Baş sındıran bağlama

Dünyanın ən çətin puzzle-larından biri sayılır. Heç mən özüm də axıra çıxmamışam hələ. Asudə vaxtlarınızda həll etməyə çalışmağınız məsləhətdir. Düzü bimirəm bu cür tapmaca əlavə etmək kayzen.az saytının prinsipləri daxilindədir ya yox. Əgər hər hansı narazılıq olarsa, təhqirə məruz qalmadan yığışdırılacaq. Təşəkkür.


Məqsəd yaşıl rəngdə olan kvadratı sol kücdə yuxarıda təqdim edilən şəkildə göstərilən yerə aparmaqdır.

Başlamaq üçün qırmızı rəgndə olan "start" düyməsinə klikləyin. Fiqurları hərəkət etdirmək üçün mouse ilə (siçan və ya mışka) üzərinə vurun (click edin və ya tıklayın). Sonra isə klaviaturada müvafiq button-ları basaraq müvafiq yerə onları çəkə bilərsiz:

W - yuxarı
S - aşağı
A - sola
D - sağa
 

15 şərh

Ferbara
Bu gün başımı sındırmağa vaxt tapa bilməyəcəm. Təəssüf.
2ral
İşlərimizin tökülüb-qaldığı bir zamanda belə vaxtöldürən və başsındıran pazzl verdiyinə görə səmimi qəlbdən sənə təşəkkür edirəm.Gülümsəyir
Agali


10-15 dəqiqəyə həll elədim :)
papatürk
Şəkil götürüb çəkməkdənsə yaxşı olar gedişləri ardıcıllıqla göstərəsiniz. Xanaları nömrələyin və gedişləri yazın.Məsələn,1-S,2-D və s.
Agali
Ona fikir verməmişəm. İndi MArketə gedib gəlim yenidən oynayıb yazaram hamısını.
Agali
gedişləri yazanda heç kim başa düşməyəcək.Amma mənim yerləşdirdiyim şəkilə baxıb oyunun ardıcıllığını tapa bilərsiz. Belə asand olar.
Kaka
agali bunun cavabını tez olde gorum. ala başım xarab oldue lap. yaşıl zəhrimarı ora necə gətirmisən sən? ala bu nədi ala???
2ral
Dəfələrlə edilən xəbərdarlığa baxmayaraq düzgün yazmır,üstəlik ala ilə müraciət edir,istifadəşilərə,hətta qızlara hörmətsizlik edirsiniz. Başlanğıc üçün 3 günlük sayta girişiniz bağlanacaq.
Agali
Bu oyunu axıra vuran olub? Mən hərdəfə axıra vururam.Video çəkmişəm amma baytı çoxdu deyə yerləşdirə bilmirəm.
fidan
agali,ya videonu yükləyin youtube servisinə,ya da gedişləri papatürk kimi yazın.Çətindir,heç cür alınmır.
Agali
videonu yerləşdirmək mənim üçün çətindir. 10-dəqiqəlik 50 mb videodur.Məndə dial up la girirəm internetə.

Amma bir neçə vəziyyətdə şəkil çəkib yerləşdirərəm. Ona uyğun oynayarsız.

Ferbara
Bu pazzlı srağagün oynayıb həll elədim. Amma yarım saatdan çox vaxt sərf elədim. Burda əsas prinsip ortadakı digər düzbucaqlara perpendikulyar yerləşən düzbucaqlının bir tərəfini boş qoymaq lazımdi ki, kiçik kvadratların yerini dəyişmək mümkün olsun.
beautiful
Bu oyunu başqa harda tapa bilərəm?