SON!!!

Qalx… Geyin… Sachlarini da dara… Sirgalarin,uzuyun,saatin-hamsi yerindedirmi...? Aha kurtkani da geyin chixaq… Yene susursan… Eybi yox,bugun sual vermeyecem… Yaman soyuqdur,ozu de kulek esir… Aglama,bugun sen shen GETMELISEN,shen görünmelisen.....
— aha duzdu aglamamaliyam. Bax gulurem,hem bu menim goz yashlarim deyil ki,buludlar aglayir. Bu yagish hardan chixdi?! Eybi yox yagsin... 
— piyada gedeceksen ora kimi?
-aha insanlari izlemeyi sevirem. O balaca ushaga bax,indi oyuncagi qirildigi uchun aglayir,boyuyende ise qelbi qirildigi uchun… O qiza bax,dili shen negmelerle reqs edir,sabah bosh tabutda uyuyacaq… Of yene pis sheyler dushunurem… Aaaa uje yaxinlashiriq… Bu da DENIZ… Ilahi nece de ses-kuyludur… Belke o da hiss edib...?! Aha chatdiq… Mene sozun var?
— yox,amma bir dileyim var,gedeceyin yerde xoshbext ol...
— =)))
-kimese demek istediyin nese var?
— anama de ki,aglamasin,atama de ki,aglamasin,qardashima de ki,aglamasin....
— bes «O»...?
-de ki,arxamca gelmesin… Bu qeder… — yaxshi yol....
— ( sükut)
— getdi....
XEBER: dunen gece saatlarinda deniz kenarinda genc bir qizin meyiti tapilib...!!!
 

10 şərh

Aysel77
Bir sual.Bu xanım kiminle danışırdı?
Medikamentoz
"Ölüm mələyi" olmasın?!
azadmamedov90
meet joe black…
Medikamentoz
Bu kinodan fraqmentdir?
azadmamedov90
yox,bu ele filmin adidir, meet joe black..ela filmdir,baxmaga deyer…
Medikamentoz
Bilirəm,baxmışam,sadəcə soruşmaq istədim ki,yazılan mətn həmin filmdəndir? Bəlkə mən unutmuşam?!
azadmamedov90
aha...dogrudur....sadece olaraq baxmaq lazimdir...ela filmler coxdur, ama bilincalti fikirler gonderilen filmler de coxdur///www.youtube.com/watch?v=E6MX6ghsqts&feature=BFa&list=PL9BC91294FA6D5DF7
buna da baxin...ve oz fikirlerinizi yazin…
Medikamentoz
Bu kəşf eramızdan artıq 3cü əsrə aiddir. (mübaliğə) Sadəcə faydalanmağı bacarmaq lazımdır.Məsələn içki içəndən Onun zərərlərini görüb faydalanmaq olar,onun zərəi təkcə içib yerdə sürünmək deyil,ən yaxşı halda damar tıxanıqlığı,əlillik,ən pis halda isə erkən ölüm.
Clever_Crazy
Hech biri deyil, bunu men ozum yazmisham, dediyiniz filmlerden de xeberim yoxdur. Qiz ozu ozuyle danishir.....
azadmamedov90
_))) onda o sizofren imis…