəldir. Çılğın təbiətlidir, lakin yaxşı ailə sahibi olmağa qabildir.
-kişi FEVRALDA dünyaya gəlibsə, çox sağlamdır, qumarbazdır, qadınların dalına düşməyi xoşlayır, müxtəlif macəralara can atır, lakin həmişə sudan quru çıxır.
— kişi MARTDA dünyaya gəlibsə, üzüyola və sakitdir, əyləncələri yalnız sağlamlıq xatirinə seçir. Ailəsində həmişə əmin-amanlıq olur. 25 yasına yaxın ehtiyatlı olmalıdır, çünki ona bədbəxtlik üz verə bilər və bu bədbəxtlik dostlarının yanında onu hörmətdən salar.
Ardı →

Təvəllüd günü və münasibətlər

1. Qadın bazar günü doğulub, kişi isə...
a) bazar günü — Ünsiyyətlər güc üzərində qurulur. Əgər müştərək iş üzərində, məsələn, uşaq tərbiyəsində də əl-ələ verə bilmirlərsə, onda nüfuz üstündə dava-dalaş gedir.
b) bazar ertəsi — Qadın rəhbər olacaq. Əgər öz hökmranlığı ilə kişini əzməsə, onlar ümumi ahəngdarlığa düşə bilər, çünki biri digərini tamamlayır. Kişi bundan bezər, əgər xanım diqqətlisə, bunun qarşısını təriflərlə alsın.
c) çərşənbə axşamı — Qadın qətiyyətlidir və əri üçün yol açır. Kişi də öz zəkası, dünya görüşü ilə münasibətləri zənginləşdirir. Bunların dünya görüşü genişdir, hər şeylə maraqlanır, təkcə ailə dairəsində sıxılıb qalırlar.
ç) çərşənbə günü — Zirəkliklə qadın müxtəlif layihələrdə iştirak edir, kişi isə sabitliyi, sakitliyi xoşlayır. Bu münasibətlər daha çox həmkarına hesablanır, vəzifə borclarını ödəməkçün yaxşıdır, nəinki eşq, sevgi sahəsində.


Ardı →

Təvəllüd gününə görə insanlar

1. Bazar ertəsi doğulan
Qadın. Zərif, həssas, duyumlu, arzu-həvəsi olan xanımlardandır. Uyğunlaşmağı, güzəştə getməyi bacarır. O, tək yaşayanda əziyyət çəkir. Hisslərinin hərarətini bölüşməyə adam axtarır. Əsl qadın həyatı yaşamaq, ana olmaq istəyir. Ətrafına həssas münasibəti saxlamaqla, ahəngdar həyat tərzi, ürəyi istədiyi kimi ömür sürmək həvəsindədir.


Ardı →

Yapon ulduz falı

Yaponiyada və digər Şərq ölkələrində qəbul edilmiş təqvimə əsasən 12 illik tsikl daxilində hər bir il müəyyən heyvan işarəsi altında keçir. Müəyyən ildə dünyaya gəlmiş Adam bir sıra fitri xassələr kəsb edir və taleyi bu xassələrdən asılı olur. 
Hər bir bölmədə xarakteristikanın sonunda adamların üç qrupu (heyvan adları altında) sadalanmışdır: a) o adamlar ki, dost və ya ömür-gün yoldaşı kimi sizə tamamilə münasibdirlər; b) o adamlar ki, az çox münasibdirlər; v) adamlar ki, əsla münasib deyillər, qətiyyən yaramırlar və hətta sizə bədbəxtlik gətirə bilərlər


Ardı →

Cadugərlik

Bu ayəyə diqqət yetirin: «(Yəhudilər) Süleymanın səltənətinə dair şeytanların oxuduqlarına (sehr kitablara) uydular. Süleyman (bu kitablara uymadığı üçün) kafir olmadı, lakin şeytanlar (bildikləri) sehri və Babildə Harut və Marut adlı iki mələyə nazil olanları xalqa öyrədərək kafir oldular. Halbuki (o iki mələk): «Biz (Allah tərəfindən göndərilmiş) imtahanıq, sən gəl kafir olma!» — deməmiş heç kəsə sehr öyrətmirdilər. (Bununla belə yəhudilər) yenə də ər-arvad arasına nifaq salan işləri onlardan öyrənirdilər. Lakin onlar (sehrbazlar) Allahın izni olmadan heç kəsə zərər verə bilməzlər. Onlar (yəhudilər) ancaq özlərinə faydası olmayan, zərər verən şeyləri öyrənirdilər. Həqiqətən, onlar (yəhudilər) belə şeyləri satın alanların (Allahın kitabını şeytan əməlləri ilə mübadilə edənlərin) axirətdə payı olmadığını yaxşı bilirlər. Kaş ki onlar özlərini nə qədər yaramaz bir şeyə satdıqlarını biləydilər!» (surə 2, ayə 102).
Ardı →

Aylara görə xasiyyət

Yanvar


Hirsli və ciddi biridir. Öyrənməyi və öyrətməyi sevir. Ağıllı və planlı iş görür. Duyarlı və dərin hissləri olan biridir. Romantikdir, uşaqları sevir, tez qısqanandır.


Fevral


Dəyişkəndir. Özünə güvəni yoxdur. Düzgündür, inadkardır. Xəyallarının ardından gedən, inanclara inanandır.


Ardı →