Göz dəymə

Göz dəymə



Bizdə  "nəzərlənmə, göz dəymə, gözə gəlmə" adı verilən inanc, digər dillərdə "şeytan göz" və ya "şeytan baxışı" olaraq adlandırılır. Körpəsinə yeni paltar geyindirən bir ana bazara gedib alış-veriş edir. Bu zaman başqa bir qadın gəlir və körpəni oxşayır. Evə getdikdən sonra körpənin qarnı ağrıyır. Bax, burda artıq ananın fikrincə o qadının nəzəri dəyib. Diqqət etsək burada körpəni oxşayan qadının pis niyyəti yoxdur. Əsas səbəb nəzəri dəyən adamın pisliyi deyil, qısqanclığı və cəlbedilməsidir. Şaxta Baba və bu kimi bir sıra inanclar uşaqlarda daha çoxdur. Yaş artdıqca isə bu azalır. Göz dəymə inancı tam əksinədir. Gözdəymənin arxasındakı güc, baxışın ruhla bütövləşməsidir. Baxış danışmağa görə daha təsirlidir. İnsana tam sirayət edir və hisləri boğmaq olmur. Əksərimiz arxamızda olsa belə qarışıq bir yerdə kiminsə bizə baxdığını hiss edirik. əgər qarşınızdakı birinin gözlərinə diqqətlə baxsanız, gözlərində özünüzü görəcəksiniz. Qədim insanlar sudan, şüşədən əks olunan görüntülərin öz ruhları olmasına inanırdılar. Qarşılarındakı insanın gözləri içində öz kiçik görüntülərini görəndə təhlükədə olduqlarını, ruhlarının qarşısındakının gözləri içində həbs edildiyini sanırdılar. Bu qorxunun dünya miqyasında ümumi bir inanca çevrilməsinin, indi İraqdakı torpalarda yaşamış qədim Şumerlərdən qaynaqlandığı ehtimal edilir. Şumerlərin inancına görə bəzi insanlar baxaraq suları quruda bilər və buna görə ölümə səbəb ola bilərlər. Sonradan bu inanc bir baxışla yaşayan şeyləri də qura bilmə dərəəsində inkişaf etdi. Məsələn: Göz dəyən uşaqların ishal olub mayelərinin itirilməsi, anaların və süd verən heyvanların südlərinin quruması, meyvə ağaclarının quruması və s. Görüldüyü kimi, bunların hamısında da maye itkisi və quruma vardır. Bu inanc şərqdə Hindistana, qərbdə portuqaliya və İngiltərəyə, şimalda Skandinaviyaya qədər yayıldı. Amma belə inanca sahib olmayan Amerika, Asiya, Afrika və Avstraliyaya isə kəşvlər, dənizçilər və gölməçələr tərəfindən daşındı. Afrikada səhranın cənubunda belə bir inanc yoxdur.  Şərq ölkələrində bu inanca, mavi gözlü insanların daha çox nəzərlərinin dəydiyi inanca da əlavə edilmişdir. Bu istiqamətdə mavi gözlü insanların azlığı bunun səbəbi kimi müəyyən olunur.

Nevrologiya üzrə mütəxəssislər qeyd etdiyinə görə bir çox insanların mənfi enerji yaydığını düşünürük. Özümüzü gün boyunca halsız və olduqca qəmgin hiss etdiyimiz bir vəziyyətdir. Bəzi insanlar göz muncuğu sayəsində rahat olurlar və pis gözlərdən qorunduqlarına inanırlar. Əslində bunun heç bir önəmi olmadığını artıq elm də təsdiqləyib.



Bioenerji ilə gözdəymə arasında əlaqə varmı?

Beyində yayılan elektromaqnit dalğa kompleksinin insan bədənində düzgün olaraq istifadə edilməsidir. Bu zaman əllər niyə yönləndirici olaraq istifadə edilir. Beyin hüceyrələrindən yayılan elektromaqnit dalğa kompleksinin kiçik bir hissəsi beyindən bədən xaricinə yayılarkən böyük bi hissəsi bədən içində qalır. Biz əllər və ayaqlarımızla enerjini hiss edə bilirik. Çünki beyindən gələn enerjinin ən son nöqtələrdə dayanıb qalır və yığılmasına şərait yaranır və burdakı enerjilərdə olduqca çox olur. Bizim bir-birimizlə ünsiyyətimiz zamanı bu enerji müxtəlif istiqamətdə paylanır. Xaricdən alınan enerjilər və özünün vediyi enerji olmala iki hissəyə ayırmaq olar. Bu vaxta qədər bu narahatlığı tibb xəstəlik olaraq qeyd etmişdir. Çünki bu narahatlığı yaradan təsirin analizi edilməmişdir. Bu enerjinin cisimlərə necə təsir edirsə, insanlara da eyni şəkildə təsir edərək narahat etməsinə nəzər deyilir. İnsanlar nə üçün başqalarını bu enerjiylə narahat edər? Bu enerjini buraxanlar istəyərək bu enerjini buraxıb kimlərinsə zərər görməsini istəmirlər, bu enerji qarşısındakı insanın yaraşıqlı, gözəl, ağıllı kimi sayıla bilən vəziyyətləri daha da qabarıqdır. Heyran qaldıqlarını düşünərkən o şəxslərin beyin hüceyrələrində züsusilə şüuraltı olaraq qarşısındakı insanı qısqanarkən bu qısqanlıq nəticəsində beyin qarşısındakı insanın üstün xüsusiyyətlərə sahib olmaması lazım olduğunu düşünür. Bu narahatlıq insanda halsızlıq, yorğunluq, bədəndə ağrılar şəklində başlayır. Enerji bədəndə qaldığı müddətdə adamı narahat etməyə davam edir. Bir də şəxsin özünün buraxdığı enerji var, bu enerjidə şəxsin özünün narahat edər. Xüsusi olaraq, özünün üstün xüsusiyyətlərini düşünən insan öz beyninin buraxdığı enerji ilə özünü narahat edir. Buraxılan bu elektromaqnit dalğalar bu anda mövcud olan cihazlar tərəfindən qarşısı alınmadığı üçün tibb bu ana qədər bu mövcud narahatlıqları qəbul etməmişdir. Nə üçün bəzi insanlar bu enerjidən daha çox təsirlənən bəzi şəxslər daha təsirlənmirlər sualı meydana çıxır. Eyni mikroorqanizmə məruz qalan şəxslərdən bəziləri xəstə olarkən bəzi şəxslər xəstə olmur. Bu bədən müqaviməti ilə açıqlanır, amma insanların bu enerjidən fərqli təsirə məruz qalması tam açıqlanmır.

Göz dəymə necə həll olunur? Bədnəzər yəni zərərli enerji necə yox edilir və uzaqlaşdırılır? Bədnəzər elektromaqnit dalğa olduğu üçün bu dalğa xüsuiyyətlərini bildiyimiz üçün ona görə uzaq durmalıyıq. Bu enerjiyə artıq məruz qalan insanlar bu mövzuya diqqət etsinlər. Xüsusilə qapalı şəraitdə olanlar nəzərə həssas olduqları üçün daha çox məruz qalırlar. Açıq şəraitdə olanlarda isə nisbətən az təsir göstərə bilir.

Telekineziya:

İnsan beyni qeyd etdiyimiz kimi enerji verir və bu cisimlərə təsir göstərərək hərəkətə keçir. Bu telekineziya adlanır. İnsan beynindən yayılan elektromaqnit dalğa enerjisi olduqca çox zəif enerjidir. İnsanlar arasında enerji fərqləri olsa da ən güclü yayan insan belə bu enerjini bi vatt civarındadır. Fizikada elektromaqnit dalğaların cisimləri hərəkətə keçirdiyi yox, fizikadakı maqnit sahələri maqnit yəni N, S qütüblər olaraq adlanır. Bu sahələrdə cisimlər hərəkətə keçər, məsələn dinamolar (rotorlar) kimi və ya elektromaqnitlər kimi. Elektromaqnit dalğaları qabarıq dalğalarda üzə çıxarkən eyni dalğada rezonans gətirdiyi elektronun öz varlığını göstərir.

Müasir tibdə bədnəzər necə qarşılanır?

Taoizmə istinad edən Tibbi Teoriya bədən içərisində Chi deyilən həyatı gücün dolaşdığı, hər biri bəlli daxili orqanlara keçən enerji energetik kanallarla çataraq bu gücün sağlam və dinc tutduğu iddia edilməkdir.



Dr.Elnur Rəhimov

 

0 şərh