Diana Dengel (Dianne Dengel)

Diana Dengel (Dianne Dengel)

diana Dengelin rəsmiDiana Dengel əslən İspanıylı olan ABŞ rəssmıdır. O,  1939-ci il yanvar ayının 1-ində dünyaya göz açıb. Diananın çox erkən yaşda yaradıcılıq istedadı olduğunu demək olar ki, onu tanıyan hər kəs hiss edib. Diananın ailəsi çox kasıb idi. O, kasıbçılıqdan rəng, fırça və s. bir sözlə şəkil çəkmək üçün lazım olan materiala sahib deyildi. Hətda rəsmlərini fırça olmadığından öz barmaqları ilə və yaxud diyirləyib fırça kimi istifadə edə biləcəyi vəziyyətə gətirdiyi qazet parçaları ilə rəngləməli olurdu. Belə ehtiyac içində olmasına baxmayaraq o istedadlı idi və bu qız gecə-gündüz maddi cəhətdən nə isə əldə etmək üçün yaxşı şəkillər çəkməyə çalışırdı bu səbəbdən sənəti günü-gündən inkişaf etdi və nəhayət Diana Dengel tanınmış rəssamlardan biri olmağı bacardı.


 

8 şərh

Aza
Mən bu rəssama vuruldum.Hiss olunur ki,çəx incə qəlbli bir insandır.Bunu isə mən insanlarda çox qiymətləndirirəm.
IDEAL

Bir çox əsərlərinə baxdım. Ancaq ən çox uşaqları təsvir etdiyi şəkillər xoşuma gəldi. Əslində əsərlərinə  baxanda rəssamın qadın olduğunu anlamaq çətin olmur. 

Elsamir


Diana Dengelin bu rəsmlərini görəndə


Abidin Dinonun «Xoşbəxtlik» rəsmi yadıma düşdü

IDEAL
Bu rəsim Diana Dengelindi Abidin Dinonun deyil. Deyəsən Nazim Fikretin Abidin Diboya yazdıı çeir Üzündən belə bir anlaşılmazlıq olub. Ancaq rəsmin əsl müəllifi D.Dengeldi.
Elsamir
Necə yani bütün internetdə Abidin dino yazılıb
IDEAL
Nazım Hikmet'in Abidin Dino'ya hitaben yazdığı şiir:

Sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin?
işin kolayına kaçmadan ama
gül yanaklı bebesini emziren melek yüzlü anneciğin resmini değil
ne de ak örtüde elmaların
ne de akvaryumda su kabarcıklarının arasında dolaşan kırmızı balığınkini
Sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin?
1961 yazı ortalarındaki Küba'nın resmini yapabilir misin?
Çok şükür çok şükür bugünü de gördüm
ölsem gam yemem gayrının resmini yapabilir misin üstad?


Bu şeirə görə anlaşılmazlıq yaranıb. Bu lap ermənilərin bizim əsərləri oğurlamasına oxşayır.

P.S. Yuxarıda adı səhv qed etmişəm. Şairin adı Nazim Hikmetdir
IDEAL
Bu qadın haqqında bir neçə cümləni tapmaq üçün demək olar bütün internetdəki məlumatları araşdırmışam. Bu səbəbdən dəqiq deyə bilərəm ki, rəsmin  müəllifi Dengeldi.
IDEAL
Onu da qeyd edim ki, yuxarıdakı yatmış uşaqla pişiyin şəkli Diana Dengelin «Xoşbəxtlik» tablosundan fraqmentdi.