Qızğin «valyuta müharibəsi» bashladı ???

ABŞ dolları  beynəlxalq icma tərəfindən istifadə olunan valyuta sayılir Bu fakt ABŞ dolları üçün böyük tələbat yaratmışdır. Lakin son vaxtlar dolların  qeyri-sabit olması və onun sıradan çıxma ehtimalıni artırır,və beynəlxalq arenaya Qızılın qayıtması artır.Bu baş versə Dünya İqtisadiyyəti nə ilə üzləşə bilər? Dünyanın media  xəbərləri bildirilər qızğın «valyuta müharibəsi» bashlayıb, və əsas günahkarlardan biri  ABŞ-ın Federal Ehtiyat Sistemi göstərilir, mərkəzi banklar arasında rəqabət ifadə edən «valyuta müharibəsi», ortasında olduğunu göstərilir.Qeyd bu valyutaların devalvasiyasına  çıxarır.

Pekin Hong Kong idxal qızıl almaq davam edir. Bloomberg tərtib BVF məlumatlarına görə, Çin — 570 ton  son on il ərzində ehtiyatlarını artırıb. Başqa sözlə, Çin  gizli olaraq  qızıl eytiyatlarını Beynalxalq Valyuta Fondundunu ötüb yəni 2814 tonu keçib. Yeni ticarət istiqrazlar təhlükəsizlik kimi verilmiş qızıl olması, demək olar, bütün sistemi ticarət istifadə üçün nəzərdə tutulmuşdur, həmçinin gümüş və platin və bəlkə digər qiymətli metallar daxil olan möhkəm qızıla əsasını daşıyacaq.Qızıl gəlir dollar gedir...Kim udacaq bu «valyuta müharibəsini» ???

 

0 şərh