Xocali soyqırımı günü-26 fevral

1992-ci ili fevral ayının  26-da Azerbaycan vətəndaşları öz yeni tarixində ən faciəli, dəhşətli günlərinden birini - Xocalı faciəsini qeyd edirlər. 1992-ci il fevralın 25-den 26-na keçən gecə ermeni separatistləri rusiya ordusunun 366-cı motoatıcı alayının hərbi texnikasının iştiraki ile Qarabağın Azerbaycanlılar yaşayan Xocalı yaşayış məntəqəsini zəbt etdiler. Xocalının zəbti misli görünməmiş qəddarlıqla müşayiət olundu.
  • 613 Şəhidimizin 106 nəfəri qadın, 56 nəfəri azyaşlı uşaq idi.
  • 487 nəfər yaralandı.
  • 8 ailə bütövlükdə məhv edildi.
  • 25 azyaşlı uşaq hər iki validəynini itirdi.
  • 130 uşaq validəynlərindən birini itirdi.
  • 59 nəfər xüsusi qəddarlıqla qətlə yetirildi.
  • 1000 nəfərdən çox şəhər sakini əlil olub.
  • 1275 nəfər əsir və girov götürüldü.
  • Əsir düşənlərdən 150 nəfəri itkin düşüb və taleyi bu günədək məlum dəyil...
Azerbaycan Milli Məclisi(Parlamenti)her il fevral ayinin 26-ni "Xocali soyqırımı günü"elan etmişdir.Hər il fevral ayinin 26-da saat 17.00 da Azerbaycan xalqi Xocali soyqiriminin qurbanlarının xatirısini yad edir.
Doğma yurdalarindan didərgin duşmuş ve Aerbaycanin 48 rayonuna səpələmiş Xocali sakinləri Dağlıq Qarabag münaqişəsinin ədalətli həlli,Ermənistanin Azerbaycana qarşi təcavüzünün dəf edilməsi,Ölkənin ərazi bütövlüyünün bərpa edilmesi ümidi ilə yaşayirlar.
Xocali soyqırımının günahkarları,təşkilatçilari və icraçıları layiqli cəzalarina catmalidirlar.Cinayət cəzasız qala bilməz.Xocalı faciəsi bəşer övladına qarşi törədilmiş genosid ve etnik təmizləmə hadisələri icərisində ən dəhşətlilərdən olmuşdur.Hal-hazırda,bu hadisələrdə hər hansı şəkildə iştirakı olmuş şexslər hələlik öz vicdanları qarşısında cavabdehdirlər,ancaq vaxt gələcəkdir ki,onlar tarixin məhkəməsi qarşisinda cavab verməli olacaqlar.

Xocalı facisəi qan yaddaşımızdır

 

 

12 şərh

ayxansevda
bu bizim tariximizin qanli herflerle yazilmish sehifesidir
bahar
Bu mövzuya müraciət etdiyinizə görə çox sağolun.
elshad

Borcumdur

bahar
Bəli düz vurğulamısınız .Bu bizim hamımızın borcudur.
TAE
Tarix hesh neyi unutmur
PUSSY

Vaxt geler ,biz butun ishgal altinda olan torpaqlarimizi geri goturerik.

Türkəl
Sizin kimi niki olan vətəndaşların sayı nə qədər çox olarsa bu gün bir o qədər də tez gələr.
PUSSY
Menim nikimde bir problem var?
bahar
Bundan sonra nikinizin mənasını bilsəniz də faydası yoxdur.Niki dəyişdirmək olmur,seçməzdən əvvəl diqqətli olmaq lazım idi.
burla xatun
Özümü saxalaya bilmirəm. Deyir igid ölər,adı qalar.
Fianda
Onların törətdiyi əməllər insanlığa sığmayan hərəkətlərdir.Mövzuda dediyin:hələlik öz vicdanları qarşısında cavabdehdirlər sözü olara uyğun deyile,onların vicdanı heç yoxdu. BÜTÜN AZƏRBAYCANA BÖYÜK HÜZNLƏ BAŞ SAĞLIĞI VERİRƏM.
kulturoloq
Erməni teroristlerin Törətdiyi «Xocalı Faciə» -si Dünyada hələ misli görunməmiş "İnsan Vandalizm"-idir. Camal Rzayev