Рейтинг
+15.36

infeksion xəstəliklər

29 üzv, 72 topik

Qızdırma

Qızdırma xəstəlik deyil, əksinə fərqli xəstəliklərin əlaməti kimi meydana çıxır. Bədən hərarətinin yüksəlməsi elə də qorxulu bir hal deyil. Əksinə temperaturun yüksəlməsi bədənin reaktivliyinin (yəni zərərli maddə və ya mikroorqanizmlərə qarşı reaksiya qabiliyyəti) güclü olmasını göstərir. ızdırma haqqında bədən temperaturunun 38°C-dən yüksək olması zamanı danışılır. Temperaturun ən düzgün təyin etmə üsulu onun düz bağırsaqda, qulaqda və ya ağız boşluğunda ölçülməsidir.
Ardı →

Suçiçəyi

Su çiçəyi xəstəliyini herpetik viruslardan biri törədir. 
Xəstəliyin baş verməsi ehtimalı çox yüksəkdir. Praktik olaraq bütün insanlar uşaqlıqda bu infeksiyaya yoluxurlar. Xəstəlikdən sonra yaranan immunitet çox yüksək olur və təkrar xəstələnmə halı olmur.

Xəstəliyin əvvəlində uşağın hərarəti qalxır, onun ümumi halı, iştahası və yuxusu pozulur. Sonra səpgi əmələ gəlir. Səpgi ilk əvvəl xırda qırmızı ləkə şəklində olur. Bir neçə saatdan sonra ləkə qabarcığa çevrilir. Qabarcıqlar 1-2 gündən sonra açılır və onların yerində qartmaq əmələ gəlir. Suçiçəyi qabarcıqları nəinki dərinin müxtəlif yerlərində, başın tüklü hissəsində, cinsi orqanlarda, həmçinin ağız və daxili orqanların selikli qişasında da əmələ gəlirlər.


Ardı →

Zoonozlar

Zoonozlar heyvanlardan insanlara keçən xəstəliklərdir. Zoonozlar — (yunanca zōon — heyvan, canlı varlıq və nósos — xəstəlik) təkamül prosesində heyvanların müəyyən növündə parazitlik etməyə uyğunlaşan törədicilərin əmələ gətirdiyi yoluxucu xəstəliklərdir.


Ardı →

Qrip xəstəliyinə yoluxduqda

“Bilmirsən payızdır, yoxsa yay, hava gah isti olur, gah soyuq. Qalın geyinirsən istidən “bişirsən“, nazik geyinirsən xəstələnirsən“. İndi bu ifadələr çoxumuzun dilindən tez-tez eşidilir. Həqiqətən də belədir, necə deyərlər, havanın “damarını tutmaq“ olmur, evdən çıxanda bilmirsən hansı geyimə qərar verəsən. Ancaq hər halda yenə də tədbirli olmaq lazımdır, nazik geyinsək də, əlavə geyimləri özümüzlə götürməliyik ki, iqlim sərtləşəndə peşman olmayaq. Çünki xəstələnmələr, soyuqdəymələr daha çox indiki vaxtlarda, payızdan qışa keçid zamanı müşahidə olunur. Bu dövrün əsas xəstəlikləri isə qrip, zökəm, nəfəs yolları infeksiyalarıdır.
Zökəm asqıraq və öskürək nəticəsində havaya yayılan müxtəlif virusların nəfəs borusuna yoluxması nəticəsində meydana gəlir. Bu xəstəliyin əsas əlamətləri aşağıdakılardır:


Ardı →

Mikroblar

Mikroorqanizmlər mikroskopik — gözlə görünməyən canlılardır. Mikrobların həyat fəaliyyətini, hüceyrə quruluşunu mikrobiologiya elmi öyrənir. Mikroorqanizmlərin ölçüləri o qədər kiçikdir ki, məsələn, bir damla suda bir neçə milyona qədər mikrob hüceyrəsi ola bilər. Buna görə də onları min, on min dəfələrlə böyüdən mikroskoplarda görmək mümkündür. Bu kiçik orqanizmlərə sadə quruluşlu bakteriyalar, viruslar, ibtidai göbələklər, yosun və ibtidai heyvanlar aiddir.


Ardı →

Qrip haqqında doğru bildiyimiz səhvlər

QripHər il milyonlarla insan qripə yoluxur. Qrip soyuqdəymə nəticəsində yayılan virusdur. Sağlamlığımızda ciddi problemlərə yol açan bu xəstəlik haqqında təəssüflər olsun ki, çox şeyi səhv bilirik.

Dünyada hər il yüz milyonlarla insan qrip olur, hətta bəziləri qripdən dünyasını dəyişir. Xəstəliklə birlikdə qrip dünya iqtisadiyyatına da böyük zərər verir.

  • Qripin əlamətləri (qızdırma, öskürək, boğaz ağrısı, əzələ və baş ağrısı, halsızlıq) taqətimizi kəsərkən, bəziləri 2 günə, bəziləri isə 2 həftə ərzində sağalır. Qripə yoluxanlarda susuzluq və bədəndə mikroblar yarana bilər. Qrip bədəni zəiflətdiyi üçün xəstəni ölümcül olan digər xəstəliklərə qarşı müdafiəsiz hala sala bilər.

Ardı →

Hepatit C

Hepatit C geniş yayılmış bir xəstəlikdir və Hepatit C virusu (HCV) tərəfindən törədilir. ABŞ əhalisinin ~1,8%-ində (~4 milyon insan) HCV ilə yoluxma qeyd olunur və hər il ~30000 insan daşıyıcıya çevrilir və 8-10 min insan bu xəstəliyin ağırlaşmalarından həyatını dəyişir. Rəsmi statiskaya görə bu gün dünyada 170 milyon insan HCV-yə yoluxmuşdur. HCV bu günə qədər tapılmış altı hepatit viruslarından (A,B,D,E və G) biridir. HCV bu virusların içərisində ən təhükəlisi hesab edilir.


Ardı →

Yeni doğulmuş uşaqlarda Fleqmona

Bu xəstəlik ən çox 5-20 günlük uşaqlarda təsadüf edilir. Çox zərif dəriyə, dərialtı qata malik olan yeni dogulmuş uşaqlar cüzi travmaya məruz qaldıqda infeksiya qapısı açılır, qızılı stafilokokklar və başqa mikroblar infeksiya qapısından daxil olaraq dəri və dərialtı toxumaların yayılmış iltihabını-fleqmonanı törədirlər. Yeni dogulmuş uşaqlarda baş verən fleqmonanın böyüklərdə olan fleqmonadan fərqi ondan ibarətdir ki, onlarda nekrozlaşma prosesi iltihab prosesinə nisbətən daha böyük üstünlük təşkil edir. Qısa bir müddət içərisində baş verən nekroz nəticəsində uşagın dəri və dərialtı toxumasında dəyişikliklər əmələ gəlir. Fleqmona ən cox döş qəfəsi, oma sarğı nahiyəsində və boyunda yerləşir.

Ardı →

Parazitəleyhi və göbələkəleyhi dərman vasitələrinin farmakoterapevtik səciyyəsi

Patogen və şərti patogen göbələklər mikoz xəstəliyini yaradır və bu xəstəlik geniş yayılıb. Törədicidən asılı olaraq göbələk əleyhi sahəsi olan dərman preparatları təyin edilir. Dərman seçimində dərman preparatlarının farmakodinamikasının və toksinliyin böyük əhəmiyyəti var.


1. Patogen göbələklərə qarşı dərman maddələri:


a).sistem və dərin mikozlarda (koksidiodomikoz, paraksidiomikoz, gistoplazmoz, blastomikoz)


b).epidermomikozlar (dermatomikozlar)


(lamizil,terbizil, nitrofungin,  kalii yod).


Ardı →

Qan infeksiyaları

Təbii çiçək. Təbii çiçəyin klinik gedişini bir sıra dövrlərə bölmək olar. İnkubasion dövr orta hesabla 9 gündən 14 günə qədər davam edir. Prodromal dövr 3-4 gün davam edir və temperaturun qəflətən yüksəlməsi, bel nahiyəsində ağrılarla, mialgiya, başağrısı, tez-tez qusma ilə xarakterizə olunur. 2 — 3 gün ərzində xəstələrdə qızılca və ya skarlatina səpgilərinə bənzər səpgilər meydana çıxır. Prodromal dövrün axırına yaxın temperatur düşür. Bu zaman dəri üzərində və selikli qişalarda çiçək səpgiləri görünür.


Ardı →