Рейтинг
+27.11

Ərzaqlar

29 üzv, 315 topik

Meyvə qurusu alarkən nələrə diqqət etməli?

Meyvə qurusunu necə seçməli?
Dietoloqlar həmişə quru meyvələrin faydalarından danışırlar. Birincisi, onun tərkibində sellüloz maddəsi var ki, bu da həzmi və maddələr mübadiləsini yaxşılaşdırır. İkincisi, tərkibindəki vitamin və minerallar təzə meyvədə olduğundan daha çoxdur. Quru meyvə kalium ( qan təzyiqini normallaşdırır), dəmir ( qanın artmasını yaxşılaşdırır), karotin, B qrupu vitaminlərlə zəngindir. Bütün bunlar ürəyin, beynin, sinir sistemi və əzələlərin işini yaxşılaşdırır.

Meyvə qurudulduqdan sonra tərkibindəki şəkər qatılaşır. Amma bu şəkər təhlükəli deyil. Əvəzində əsl təhlükə quru meyvələrin saxlanma müddətini artırmaq və satış üçün görünüşünü yaxşılaşdırmaq məqsədilə kimyəvi dəyişikliyə məruz qalmasındadır. Bu təhlükələr əsasən 3 yerə bölünür.
Davamı →

İnnabın faydaları


Ana vətəni Suriya olan innabın tərkibində bol miqdarda şəkər, nitrat, pektin və C vitamini var.
Kalsium, mis, dəmir, maqnezium, manqan, fosforla zəngin olan innab eyni zamanda potasium, sodium və sinklə zəngindir.
Bronxit, asma kimi xəstəliklərə faydası var.
Bəlğəm gətirici, sidik qovucu özəlliyi var.
Stressi azaldır.
Ağır xəstələrin bədənini rahatladır və güc verir.
Zehni yorğunluq, fiziki gücsüzlük və ağrıyla bağlı yaşanan yuxusuzluq problemləri üçün məsləhətdir.
Qızdırmanız olarsa, qızdırmanı aşağı salmaq üçün yaxşı təsiri var.
İnnab çayı bağırsaq problemlərinə qarşı təsirlidir. İshalı kəsər, qəbzliyi yox edər.
Qanı təmizləyir.
Davamı →

Qırmızı lobya

Qırmızı lobya ən faydalı və qiymətli məhsullardan biridir. Qırmızı lobya bütün dünyada mətbəxlərində geniş istifadə olunur və sevilir. Lobyanı qidalanmaya daha tez-tez daxil edin. Bu həm sağlamlığınız, həm də gözəlliyiniz üçün çox faydalıdır. Qırmızı lobyanın əsas faydaları arasında:

— B qrupu vitaminləri ilə zəngin olan qırmızı lobya dəri, immun və sinir sistemi üçün olduqca faydalıdır.

— Qırmızı lobya qidalı liflərlə zəngindir. Qidalı liflər xərçəngdən qoruyur, bağırsaqların fəaliyyətini stimullaşdırır, qəbizliyin qarşısını alır, qanda şəkərin və «pis» xolesterolun səviyyəsini aşağı salır, orqanizmi toksinlər və şlaklardan təmizləyir.
Davamı →

Sumağın faydaları və zərərləri

Sumaqdan istifadə etmək insan orqaniziminə xeyirlidir. Əgər qədərindən artıq istifadə edilərsə insan orqanizmində problemlər yarada bilər. Azərbaycanda sumaq milli yeməklərin hazırlanmasında istifadə edilir.



Ən çox sumaq yağlı yeməklərin üzərinə səpilir, həmçinin qutab yeyilərkən istifadə olunur. Sumaq təzyiqində problem olan insanlarda yarana biləcək təzyiqin qarşısnı almaqda və ya stabil saxlamaqda böyük qüvvəyə malikdir.

Davamı →

Saxta xamanı necə tanıyaq?

Bu gün satışda çeşidli xama növləri var. Əvvəllər dükan və marketlərin vitirinini ancaq xarici istehsal – xüsusilə Rusiya, Ukrayna və Türkiyə istehsalı olan xamalar bəzəyirdisə, bu gün yerli markalar çoxluq təşkil edir. Hər istehsal müəssisənin də məhsulunun özünəməxsus dadı var. Bəs onlardan keyfiyyətlisini necə seçmək olar?

Xama haqqında bildiklərimiz və bilmədiklərimiz
Xama süd turşusunu qıcqırdan streptokokklar, qaymaq və ətir əmələ gətirici bakteriyaların qarışığından hazırlanan maya ilə yetişdirməklə hazırlanır. Xamanın rəngi ağ, yaxud açıq sarı çalarlı olmalıdır. Xamanın tərkibində vitaminlər (xüsusilə, A vitamini), zülallar, üzvi turşular, mineral duzlar, süd şəkəri və s. vardır. Yağlılığına gəlincə, 10, 20, 25, 30, 36, 40% olan xamalar var.
Davamı →

Toyuq dərisinin zərərləri

Zülallar və vitaminlərlə zəngin olan toyuq əti çox faydalı və diyetik məhsul sayılır. Lakin bunu əsasən təbii şəraitdə yetişdirilmiş toyuqlara aid etmək olar.

Toyuğun ən faydalı hissəsi döş əti sayılır. Onun tərkibində yağlar daha az, zülallar isə daha çoxdur. Zülallar gec həzm olunur və bu da insana daha uzun müddət ərzində özünü tox hiss etməyə imkan verir. Məhz bu səbəbdən toyuğun döş əti müxtəlif pəhrizlərdə çox geniş istifadə olunur. Toyuğun ən ziyanlı hissəsi dəridir. Diyetoloqlar və həkimlər toyuğun bu hissəsini qəbul etməyi tövsiyə etmirlər. Bunun bir neçə səbəbi var:
Davamı →

Qoyun ətinin insan orqanizminə faydaları

Bir qisim insanlar var ki, qoyun ətinin sağlamlıq üçün ziyan olduğunu güman edərək ondan birdəfəlik imtina ediblər.

Ancaq bu gümanda bir yanlışlıq var. Əgər digər qida məhsulları kimi, qoyun ətindən də qədərində istifadə olunarsa, onun orqanizm üçün faydalarından yetərincə bəhrələnmək olar. İnsanlar əsasən qoyun ətinin yağlı və piyli olmasına görə bu ətdən istifadə etməkdən çəkinirlər. Ancaq bu düşüncədə olanlar nəzərə almırlar ki, qoyun ətində olan piy, daha çox istifadə olunan mal ətindəki piydən iki dəfə azdır.

Mütəxəssislərin bununla bağlı töfsiyələrini diqqətə çatdırır.
Cəmisi 100 qram qoyun ətinin tərkibinə nəzər yetirsək görərik ki, bu tərkibdə olan maddələr insan orqanizmi üçün nə qədər zəruridir:
Davamı →

Keşyu

Əsasən tropik ölkələrdə yetişdirilən keşyunun vətəni Braziliyadır. Onun meyvələrinin qabığından alınan kaju (kardoyl) yağı tibb və texnika sahəsində istifadə olunur. Müxtəlif yeməklərin hazırlanması zamanı onun armud şəklində olan saplaqları (kaju alması) əlavə edilir.

Keşyunun 12 metrə çatan qocaman gövdəsindən yapışqan kamed alınır. Keşyu çox asanlıqla çoxaldılır. Vaxtilə Braziliya ərazisində yaşayan hindu əsirləri olan tikunalar da ondan istifadə etmişlər. Tikuna dilindən “keşyu” sözünün tərcüməsi sarı meyvə deməkdir. Onlar keşyudan təkcə kulinariya məqsədi üçün istifadə etmirdilər.

Digər Cənubi Amerika ölkələrində onu müxtəlif adlarla tanımışlar. Məsələn, bitkini Venesuelada merey, Latın Amerikasının digər ispandilli ölkələrində maranon adı ilə tanıyırlar. “Maranon” sözü Braziliyanın şimalında yerləşən Maranyan limanının adından götürülüb. Keşyu ağacı ilk dəfə həmin limanın sakinləri tərəfindən aşkar edilib. Bəzi ölkələrdə ona anakardium da deyilir.
Davamı →

Doşab

Doşab müxtəlif çeşidli meyvələrdən qaynadılaraq hazırlanmış şəkərli, qatı mayedir. Doşab, həm də bəkməz adı ilə tanınır.

Doşab təkcə iştaha artırmaq üçün deyil, həm də müalicəvi əhəmiyyətə malikdir. Sadəcə olaraq, hansı məhsuldan hazırlanmış doşabın keyfiyyəti haqqında məlumat almaqla onlardan dərman kimi necə istifadə etmək olar.

Doşab əslində çox qədimdən bəri məlum olan, amma faydası daha sonralar üzə çıxan müalicəvi effektə malik qidadır.

Çox yaxşı antioksidant olan doşab, eyni zamanda qanazlığını aradan qaldıran qidaların başında gəlir. Şəfa mənbəyi olan doşabın daha təsirli olması üçün bu şəkildə sərf etməyiniz məsləhətdir. Səhər ac qarnına bir stəkan ilıq suyun içinə 2 xörək qaşığı doşab töküb üzərinə limon sıxaraq içsəniz, bu qanazlığı və dəmir çatışmazlığına çarə olacaq.
Davamı →

Mərci yemək üçün 6 səbəb

Mərci çox faydalı bitki növüdür. Mərcidən müxtəlif növ yeməklərdə istifadə olunur və çox ləzzətlidir.

Mərci insanı tox edir
Mərci də başqa dənli bitkilər kimi mədədə gec həzm olunduğuna görə, insana uzun müddət toxluq hissi verər. Ona görə də insan çox yeməkdən çəkinir.

Mərci qəbizliyi aradan qaldırır
Mərci qidalı liflərlə zəngindir. Qidalı liflər bağırsaqların normal fəaliyyəti üçün olduqca vacibdir. Əgər qəbizlikdən əziyyət çəkirsinizsə, bu dənli bitkiyə etimad edə bilərsiniz. Ancaq ifrat etmək olmaz. Çünki bu dənli bitki suda həll olmadığı üçün, həzmi çətin olar. Bağırsaqlarınızı təhrik edə bilər. Bişirməmişdən əvvəl mərcini bir neçə saat suda saxlamaq daha faydalı olar.
Davamı →