Kalori yandıran qidalar

Qidalanma üzrə mütəxəssislər ən çox yağ yandıran qidaları açıqladı. Bu qida rasiyonun vitaminlə zəngin olub, kalorisiz eyin zamanda xolseterinsiz qidalar daxildir.

Bibər: İçindəki kapsaisin maddəsi bədənin müdafiə etmə mexanizmini işə salır. Endorfin hormonu ifraz edir, bu da sevinc hissi oyandırır.

Kəpəkli taxıllar: Müdhiş bir lif qaynağı olduğu üçün; orta səviyyədə insulin tutaraq iştahı azladar, bədənin yağ toplamasına mane olar.

Yaşıl çay: Ehtiva etdiyi epigallocatechin (KMPS), beyin və sinir sistemi üçün güclü bir xəbərçidir və daha çox kalori yandırmağa köməkçi olar. Qara çaydan 10 qat daha çox KMPS ehtiva edir.

Qırmızı çay: Arıqlamaq istəyənlər üçün yaşıl çaydan sonra ikinci sırada.

Ananas: Həzmi asanlaşdırar. Təzə və incə doğranmış olaraq yeyin.

Paxlalılar: Yorğunluğa qarşı mübarizə edənlər üçün mükəmməl yeməklərdir. Bitki mənşəli zülal baxımından zəngindir. Bişirmədən bir gecə əvvəl isladın.

Ton balığı: Ehtiva etdiyi Omeqa-3, «aclıq hormonu» və ya leptin səviyyəsinin azaldılmasına kömək edir.

Toyuq: Həzm olunduqdan sonra bütün digər yağsız ətlərdən çox daha çox kalori yandırar.

Darçın: Ehtiva etdiyi şəkər şirinlərə istəyi azaldar. Həzmə kömək edir.

Qəhvə: Kafein ürək döyüntülərinizi sürətləndirər və daha çox kalori yandırmanıza köməkçi olar.

 

 

3 şərh

seyidova
Darçını əksinə bilirdim nədənsə amma darçın maraqlıdı.Yaşıl çaya töküb içmək olar
Someone
Bəli, doğru qeyd etdiniz, cünki mən də mıhs belə  yaşıl çaya elavə edib icirəm gündə bir dəfə. Darçın ümümiyyyətlə çox xeyrli edvadır. Amma on gün fasilə vermək lazımdır. Arıqlayan zaman isə zencəfil də tökə bilərsiniz. bu 3 qarışıq həm də immuniteti gücləndirir
seyidova
Təşəkkür məlumata görə)))