22 aprel Yer Kürəsi günü

22 aprel, dünya günü, qlobal istiləşmə və ətraf mühitin çirklənməsi kimi məsələlərə diqqət çəkmək üçün müxtəlif beynəlxalq fəaliyyətlərin təşkil olunduğu bir gün təşkil olunur.

1-22 aprel Dünya Günü 1970-ci ildə ilk dəfə olaraq ABŞ-da təşkil edildi. Bu şənliklərə 20 milyondan çox insan qatıldı. Bu fəaliyyət sayəsində ABŞ-ın ilk 'təmiz hava həyatı' və 'təmiz su qanunları' hazırlandı. Ətraf mühit fəlakətləri, qlobal istiləşmə və çirklənmə kimi bir çox məsələ beynəlxalq gündəm olmaq üçün verilmişdir.

İqlim dəyişikliyinə qarşı qlobal mübarizədə tarixi bir dönüş nöqtəsi olaraq görülən Paris İqlim Sazişi (COP 21), 22 aprel 2016-cı ildə, dünya günü qeyd olunduğu zaman imzalanmışdır.

22 aprel Dünya Gününə səbəb olan tədbir 28 yanvar 1968-ci ildə baş tutdu. O dövrdə ABŞ-ın Kaliforniyadakı Santa Barbara sahilində təxminən 12 milyon litr neft töküldü. Hadisədə bu günə qədər 10 mindən çox quş, delfin, su iti öldü. Bu tullantılar min 300 kilometrdən çox kvadratdan çox əraziyə yayılmışdır.

2000-ci ildə təşkilat ilk dəfə internetdə elanını açıqladı və rəsmi təqdimatını Hollywood ulduzu Leonardo Di Caprio ilə etdi.

1990-cı ildən bəri Dünya Günü bir günlük bir gün oldu və beynəlxalq səviyyədə qeyd olunur. Vaşinqtonda yerləşən Yer Günü şəbəkəsi, təxminən 200 ölkədə qeyd etmələri təşkil edir.
 

0 şərh