Ekoloji çirklənmə və bədbinik

Çirkli hava, bədbinliyin əsas səbəblərindən biridir. Araşdırmalara görə, ekoloji çirkliliklə bədbinlik arasında əlaqə var.

Kanadalı tədqiqatçılar havanın çirkliliyi və insanların bədbəxtliyi arasında əlaqə olduğunu kəşf ediblər. Onların verdiyi məlumatlara görə, ekoloji çirklilik bədbəxtliyə səbəb olur. Hətta əksinə də olur: bədbəxt insanların yaşadığı ölkələrdə ekoloji çirklilik artır.

Kanadalı tədqiqatçılar havanın çirkli olması ilə insanların xoşbəxtliyi arasındakı əlaqəni araşdırmaq üçün 14 Avropa ölkəsinə səyahət ediblər. 

Tədqiqatçılar Belçika, Danimarka, Fransa, Almaniya, Yunanıstan, İrlandiya, İtaliya, Lüksemburq, İspaniya, Hollandiya, Portuqaliya, Rumıniya, Rusiya və İngiltərədəki ekoloji çirkliliyin qeyd edilmiş məlumatlarını araşdırıblar.

Ekoloji çirkliliyin əsas səbəbi olan fosil tərkibli yanacağın işlənməsi və adam başına düşən karbon ifrazı analiz edilib. Anketlərin nəticələrinə görə aşkar edilib ki, vətəndaşların xoşbəxtliyi verdikləri məlumatlarla sıx bağlıdır.

Nəticələr hansı ekoloji çirklilik səviyyəsinin bədbəxtliyə yol açdığını və ya tam tərsinə, daha az çirklilik üçün ediləcək cəhdlərin xoşbəxtliyə necə təsir edəcəyini göstərməli idi. Daha təmiz havanın avropalıları və dünyanın digər yerlərində yaşayan insanları daha xoşbəxt edəcəyi gözlənilir.

Ekoloji çirklənmənin qarşısını almaq bizim öz əlimizdədir. Bir neçə mərhələdə səbəb olduğumuz ekoloji çirkliliyi azalda bilərik. Çünki bu, bizim sağlamlığımız üçün çox önəmlidir. Havanı bu hala saldığımız kimi onu əvvəlki təmiz halına salmaq da bizim əlimizdədir. Ekoloji çirkliliyi azaltmaq təbiətin qorunmasının əsas mərhələlərindən biridir.

Edəcəyimiz hər bir dəyişikliklər böyük fərq yarada bilər. Əgər bu dəyişikliyi hər kəs edərsə, böyük miqyaslı uğur əldə edilər. Bunun üçün məsuliyyətimizi dərk etməli və aşağıdakılara hər birimiz ayrı-ayrılıqda riayət etməliyik. 

  1. Evdə enerjidən az istifadə edin. Lazım olmadığı təqdirdə elektrik və digər avadanlıqlarınızı yanılı saxlamayın. Müxtəlif işıqlandırıcılar yerinə sadə və az enerji sərf edən işıqlardan istifadə edin.
  2. İsitmə və soyutma sisteminizə diqqət edin. Məcbur olmadıqca onlardan istifadə etməyin və evdə olmadığınız zamanlarda az dərəcəyə qoyun. Evin isitmə sisteminin yaxşı olmasına diqqət edin və isti su borularını daim yoxlayın. İsitmə sistemi açıq olduğu zaman pəncərə və qapının açıq olmamasına diqqət edin. Bu sistemlərin daha uzun müddət işləməsi üçün daim illik yoxlanışlarını edin və filtirlərini təmiz saxlayın.
  3. Tullantıları evdə saxlamayın. Tullantılar atmosferi zərərli qazlarla zənginləşdirir. Tullantıları xüsusi ayrılmış qablara atın (şüşəni şüşə, kağızı kağız qutusuna və s.).
  4. Maşından istifadəni azaldın. Eyni yerə gedən insanlarla yol yoldaşı olun və mümkün olduğu dərəcədə sərnişin daşıma nəqliyyatından istifadə edin. Az məsafəli yerlərə piyada gedin. Hər yerə maşınla getməsəniz, illik xərclədiyiniz məbləğin də bir çox hissəsi cibinizdə qalacaq və maşının daha gec xarab olmasına səbəb olacaqsınız. Benzin alarkən isə günün sərin vaxtlarından istifadə edin. Çünki bu vaxt benzin buxarı atmosferə qarışmaz.
  5. Yanacaqlardan istifadə edərkən ehtiyatlı və qənaətcil olun. Maşınları sürətlə sürməkdən, onları həddən artıq yükləməkdən çəkinin. Küçədə gəzərkən əlinizdəki tullantıları hara gəldi atmayın və öz ərazinizi təmiz saxlayın. Unutmayın ki, hər kəs öz ərazisini təmiz saxlasa, dolayı yolla bütün ölkə təmiz olar və bunu bütün ölkələr tətbiq etsə, həm dünyamız, həm də ekologiyamız təmiz olar.

Sağlamlığımız və gələcəyimiz öz əlimizdədir. O zaman hansı haqla bunu korlayırıq? Bu barədə düşünməli və gələcəyimizi müsbət yöndə dəyişdirməliyik.

 

0 şərh