Рейтинг
+213.09

346 saylı marşrut

90 üzv, 114 topik

Naynaninay

Çoxdandır ki yazı yazmağa da həvəsim ölüb, amma bəzən yaradıcılığın zirvəsində dayanan şeirlər, musiqilər, dialoqlar görəndə yazmamaq olmur. Bu xalqa baxanda ilhamlanmamaq olmur, adamın bloq yazmağı gəlir. Dünən metroda bir kişi öz uşağına burnunu dişlədirdi,burnunun dişlənməsindən xoşbəxt olan ata öz uşağını “nay nay nay…” deyirdi ki, birdə dişləsin. Mən ətrafdakı canlıların üzündəki yalançı təbəssümü görəndə onların yerinə utanıram. Kişi son dərəcə xoşbəxt idi, axı onun uşağı ayaqqabı cıra-cıra neçə il məktəbə gedəcək, onlar axı uşaqlarına birinci sinif sumkası alacaq və sumqaya şorqoğalı,alma, hətta soyuq havalarda uşağa soyuq olmasın deyə nimdər də qoyacaqlar. Uşaq məktəbi sms yaza-yaza bir gün bitirəcək, qız da tutacaq. Qıza maydan, yaşılbaş sona deyən gəncin həyatı başdan ayağa nay nay nay olaraq qalmalıdır. Sonra uşağın əsgər getməsi və gəlməsi sintizatorun müşaiəti ilə qeyd olunacaq. Bu valideyinin üzündəki bədbəxt təbəssümün pik nöqtəsi uşağının gələcəkdə toy gecəsi cinsi əlaqədə olmasına yönəlib. Axı onların ən böyük arzuları uşaqlarının toyunda ritmi “nay nay nay” olan bir mahnı oynamaqdır.


Ardı →

Milli fal

Bir vaxtlar Rusiyanın müxtəlif bölgələrində bomjlar, əyyaşlar, sahibsiz uşaqlar görəndə fikirləşirdim ki, İlahi, görəsən, bizim ölkədə niyə belə insanlar azdır? İndi maşallah, artıq özümüzün milli evsiz-eşiksizlərimiz, əyyaşlarımız, tüfeyli uşaqlarımız var.
Dalğa-dalğa qiymətlər qalxdıqca, maşallah, inflyasiyanın səviyyəsi artır, öz soykökümüzə bağlı milli kasıb-kusublarımız getdikcə ölkəni bürüyür. Artıq özümüzün səksən faiz dövlətimiz, gerbimiz, bayrağımız, himnimiz, prezidentimiz, nazirlərimiz, neft kəmərimiz, milli bayramlarımız vardır, dönməzdir, əbədidir. Fikir vermişəm, bizim siyasiləşmiş qəzetimizi alanlar son səhifələrdəki ulduz falını oxuyub zibil qabına atırlar. Adətən, çap olunan ulduz falları milli deyil. Orada gah Çin falına, gah hind falına, gah yapon falına istinad edirlər. Əslində bizim özümüzün də ta qədimlərdən ulduz falımız mövcuddur. Sadəcə, biz onu unutmuşuq. Beləliklə, bu gün mən əsrlərlə yaddaşlarda yaşayan milli ulduz falımızdan söz açacağam. Bu yazıda müxtəlif milli ulduzlar altında doğulan insanların xarakterindən danışacağam.


Ardı →

Türko

Biz bu gün Azərbaycanda “təhsil” alan türk tələbələrdən yazacağıq. Onlar bir qayda olaraq Türkiyənin tör-töküntüləridir. Çünki Azərbaycanda təhsil almaq üçün minimum limiti keçmək kifayətdir. Adam tanıyırdım ki, beş il Türkiyədə imtahanlardan kəsilib, axırda Azərbaycan Pedaqoji Universitetinə daxil olmuşdu.
Türkiyənin ucqar, maşın yolundan 350 kilometr aralı kəndlərindən gələn bu gənclər Bakıda əsl azadlıq havasına düşürlər, bu azadlığı sərbəst seks azadlığı kimi anlayırlar. Türkoların qarşısında dondurma kimi əriyən azəri qızları onlar üçün bu imkanı hər an yaratmağa hazırdırlar. Türkoların günü sarsaq azəri qızlarına gic SMS-lər yazmaqda  və gecə barlarında keçir.
Davamı →

Azərbaycan tanışlıq saytı: elanlar

Millətin nə dərəcədə bədbəxt olduğunu, hansı bataqlığa düşdüyünü görmək üçün tanışlıq saytlarında verilən düşük elanlara baxmaq kifayətdir:

  • yarasiqli ve pullu oglanla tanis olmaq isteyirem
  • Салам.меним ере гетмекден зехлем гедир.амма мечбурам.она горе де импотент бири иле евленмек иистейирем.анчак бундан герек хечкимин хебери олмасын.Там чиддийем.хаиш едирем гейрилери чаваб йазмасын.
  • men ciddi insanam,ciddi kishi axtariram,yumor hissim var,xarizmatik adamam,tebieti xoshlayiram,sevdiyime gozel maraqli bir dunya bagishlaya bilerem,yalniz sevdiyime.P.S .yalmiz ciddi ve dunya gorushu zengin olan adamlar yazsin.
  • Очень хочу замуж!!!
    O нём: Мечтаю втрерить тебя наконец-то… Не заставляй меня ждать! Больше сил нет!

Davamı →