Saraylar və qəsirlər qış aylarında

1. Qaranquş yuvası- Avrorinoy qalasından 40 metir aralıda  Ai-Todor uçurumdan  Kaspra qəsəbəsində  yerləşən tarixi və memarlıq abidəsi (Krım, Ukrayna) .

 


2. Alkasar — ispan kralların sarayı şəhərin qədim hissisəsi, Segovi şəhəri. (Kastilya və Leon əyaləti, İspaniya). Eresma və Klamores  sürətlə axan cayda  qayaının üstündə Quadarrama dağlar yaxınlığında yerləşir. (Kordilleri mərkəzi hissəsi)


3. Perrfon sarayı  (Fransizca- Chateau de Pierrefonds )- Fransada Kompen məşələrini  cənub şərqində,  Kompen və Villi-Kotre şəhərkərin arasında yerləşir.

 
4. Parij Qrad- (chesh. Pražský hrad; digər dillərə  «qala» kimi tərcümə edilir) –Praqada  Çex Prezidentinin iqamətgahı.

 

 5. Peleş saray (Castelul Peleş) orta əsirlər zamanında Transillvaniya və Valaxiyan birləşdirən, Karpatın  mənzərəli yerdə, Sinaya və Rumni  şəhərlərini yaxınlığında  yerləşir.


6. Hoenşvanqau və ya Qogenşvanqau (almanaca Schloß Hohenschwangau, herfiyən: “Hündür Qu quşu diyarı)—saray cənub Bavariya yaxınlığında, eyni adlı kəntdə, Avstriya ilə şimal sərhəddində yerləşir.


7. Noyşvanştayn qəsri  (Almanca: Schloß Neuschwanstein, herfiyən: «Yeni Qu quşu daş (qaya)») — Bavariya kralı II Ludvigin romantik qəsri Füssen şəhərinin yanında və Hoenşvanqau  qəsrindən  cənub-qəribində Avstriya sərhədinə yaxınlığında yerləşir


8. Yekatirina sarayı- keçmiş imperiya sarayı. Sankt-Peterburqun ən böyük ərazilərindən biri. Müasir Puşkinin şəhərində yerləşir.


9. Rocesterskiy qəsri (ingiliscəRochesterCastle)-  qəsri  İngiltərədə, Meduey çayının şərq sahillərində, Kent qraflığında yerləşir

 


10. Balmoral qəsri  (ingiliscəBalmoralCastle) – Şotlandiyanın Aberdinişir vilayətində,  ingilis kralların xüsusi igahmətgahı.

 

0 şərh