İnanmaq- müvəffəqiyyətin sirri

İnanmaq bacarmağın yarısıdır.

Həyatda hər istədiyimizin ola bilməyəcəyini valideynlərimiz bizlərə kiçik ikən öyrədərlər.
Onlar da həyatda yaşayaraq əldə etdikləri təcrübələrində hər istədiklərinin olmadığını görüblər və yetişdirdikləri nəslin də bədbəxt olmaması üçün hər istədiklərinin ola bilməyəcəyini öyrədərlər.

"İnanmaq bacarmağın yarısıdır" deyimini hamımız eşitmişik, həqiqətən də inanmaq bacarmağın yarısıdır, hətta hamısına yaxınıdır.
Çünki heç bir işi inanmadan bacarmaq olmaz. Atalarımızın döyüşlərindən tutmuş, sevdiyimiz klubun kubok qazanmağına qədər bütün müvəffəqiyyətlər inanmaqdan keçər.
Necə? Belə ki, döyüş sahələrində az sayın çox saya üstünlüyünə, az büdcəli komandanın dünya nəhənglərinə qalib gəlməsə və kiçik bir qəsəbədən məhdud imkanlara baxmayaraq Azərbaycanın və dünyanın ən qiymətli elm adamlarının yetişməsidir.
Bütün bu nümunələr bacarmağın sirri olan inanmaqdan keçir təbii ki yalnız inanmaq deyil, çalışmaq bütün bu və buna bənzər nümunələrin hamısını reallaşdırdığımızda müvəffəqiyyətə gedən yollar qət edilmiş olar və həmişə, intizamlı bir işin nəticəsində müvəffəqiyyət qazanmaq olar.

Müvəffəqiyyətin sirri çox da sirrli deyil, hər kəs tərəfindən bilinər, amma ən əhəmiyyətlisi müvəffəqiyyətə gedərkən göstərə biləcəyimiz səbr və intizamlı işdir. Bütün müvəffəqiyyətli olan insanlara baxın mütləq, bir müvəffəqiyyət sirri var, amma ortaq nöqtələri inanmaqdır.

 

1 şərh

Bahar_Huseynova
Çox düzdür,məndə universitetə qəbul olmayanda çox pis oldum,amma,ümidimi itirmədim çalışdım və qazandım.ən vacibi ürəkdən inanmaqdir sonra Allahin köməkliyilə hər şey yaxşı olur.