"Osdur" adlı motosiklet

İranlı dizayner Məhəmməd Reza Şüci (Mohammad Reza Shojaie) yeni bir motosikletin konseptini verib. Konseptin adı Ostoure adlanır ki,bunu da azərbaycanca deyəndə heç də yaxşı alınmır:) Amma,motosikletin yeri var.

motosiklet
motosiklet şəkli
motosiklet fotomotosikl (motosiklet)
motosiklet
motosikl (motosiklet)
 

15 şərh

Ferbara
Motosiklet yaxşıdı, amma teq pisdi.
2ral
Bu motosikletdə necə otururlar?Qabağı və arxası bilinmir.
Əliyev
Kef onda olar ki xəstə maral adlı motosiklet buraxsınlar «sick deer=sikdir»
Ramil012
Kefin nədə olduğunu deyə bilmərəm amma yazdığın sözlərə fikir ver, bu sənin üçün daha faydalı olar. Özünə hörmət et ki, sənədə hörmət etsinlər.
Əliyev
Başa düşmürəm niyə minus verilib.Niyə başqa saytlarda,forumlarda intellektual gülüş üçün bunu işlədir,amma kayzendə yox.Minusa görə vecimə almıram.İstəyirsiniz lap yüz dənəsini verin.
Ferbara
Əliyev, özün də bilirsən ki, minusu qəsdən verməmişik. Sənin zarafatın ədəbsiz olduğuna görə minuslanıb. Bu dediyin saytlardan deyil.
rokfeller
Fars dilində Ostour əfsanə deməkdir.Başqa xalqın dilini lağ obyektinə çevirmək düzgün deyil.
Cavid
Bəzi mənfi məqamları nəzərə almasaq «Osdur»un yeri var)
kastanka
Əvvəla motitsiklet qəşəngdi.amma bir anekdə deyildiyi kimi bunun heç qulpu yoxdur ki..
indi bu motikin heç  sükanı yoxdu axı..
O ki qaldı adına burda bir az mübahisəli məqamlar var.Düzü bu mövzunun adını görəndə təəccübləndim..Hər halda lap bu cür vulqar şəkildə yazılmamalıydı adı..Elə ingilis variantını yazsaydınız lap yaxşı olardı.Həm ədəbsiz çıxmazdı həm də başa düşən düşər, düşməyən də ki özü bilərdi.O ki qaldı intellektual gülüşə.Səhf eləmirəmsə parni zi baku uşaqları da buna oxşar bir zarafat eləimşdilər.amma o çox məzəli olsa da məncə yenə də o cür zarafat eləmək düzgün deyildi.Eyni zamanda bu saytı ciddi bir sayt kimi tanıyıram.Hər halda birnci dəfə bu sayta daxil olan insanların çoxu bu adda mövzunu görüb heç də müsbət bir fikrə düşməyəcək...Çalışaq cəmiyyətə faydalı olan mövzularla saytımız zənginləşdirək.Bura digərlərindən fərqlidir.elə edək ki bu cür də qalsın...
Əliyev
MOtosikletin yeniliyi də ondadır ki onun sükanı yoxdur. Ada qalanda isə,təbii ki özüm sensasiyalı ad seçmişəm. Bloq yazanlar arasında bu populyar şeydir.
Təbii ki kayzen ciddi saytdır.Ona görə də bütün günümü burda keçirdirəm.Amma gördüyünüz kimi mən səviyyəsiz lətifə qoymamışam. Bu intellektual gülüşdür.
Hamıya fikirlərə görə təşəkkür edirəm.
Ferbara
Sükan var. Özü də onu ortaya yığmaqla yaxşı fikirləşiblər. Beləliklə küçədə avtomobillərin cızılmasının qarşısı alınar.
ilham
Get ostoure burdan!
Bilici

bu da kayzenin sonu


MƏNTİQİ NƏTİCƏ

bankir
Kimsə bloqunda gülüş yaratmaq istəyib,amma o qədər də yaxşı alınmayıb:-) Buna görə durub kayzeni günahlandırmaq olmaz.Dediyinizdə də heç bir məntiqi nəticə yoxdur. Kayzendən bir çox maraqlı istifadəçilər gedib və aktivlik etmir.Amma buna kayzenin sonu demək olmaz.Onsuz da saytı saxlayan azsaylı istifadəçilərin vəzifəsi odur ki daha da aktiv olsunlar.
Hamının Ramzan bayramını təbrik edirəm.
Bakinets
Soruşmaq eyib olmasin,sən kayzenin vəkilisən?