Bayerin futbol dünyasındakı əsas rəqibləri

  • Futbol

Bayer sadəcə futbol klubu deyil, Almaniya və Avropa futbolunun əsl əfsanəsidir. Mövcud olduğu onilliklər ərzində komanda bir çox rəqiblərlə qarşılaşıb, lakin onlardan yalnız bir neçəsi Bayer üçün real rəqib statusu ilə öyünə bilir. Bunlar həm oyunçuların, həm də azarkeşlərin həmişə səbirsizliklə gözlədiyi qarşıdurmalardır.

Yerli rəqiblər: Bundesliqa toqquşması

Almaniya Bundesliqasında ən diqqət çəkən və çoxdan gözlənilən qarşıdurmalardan biri Bayer — Köln matçıdır. Bu iki komandanı təkcə çempionluq titulu uğrunda mübarizə deyil, həm də coğrafi yaxınlıq ayırır ki, bu da onları regional səviyyədə rəqib edir. Bu komandalar arasında matçlar tez-tez həm meydanda, həm də tribunada artan aqressiya ilə müşayiət olunur və hər iki komandanın azarkeşləri üçün əsl futbol bayramıdır.

Yaxşı, bu derbini izləmək və matçın gedişi ilə bağlı fikirləriniz varsa, o zaman https://1win-az.net/ saytına daxil olun və burada təkcə matçın yayımını deyil, həm də ekspertlərin proqnozlarını tapa bilərsiniz. Proqnozların bəziləri qumar (mərc) xarakteri daşıyır, onlardan çəkinin və risklərdən uzaq durun.

Bundesliqada Bayer

Ancaq təkcə Köln deyil, Bayer üçün rəqib statusu ilə öyünə bilməz. Leverkuzen klubu uzun illər Almaniya futbolunun «Bavariya», «Borussiya Dortmund» və "Şalke 04" kimi nəhəngləri ilə rəqabət aparırdı. Bu qarşıdurmalar həmişə böyük maraq doğurur və tez-tez çempionatda yüksək yerlər uğrunda mübarizədə həlledici olur.

Beynəlxalq rəqiblər: Avropa mərhələsi

Avropa səhnəsində “Bayer”in də bir sıra acı rəqibləri var. Klub tarixində ən yaddaqalan matçlardan biri Çempionlar Liqasının finalında Real Madridə qarşı olub. Məğlubiyyətə baxmayaraq, bu qarşıdurma hər iki komandanın parlaq və gərgin oyunu sayəsində uzun müddət azarkeşlərin yaddaşında qaldı.

Liverpul da Bayerin rəqibidir

“Bayer”in Avropa arenasında digər əsas rəqibi “Liverpul”dur. Bu iki komandanın görüşləri həmişə gözlənilməz və maraqlı keçir. Hər iki komanda hücum taktikası ilə məşhurdur ki, bu da onların qarşıdurmasını futbolsevərlər üçün əsl tamaşaya çevirir.

Sonda qeyd etmək istərdim ki, futbol meydançasında “Bayer”lə üz-üzə gələn kim olursa olsun, bu komandanın iştirakı ilə keçirilən hər matç əsl bayramdır. Bayer parlaq və aqressiv oyunu ilə azarkeşlərini sevindirməkdə davam edir və əsas rəqibləri ilə qarşıdurmalar daim futbolsevərlərin diqqət mərkəzindədir.

Mənbə: Maraq dünyası

 

0 şərh