Nutella® ♥ Azərbaycan!

Ənənəvi səhər yeməyi gün ərzində ən vacib qida qəbuludur. Bu yeməyin daha da dadlı olması üçün ona bir inqrediyent daha əlavə olunmalıdır – qozlu – şokoladlı Nutella® pastası. Bu brend məxsusi olaraq Azərbaycan üçün etiketlərinin üzərində ölkəmizin füsunkar guşələrindən çəkilmiş gözəl mənzərələrin əks olunduğu üç pasta bankasından ibarət məhdud kolleksiyanı yaratmışdır. Nutella® füsunkar təbiətimiz, insanlarımız və unikal un məmulatlarından o qədər ilhama gəlmişdir ki, ölkəmizin gözəlliklərinə həsr olunmuş bütöv bir layihə ərsəyə gətirmişdir!

Nutella loves Azerbaijan

Marsa uçmaq? Bu asandır! Azərbaycan yalnız öz şəhərləri ilə deyil, insanı valeh edən təbiət guşələri ilə də gözəldir. Bunun sübutu – Xızı rayonudur. Qafqaz dağları öz vadilərinin möcüzəvi və unikal gözəllikləri ilə insanı ehtizaza gətirir. Uşaqlıqdan tanış olan mutaki isə konfet dağları barədə təəssüratları bir qədər zəiflədir.

Nutella Xizi

Paytaxt Bakı şəhərində ölkənin tarixini tədqiq etmək, onun müasir imkanları ilə iftixar hissi keçirmək, şəhərin memarlıq və qastronomiyasında müxtəlif qitə mədəniyyətlərinin bir parçasını aşkar etmək, şəhərin qonaqpərvər və qürurlu sakinləri ilə ünsiyyətdə olmaq, həm də öz təəssüratlarını başqa turistlərlə paylaşmaq istəyirsən, çünki səyahət zamanı yaşadığımız dünya barədə nə isə yeni bir məlumat öyrənmək onun ən gözəl cəhətidir. Bu səyahətdə bizim ən gözəl yol yoldaşımız şirin qoğal olar, onlar odlar ölkəsinin müasir paytaxtında gəzintimizi daha da parlaq edər!

Nutella Baku Azerbaijan

Bakı şəhərindən 40 km şimal-şərqdə, Abşeron yarımadasında bir qəsəbə yerləşir – Dübəndi limanı. Burada dəniz mənzərələri və şişburun qayalardan zövq alaraq Xəzər dənizinin sahilində unudulmaz vaxt keçirmək, qədim tarixi abidələri və neft ixrac edən müasir müəssisələrin tarixini öyrənərək, tarixi suallara cavab tapmaq olar. Xəzər dənizinin Azərbaycanın müasir sakininin hər birinin həyatında oynadığı vacib rolu və insanların bu heyrətamiz bölgənin ərazisində nə zamandan bəri yaşadıqlarını anlamaq mümkündür.  Kükrəyən Xəzər dənizi sahilinə gedərək, səhər doyumcul və al rəngli kətə ilə möhkəmlənin.

Nutella Xizi

Səhərinizi Azərbaycanın füsunkar yerlərində yeni bişirilmiş Nutella® ilə başladın. Məhdud bankanın etiketinin əks tərəfində müxtəlif məkanların təsvirini əks etdirən İnternet-səhifəsinə sizi yönəldən QR-kodu və Nutella® ilə tam uzlaşan un məmulatının daxil edildiyi səhər yeməkləri reseptləri var. Məsələn, şirin qoğal adətən bahar bayramı olan Novruz Bayramı üçün bişirilən şirin ənənəvi bulkadır. Dairəvi bulkalar kiçik günəşcikləri xatırladır: onlar qızılı, parlaq və qabarıq haldadır. Şirin qoğal süddə bişirilir və qozla doldurulur. Qozlu-şokoladlı Nutella® pastası möhtəşəm məmulat dadına daha da çox parlaqlıq qatır.

Məkanlar və səhər yeməyi reseptləri barədə daha ətraflı bu səhifədə oxuyun: nutella-breakfast.az

Nutella Azerbaycan

Səhər yeməklərindən zövq alın və Nutella® ilə səyahət edin!

 

0 şərh