Ölkələrin bayraqları haqqında maraqlı məlumatlar

1. DÜNYADA 4 TƏRƏFİ OLMAYAN TƏK BAYRAQ

Nepal bayrağı kvadrat və ya düzbucaqlı formada deyil. Bu bayraq flama adlanan iki üçbucaqlı formadan ibarətdir.
Ölkələrin bayraqları haqqında maraqlı məlumatlar
Rəsmi olaraq 1962-ci ildə dizayn edilmiş Nepal bayrağı cəsarəti təmsil edən tünd qırmızı fona, sülhü simvolizə edən mavi rəngə malikdir.
Bayraq hər üçbucaqda bir dənə Günəş və Aydan ibarət simvola sahibdir.

2. DÜNYADA KVADRAT ŞƏKİLLİ CƏMİ İKİ BAYRAQ VAR

Dünyadakı 193 suveren bayraqdan 190-ı düzbucaqlıdır. Yalnız üçü fərqli formadadır. Nepal bayrağı üçbucaqlı, İsveçrə və Vatikan bayraqları isə kvadratdır.
Dünyanın ən kiçik ölkələrindən biri olan Vatikan bayrağı 1929-cu ildə qəbul edilib.
İsveçrənin bayrağında ağ xaç və qırmızı kvadrat var. Bu bayraq İsveçrədə 1889-cu ildən istifadə olunur. Azadlığı və şərəfi təmsil edən bayraq həm də xristianlığı simvolizə edir.

3. BAYRAQLARDA İSTİFADƏ EDİLƏN BÜTÜN İŞARƏLƏRİN BİR MƏNASI VAR

Bayraqlarda istifadə olunan çoxlu universal simvollar vardır. Bu simvollar əsasən Ay, ulduz, Günəş, xaç, üçbucaq və kvadratdır. Bütün simvollar ölkələr üçün fərqli məna daşıyır. Məsələn, Yaponiya «Günddoğan ölkə» kimi tanınır və buna görə də bayrağının ortasında günəşi təmsil edən dairəvi forma malikdir.

4. DÜNYADA ODLU SİLAH SİMVOLLARI OLAN 4 BAYRAQ VAR

Bəzi bayraqlar var ki, onlar sülh əldə etməzdən əvvəl yaşadıqları müharibəni və ya döyüşləri simvollaşdırmaq üçün odlu silahdan istifadə edirlər. Onların bir çoxunun bayraq və ya gerblərində balta, ox, top, qılınc, xəncər, qalxan, nizə və s. əşyalar var, lakin bu bayraqlardan yalnız 4-də odlu silah var. Bu ölkələr Mozambik, Haiti,Boliviya və Qvatemaladır

Hətta Mozambik bayrağı kitabın üstündə çapraz şəkildə yerləşdirilmiş AK-47 (Kalaşnikov) silahını təsvir var. Bayraqdakı avtomat simvolu ölkənin müdafiəsini və sayıqlığını ifadə edir.

5. ULDUZ VƏ AY SİMVOLU

Bayraqlarda ulduz və ayparanı simvol olaraq istifadə edən ilk dövlətlərdən biri Osmanlı imperiyası olmuşdur. Bu gün Azərbaycan daxil digər Türk respublikaları, Tunis və Malayziya kimi bir çox bayraqlarda ulduz və ayparadan istifadə olunur.

Türk ölkələrinin bayraqlarında aypara “İslamı”, ulduz isə “türkçülüyü” təmsil edir. 

6. DÜNYANIN ƏN ÇOX RƏNGLİ BAYRAĞI

Beliz bayrağının cəmi 12 rəngi var ki, bu da onu ən çox rəngə malik bayraq edir.
olkelerin bayraqlari haqqinda maraqli melumatlar
Bayraq mavi rəngdədir, ortasında zirvəsi olan ağ dairə, bayrağın yuxarı və aşağı hissəsində qırmızı zolaqlar var. Mərkəzdəki təpədə təpənin hər iki tərəfində alətlər tutan iki nəfər təsvir edilmişdir. Arxa planda ağac, çiçək naxışı və mətni olan pankart var. Bayraq 1981-ci il sentyabrın 21-də qəbul edilib.

7. BAYRAQLARDA İSTİFADƏ EDİLƏN RƏNGLƏR ÖLKƏLƏRİN MƏNALARI

Ölkələrin bayraqlarında ən çox istifadə olunan rənglər qırmızı, mavi və sarıdır.
Bayraqlardakı qırmızı rəng adətən müharibələrdə itirilmiş qanı təmsil edir. Bəzi ölkələrdə bu, cəsarət və gücü əks etdirir.
Mavi rəng azadlığı səciyyələndirir və bayraqlarda sülhü simvollaşdırır.
Sarı və ya qızıl uzun illərdir enerji və zənginliyi təmsil etmək üçün istifadə olunur, çünki Günəşlə əlaqələndirilə bilər.

Yaşıl rəng əksər bayraqlarda zəngin təbiəti və kənd təsərrüfatını təmsil edir. Lakin zaman keçdikcə ümid və gənclik simvolu kimi də istifadə edilmişdir. Müsəlman ölkələrində isə islam dinini ifadə edir.

Qara rəng bayraqlarda o qədər də geniş yayılmasa da, etnik irsi, düşmənlərin məğlubiyyətini və ya ölkənin qətiyyətini simvolizə etmək üçün istifadə olunur.

8. BƏNÖVŞƏ RƏNGİ BAYRAQDA İSTİFADƏ EDİLƏN ƏN NADİR RƏNGDİR

Bənövşəyi rəng dünyada yalnız iki ölkənin bayraqlarında istifadə olunur. Çox vaxt zadəganlığı və zənginliyi təmsil edən bənövşəyi rəngə Nikaraqua və Dominika bayraqlarında rast gəlinir.

Bu rəngin yalnız iki ölkədə tapılmasının səbəbi bənövşəyi boyanın tarix boyu həmişə bahalı və çətin əldə edilməsidir. Hər iki bayraq 1900-cü illərin sonlarında hazırlanıb və bu boyalara girişi əvvəlkindən xeyli asanlaşdırıb.

9. İKİ ÜZÜ FƏRQLİ BAYRAQLAR

Dünyada önü və arxası eyni olmayan üç bayraq var. Bunlar Moldova, Paraqvay və Səudiyyə Ərəbistanının bayraqlarıdır.

  • Moldova bayrağının yalnız ön tərəfində gerbi var. Arxa tərəfi boşdur.
  • Paraqvay bayrağının ön tərəfində milli gerbi, arxa tərəfində isə xəzinədarlığın gerbi var.
  • Səudiyyə Ərəbistanının bayrağında tövhid sözü yer alır. Buna görə də normal şəraitdə arxa tərəflə ön tərəf uyğun gəlmir. Bunun qarşısını almaq üçün iki bayrağı bir-birinə tikərək istehsal olunur.

10. DÜNYANIN ƏN QƏDİM BAYRAĞI DANIMARKAYA AİDDİR

Bayraqlar yüz illərdir istifadə olunur və ölkələr inkişaf etdikcə dəyişir. Bununla belə, dünyanın ən qədim dövlət bayrağı Danimarkaya məxsusdur.
bayraqlar haqqında maraqlı məlumatlar
Ortasında tək üfüqi ağ zolaq olan qırmızı əsaslı bayraq ilk dəfə 1625-ci ildə istifadə edilib və bu gün də istifadə olunmaqdadır.

 

0 şərh