Əsrarəngiz kitabxanalar


Qeyzel Kitabxanası, Kaliforniya Universiteti, San-Dieqo.



Müqəddəs Qal monastırının kitabxanası, İsveçrə.



Corc Pibodi kitabxanası, Baltimor, Merilend.



Tomas Fişerin nadir əlyazmalar kitabxanası, Toronto Universiteti, Kanada.




Yeni Cənubi Uelsdə Dövlət kitabxanası, Sidney, Avstraliya.




Helsinkidə Milli Kitabxana, Finlandiya.




«Portuqaliya Mütaliə Otağı» kitabxanası. 1850-ci ildə əsası qoyulub. Rio-de-Jeneyro, Braziliya.





Triniti kitabxanası, Dublin, İrlandiya.




Praqada Milli Kitabxana.



Ayova-Sitidə kütləvi kitabxananın hüquq ədəbiyyatı zalı. Ayova ştatı, ABŞ.



Viktoriya ştatının kitabxanası. Melburn, Avstraliya.




Ad Mont abbatlığında kitabxana, Avstriya.




Bayneke-Yels Universitetinin Nadir Əlyazmalar Kitabxanası. Konnektikut ştatı.




Kanada Parlamentinin kitabxanası, Ottava, Kanada.




University Club kitabxanası, Nyu-York, ABŞ




Delft Texniki Universitetinin kitabxanası. Hollandiya.
  
  
 

5 şərh

Shabnam_Ilham
Kitab oxumaq üçün çox gözəl şərait yaradılıb. Hamısı bir-birindən gözəldi..Belə yerdə kitab oxumaq yəqin çox gözəl bir şeydi.. 
Medikamentoz
1) Məlumatı qalereyaya yerləşdirmək daha yaxşı olar 2) Kitabxanalar dini ocaqlar qədər ziyarət olunsa idi,nə Sabir şikayətlənərdi,nə də biz copy-paste və ya tərcümə edərdik,öz kəşflərimizi yazardıq Kayzendə.
Kenan_Elxanoglu
Gəncədə Aqrar Universitetin də Böyük kitaxanası var. Taabii bunlar qədər bər-bəzəkli deyil, ama gözəl. Cox sağ ol, kitaba və kitabxanalara diqqətinə görə.
 
Gülnar
Bizim şadlıq saraylarına çatmasa da gözəldirlər)
Medikamentoz
Ən əsrarəngiz itabxana bizim rayon kitabxanasıdır,Tibb Universitetində tapa bilmədiyim bəzi kitabar burada var :)  Sanki,Universitet kitabxanasıdır :)