Yaşıl çay və almanın qadınlar üçün faydalı xüsusiyyətləri

Yaşıl çay qadınları bir çox problemlərdən azad edir. Belə ki, alimlərin araşdırmalarına görə döşlərinin kiçikliyindən şikayətçi olan xanımlara yaşıl çay içmək çox müsbət təsir göstərir. Bununla yanaşı Amerika mətbuatının verdiyi məlumata görə, çayı xüsusilə balnan içmək qadının sinəsinin böyüməsinə aparıb çıxara bilər.  Amerikalı alim Santoş Katiar bildirir ki, bunun üçün gün ərzində bir neçə fincan yaşıl çay içmək lazımdır. Onun tərkibində xüsusilə süd vəzilərinin inkişafına təsir göstərən maddələr var.  Katiarın sözlərinə görə, gündə balla bir neçə fincan çay içən xanım artıq 1 aydan sonra sinəsindəki dəyişikliyi hiss edir.

Alma və alma sirkəsinin təbii gözəllik və sağlamlıq qaynağı olduğunu bilirdiz? Dəri baxımı, saç baxımı, sızanaq, dəridəki ləkələr, köklük, varis müalicəsi. Bütün bunlar üçün ehtiyacınız olan şey yalnız alma. Xüsusilə alma sirkəsi sağlamlıqla parlayan saçlar, ləkəsiz bir dəri və incə, gözəl bir bədənə qovuşmağını üçün əhəmiyyətli rol oynayar.

Kəpəkli Saçlar Üçün Alma Sirkəsi

Saç baxımı və saçınızdakı kəpəklər üçün saçlarınızı yuduqdan sonra son durulama sununa yəni 1 litr suya 1 çay stəkanı alma sirkəsi qoyun və saçlarınızı bu su ilə durulanın. Bu əməliyyatı bir müddət hər saçınızı yuduğunuzda tətbiq edin. Saçlarınız kəpəkdən təmizlənəcək və parlaqlaşacaq.

Sızanaqlar Üçün Alma Sirkəsi

1 çay stəkanı alma sirkəsinə yarım çay stəkanı su əlavə edin və bir parça pambığı bu qarışığa batırıb sızanaq üzərinə bir müddət kompres edin. Faydası  olduğunu görəcəksiniz.

Dəri Ləkələri Üçün Alma Sirkəsi

Bir qaba yarı yarıya sulandırılmış alma sirkəsi qoyub qaynadın. Daha sonra bu su ilə üzünüzə buxar duşu edin. Ayrıca yarı yarıyasulanadırılmış alma sirkəsi ilə üzünüzü 3-4 gündə bir silə bilərsiniz. Dəri ləkələri üçün olduqca faydalı.

Çox Kilolar Üçün Alma Sirkəsi

Bir stəkan suyun içinə 1-2 şirin qaşığı alma sirkəsi qoyun. İçinə 1 şirin qaşığı bal əlavə edib səhərlər nizamlı olaraq aç qarınına üçün. Çox kilolarınıza faydası olduğunu görəcəksiniz.

Varislər Üçün Alma Sirkəsi

Yumşaq bir dəsmalı alma sirkəsinin içinə batırıb möhkəmin və dəsmalı qıçlarınızın varısli olan bölgəsinə sarın. Qıçlarınızı yüksək bir yerə qaldıraraq təxminən 45 dəqiqə qədər dinlən/istirahət etdirin. Bu əməliyyatı mümkünsə səhər axşam təkrarlayın.




 

3 şərh

Xrizoberil
yaşıl çayın əsəb sisteminə, mədə- bağırsaq sisteminə və s. xeyri olduğunu bilirdim, amma bu cür xüsusiyyəti olduğunu heç bilmirdim… maraqlı idi.
Qını
arıqlamağa da kömək edir)
Xrizoberil
hmm nə qədər müddətə arıqladır görəsən?)))