Həyatın gerçəkləri-2

1. Hər gün insan üçün yeni bir həyatdır. ( R. Beyker )

2. Özümüz istəməsək heç kim həyatımıza təsir edə bilməz. ( D. Karnegi )

3. Əsl qəhrəmanlıq həyatda mübarizə aparıb qalib gəlməkdir. ( Napoleon )

4. Başqalarının  halına yana bilən insan yaşamağa layiqdir. ( Van Qoq )

5. Dünyada görmək istədiyiniz dəyişiklikləri özünüz edin.

6. Siz öz əlinizlə təslim etməyincə, heç kim sizin şəxsiyyətinizə olan hörmətinizi əlinizdən ala bilməz.

7. Gül falında sevir-sevmir... deyə baxanlar, doğurdan anlamırsız ki, sonda əlinizdə qalan yalnız gülün sapıdır ?!

8. Hər insanın aynalara belə göstərmədiyi bir üzü , kimsəyə söyləyə bilmədiyi bir hüznü vardır...

9. Qarşılıqsız Sevgidən danışarkən ağlıma gələn yalnız ANAM olur.

10. Maraqlıdır birisini insan yerinə qoyub cavab vemərsən , o isə Səni susudurduğunu düşünər.

 

Oxşar məqalələr

 

9 şərh

Responsible
Sonuncu fikir daha fərqli idi.
AdeLina

Gül falına niyə baxılır? Sevib-sevmədiyi bəlli olmadığı üçün....

məryam
Gözeldi.  Demeli men yaşamağa layiqem. Bedbaxtçılıq!
Teşekkürler.
MaksiMuS
xoşum gəldi..Əl əxsus 9cu.Əməyə hörmət.tşk
kocharli
Çox bəyəndim.Hər maddə ilə raziyam.Təşəkkür edirəm.
Angelie
Öldükdən sonra yaşamaq istəyirsənsə, oxumağa dəyər şeylər yaz ya da yazmağa dəyər həyat yaşa. Viktor Hüqo. 

Həyatın gerçəklərindən biri olsa da hamıya qismət olmur.
Kinosunas
 Qiymət verdiyiniz üçün təşəkkürlər