Müasir sivilizasiyanın qadın xəstəliyi - Mastopatiya

Mastopatiya və ya fibrokistik xəstəlik əhalinin qadın yarısı arasında yayılmış bir xəstəlikdir. Bu xəstəliyin inkişafı təkcə qadının sağlamlığını təhlükə altında qoymur, həm də psixoloji amillərə səbəb olur.
Döşdə olan fibrokistik dəyişikliklərə döşdə həssaslıq və ya narahatlıq hissi, qəfil hiss edilən xoşxassəli döş kütlələrinin yaranması da daxil olmaqla geniş spektrli simptomlar daxildir.
Döşdəki dəyişikliklərin xərçənglə əlaqəli olmadığın müəyyən edilərsə, müalicəyə ehtiyac yoxdur.
Mastopatiya süd vəzinin xoşxassəli xəstəliyidir. Döşdəki fibrokistik dəyişikliklər, əsasən premenopozal qadınlara xəstəlikdir.
Mastopatiya döş toxumasında kistik dəyişikliklərə səbəb olur (fibroadenomalar, kistlər, adenoz). Bu daimi və ya dövri (hər ay) bir vəziyyət ola bilər. Mastopatiya miyokard infarktı və ya insult, həzm sisteminin xəstəlikləri kimi sivilizasiya xəstəliyidir.

Возможно, это изображение 2 человека и больница

Fibrokistik dəyişikliklərin iki əsas qrupu var:
  • diffuz — glandular (süd vəzilərinin adenozu), lifli (fibroz), kistik və qarışıq növlərin patologiyalarını əhatə edir;
  • düyünlü — süd vəzilərində yerli sıxılma ocaqları tək və ya çoxlu ola bilər.
  • Süd vəzidə fibrokistik dəyişikliklər aşağıdakı simptomlarla özünü göstərir:
  • Premenstral dövrdə artan döş həssaslığı və ya narahatlığı.
  • Döşdə hiss olunan xoşxassəli kütlələrin qəfil hiss olunması və ya yox olması.
  • Sinə nahiyəsində, qoltuqaltı yaxınlığında əllənən. sərbəst hərəkət edən kütlələr. Onlar tez-tez asemptomatikdir (ağrıya səbəb olmur) və təsadüfən aşkar edilir.
  • Menstrual dövr ilə ölçüsü dəyişən döş ölçüləri.
  • Təzyiq və ya daralma olmadan sızmağa meylli olan məmə uclarından qansız axıntı.
  • Dövrün ortasından (ovulyasiya) menstruasiya əvvəlinə qədər döşdə ağrı və ya şişkinliyin artması, menstruasiya başlayandan sonra azalması.
  • Mastopatiyanın inkişafı üçün əsas risk faktorları:
  • Daimi stress, xroniki yorğunluq, yuxusuzluq
  • Tiroid vəzinin, yumurtalıq və ya adrenal vəzlərin işində pozğunluqlar
  • Düzənsiz cinsi həyat
  • Gec doğuş — 30 yaşdan sonra
  • Ana sudü ilə qidalanmadan imtina
  • Abortlar
  • irsi meyllilik.
  • Fiziki fəaliyyətin az olması, artıq çəki
  • Hormonal dərmanlar və ya doğuşa nəzarət həbləri qəbul etmək
 

0 şərh