Küçə incəsənəti

  Küçə incəsənəti 1942-ci ildə yaranıb. Küçə incəsənətində hər bir xırda detal çox önəmlidir, kölgə, rəng, xətt. Küçə incəsənətində mühüm şey ərazini təyin etmək yox, dialoqa tamaşaçı cəlb edib müxtəlif səhnələri göstərməkdir. Dünyanın əksər ölkələrində küçə incəsənəti çox ciddi bir sahəyə çevrilib. Rəssamlar özlərinin sərhədsiz təsəvvürlərini küçə divarlarına həkk edirlər. Və küçə incəsənətinə olan maraq hər ötən gün daha da artır.Son dövrlərdəki küçə incəsənətinə aid ən gözəl nümunələri təqdim etmək istədim.                       
 

15 şərh

WinRar
Zəhmət olmasa xəbəri redaktə et. Sağda olan şəkillər tam düşməyib. Onları bir az aşağı ver.
_BUMERANQ_
Əslində bizdə də Street art var. Məsələn, Küçələrdəki bəzi mesajlar, sayt adları. Sadəcə olaraq bizdə ilkin mərhələdi, ona görə hələ ki yazılar var :)
BaRLeLiTa
Hələ-hələ öyrənirlər də, ürək dirək vermək lazımdı ki, gələn dəfə böyük addımlar ata bilsinlər :)
JAVIER_ZANETTI
Salam. Çox sağolun şəkillər üçün BaRLeLiTa xanım. Ən xoşuma gələm divarında KİTABlar çəkilən ev şəkili oldu. Ya müdriklər evidir yada müdrik bir kəsin evidir o ev yəqinki)))
BaRLeLiTa
Salam.
Sizədə təşəkkürlər, vaxtınızı ayırıb baxıb şərh yazdığınız üçün..
 
JAVIER_ZANETTI
Kayzençilərin vaxtının əqrəbləri KAYZENDİR. ))))
asel
uşaq şəkli nə gözəl çəkilib
BaRLeLiTa
Hə asel elə mənimdə ən çox bəyəndiyim o oldu.
asel
uşağın gözləri çox qəsəng alınıb
BaRLeLiTa
Hə sanki canlı uşaqdır.
pascal
Niyə məndə görünmür? Ancaq iki şəkil görünür. :(
BaRLeLiTa
Kaş səndə görünməməyinin səbəbini tapa biləydim :(
Yenidən redaktə etmişəme yenə görünmür?? 
pascal
Yox, BaRLeLiTa. İkisiylə idarə edəcəz artıq. :)
BaRLeLiTa
Qalereyaya əlavə edərəm baxarsan səndə :)
babayeva_sabina
məndə 2 dənəsini görürəm