Kişilərin qadında ilk 6 saniyədə diqqət etdiyi 6 şey!

Kişilərin həmişə diqqətsiz olmasından şikayətlənənlərin nəzərinə.kişilərin ilk altı saniyədə diqqət yetirdiyi altı şey...Kişilərin həmişə çox diqqətsiz olduğundan şikayətlənilir. Amma ilk təəssürat hər kəs üçün çox əhəmiyyətlidir. Bu diqqətsiz zənn edilən kişilər üçün belə etibarlıdır.
Bir kişi bir qadını gördüyü anda altı saniyə içində altı şey diqqətini çəkir.
Bunların ilki gülümsəmənizdir. İçdənmi yoxsa məcburi gülümsəyirsiniz? Ya da gülümsəməniz günorta yeməyində nə yediyinizi ələmi verir?
İkincisi saçınızdır. Qadınların yeganə aksesuarlarından biri olan saçlarının seqmenti, tərzi ya da boya tonu kişiləri maraqlandırmaz. Onlar yalnız saçınızın yumşaq və gözəl iy verməsi ilə maraqlanarlar.
Üçüncüsü isə dekoltenizdir. Kişilər dekolteyə baxar. Kişilər hər vəziyyətdə nə qədər "göstərmək" istədiyinizi fərqinə varacaq.
Dördüncüsü makiyajınız. Əgər çox çox makiyaj etsəniz, kişilər sizin üzünüzdə bir problem olduğunu və bunu gizlətməyə çalışdığınızı düşünə bilər.
Kişilərin diqqətini çəkən beşinci şey isə dərinizdir. Siz dərinizdəki kiçik bir sızanağı dünyanın ən böyük problemi kimi dərd edə bilərsiniz. Kişilər bunun fərqinə varmayacaq. Amma əgər çox çox solariyə girsəniz, bu onu narahat edəcək.
son olaraq bir kişi ilk altı saniyədə sizin çantanıza baxar. Çox böyük bir çanta daşıyır olmanız kişilərin sizin baxımınıza çox düşkün və bütün baxım vəsaitlərinizi çantanızda daşıdığınızı düşünmənizə yol aça bilər.

 

0 şərh