Bunları bilirdinizmi ?

Dünyada Azərbaycan dedikdə ağla neft və musiqi gəlir.
Bakı SSRİ-də metro açılan dördüncü şəhər olm...uşdur.
SSRİ-ni dünyaya tanıtdıran üç müğənnidən ikisi Azərbaycandandır. Rəşid Behbudov və Zeynəb Xanlarova.
Kabab dedikdə ən birinci Azərbaycan kababı yada düşür.
Azərbaycan dünyanın ən xoşbəxt 103-cü ölkəsidir.
Dunyanin Ən bahalı şəhərləri arasında Bakı 2010 36 yerdədi Bakı Frankfurt, Praqa və İstanbul kimi şəhərləridə geridə qoyub.
Azərbaycanda sayca ən çox olan millət ruslardır. Təbii ki, Azərbaycanlilardan sonra.
İlk opera və qadın tərəfindən yazılmış ilk opera Azərbaycanda bəstələnmişdir. Üzeyir Hacıbəyov və Şəfiqə Axundova.
Pele demişdi: “Əgər məndə Maradonanın texnikası və Maşallah Əhmədovun sürəti olsaydı yenidən futbola qayıdardım.”
Müsəlman dünyasında ilk opera, ilk balet, ilk kanservatoriya, ilk sirk binası Bakıda tikilmişdir.
Hitlerin qurmaq istədiyi imperiyanın baş planı BBB adlanırdı. Berlin-Bakı-Bombey.
Dünyanın ən çox yaşayan insanı Şirəli Müslümov olmuşdur. 168 yaş.
Dünyanın 1 nömrəli şahmatçısı Harri Kasparov Bakıda doğulub. Şahmat məktəbini də burda bitirib.
Maye heliumu kəşf etmiş, buna görə Nobel almış fizik Landau Bakıda anadan olmuşdur.


 

8 şərh

burla xatun
Şəfiqə Axundova ilk opera yazmış müsəlman qadındır. Adı da gəlin qalası.
Amma məncə azərbaycanlılardan sonra ən çox ermənilərdir. Axı Qarabağ Azərbaycan torpağıdır.
burla xatun
Hitlerin Blackberrysi olsaydı yəqin adını BBM qoyardı. Berlin-Baku-Mumbai)
kulturoloq
Təbii ki, Azərbaycan öz musiqi ilə və nefti ilə dunyada tanımağa ixtiyatı vardır.
ayxansevda

istəyirsiniz məni minuslayın, bu qədər gücümüz ola ola, yenə gözümüz qırpıqdı ki qırpıqdı. elə tərbiyə olunmuşuq ki, haqqımızı tələb eləyə bilmirik. ruslara, nə bilim kimlərə özümüzdən çox hörmət edirik. hardasa «Ruskiyazıçnı » olduğumuzu göstərmək fürsətini əldən vermirik. bununla fəxr edirik. vardır canlara dəyər oğullar, qızlar. o da yəqin gözümüzün odunu alanda, onlar gözlərini yumublar. bir az üzüyola xalqıq, üzüyumuşaqlıq var bizdə əcnəbilərə qarşı. Hə indi nə qədər istəyirsiz minuslayın. 

elshad
Mən üzüyolaliq deməzdim, Millətin çox böyük bir hissəsi pisixaloji olaraq sindirilib, Vətənpərvərlik ruhu məhv ediıib ,ona görədə haqqımızı tələb edə bilmirik. Kim burda minuslayirsa özünə ziyan edir reytinqi azalir.
2ral
Yazılanların yarısı gopdur. -1
elshad
hansilar gopdur?
girl_moon
Axı Maradona demişdi ki, Peleni muzeyə qoymaq lazımdı, inanmıram onun texnikasından istifadə eləsin, amma Maşallahın sürətindən istifadə eləyə bilər problem yoxdu))