Qabyuyan maşını seçərkən nələrə diqqət etməliyik

Müasir mətbəx, texniki avadanlıqları ilə evdar qadınları sevindirir: bu gün evdə yemək bişirmək və təmizliyi qorumaqla əlaqəli demək olar ki, hər bir proses avtomatlaşdırıla bilər. Bir çoxları tərəfindən sevilməyən qablar və mətbəx əşyalarının yuyulması prosesi də xüsusi bir hissəyə — qabyuyan maşına həvalə olunması daha da xoşdur. Bu yazıda, hansı modellərin seçiləcəyi və bir qabyuyan maşın satın alarkən nələrə baxacağınıza dair tövsiyələr verəcəyik.
Qabyuyan
Mənə evdə qabyuyan maşın lazımdır?
Demək olar ki, bütün mütəxəssislər bu məsələdə yekdildir: evdə bir qabyuyan maşın satın almaq və quraşdırmaq üçün bir fürsət varsa, bunu etmək lazımdır. Belə hallarda xüsusilə faydalı olacaq:

  • Bişirmək istəsəniz və ya bişirmək həyatınızın bir mövzusudur.
  • Böyük bir ailəniz varsa və istifadə olunan yeməklərin sayı çoxdur.
  • Uşaqlarınız varsa və qabları təmiz saxlamalısınız.
  • Qonaqları dəvət etmək istəsəniz, bir ziyafətdən və ya çay süfrəsindən sonra çox sayda istifadə edilmiş lövhələr, qablar və ya stəkanlar var.

Ancaq qabyuyan maşın, qabların yuyulmasını sürətləndirməyə və asanlaşdırmağa kömək etmədikdə daha az seçim var: davamlı səyahət etməsəniz, evdən kənarda yemək yeməsəniz, hazır yeməyi sifariş etməyi üstün tutmursunuzsa və ya evinizdə belə bir cihaz quraşdırmaq üçün sadəcə bir yer yoxdur. Və bu vəziyyətdə kiçik bir yük olan kompakt modellər gündəlik həyatda yaxşı bir kömək olacaqdır.

Əməliyyat prinsipi və qabyuyan maşınların əsas funksiyaları
Qabyuyan maşın sadəcə işləyir:

  • Yükləndikdən sonra maşın su təchizatından lazımi miqdarda su çəkir.
  • Qabyuyan maşındakı su, seçilmiş yuma rejimi ilə təyin olunan istənilən temperatura qədər qızdırılır.
  • Xüsusi təmizləyici kimya məhsulları üçün qablardan suya köçürülür və sprey tabancalarına vurulur.
  • Maşının yuxarı və aşağı hissələrində yerləşən çiləyicilər yüksək təzyiqli yuyulma məhlulu ilə qabları sıxışdırırlar. Bəzən plitələr və stəkanlar da isti buxarla doldurulur.
  • İstifadə olunan su drenaj edilir, bundan sonra durulama prosesi baş verir.
  • Bəzən dərin təmizləmə proqramlarını seçərkən, yuyulma və durulama prosesi bir neçə dövrədə baş verə bilər.
  • Son mərhələ turbo əsmə ilə həyata keçirilən qurutmadır.

Modeldən asılı olaraq bəzi addımlar sadələşdirilə bilər: məsələn, daha çox büdcə variantlarında buxar təmizlənməsi və ya qurutma sistemi olmaya bilər və əsas funksiyalara daha bahalı halda su ionlaşması və ya əvvəlcədən islatma əlavə edilə bilər.
Qabyuyan maşındakı qablarla işləməyin tam dövrünə cavabdeh olanlar su və hava istiliyi sensorları, həmçinin yuyulma proqramının hər bir mərhələsinin keçməsini təmin edən elektron nəzarətdir.

Əlbəttə ki, qablar ilə bütün bu manipulyasiyalar əl ilə edilə bilər. Ancaq qabyuyan maşınların məişət cihazlarının aşkar üstünlükləri və faydaları aşağıdakıları əhatə edir:

  • İşləməsi üçün su kranında isti suyun məcburi olması tələb olunmur — maşın özünü qızdırır.
  • Vaxtınıza qənaət edin: texnik yoxluğunuzda da yuyulmanın öhdəsindən gələcəkdir və modellərin əksəriyyəti taymer yuyulmasına başlamağa konfiqurasiya edilə bilər.
  • Bu avadanlıqda istifadə olunan yuyucu vasitələr, əl yuma üçün istifadə olunan standart yuyucu mayelərdən qat-qat güclüdür. Daha böyük miqyaslı bir qaydada yuyurlar.
  • Yüksək temperaturda yaxalamaqla, yuyucu məhlulların bütün qalıqları qablardan yuyulur, bu da əllə yaxalamaqla əldə etmək çətindir.
  • Qabyuyan maşın qənaətlidir! Lavabakı qabları emal etdikdən üç-beş qat az su xərcləyir. Üstəlik, A sinifindəki modellərdə elektrik enerjisinin dəyəri eyni həcmli su elektrik qızdırıcıları ilə qızdırmaqdan daha azdır.

Bütün bu üstünlüklər həyatı əhəmiyyətli dərəcədə asanlaşdırır və ev işlərinə daha az vaxt sərf etməyə imkan verir.

İş prinsipi
Qabyuyan maşınları nəzərdən keçirməzdən əvvəl: necə seçilməli, qiymətləndirmələr, qiymətlər, eləcə də onların əsas xüsusiyyətləri, belə bir cihazın iş prinsipini başa düşmək lazımdır. Qabyuyan yuyulma prosesini yeddi mərhələyə bölmək olar:

  1. Çirkli qablar dəzgahın qabına qoyulur və yuyucu vasitə xüsusi bir hissəyə tökülür. Bundan sonra, lazımi yuyulma proqramı seçilir və sonra başlanğıc düyməsi açılır.
  2. Əvvəlcə tank su ilə doldurulur. Bu vəziyyətdə su xüsusi bir qabdan keçərək yumşalır. Bölmə özü suyu qızdırır. Bunun üçün elektrikli qızdırıcılar onun dizaynında verilir. Onlar iki növ ola bilər: istilik elementləri və axan. Isıtma modellərində, boru qızdırıcıları qabın ən dibində yerləşir, elektrik suyu çayxanası prinsipinə əsasən suyu qızdırır. Axan qızdırıcılar bu işin daha sürətli öhdəsindən gəlir, çünki su artıq qızdırılan tanka daxil olur. Belə istilik boruları maşının yemək otağından kənarda yerləşir.
  3. Yuyucu xüsusi bir tankdan qızdırılan suya verilir.
  4. Bir sirkulyasiya nasosu ilə su, tankın altından və yuxarısından təzyiq altında püskürtülür. Fırlanan su axını çirkləri qablardan təmizləyir. Bütün tullantılar qab kamerasının altına yerləşdirilir.
  5. Tankdan su filtrdən süzülür və bundan sonra yenidən çiləyicilərə axır. Su dövrü, proqram bitənə qədər davam edir. Bundan sonra drenaj nasosu kanalizasiyaya su vurur.
  6. Saf su maşına daxil olur, qablar yuyulur.
  7. Suyu maşından süzdükdən sonra qablar qurudulur.


Qabyuyan maşın növləri
Bir qabyuyan maşın seçmək üçün qərar verərkən bilməlisiniz ki, dizayn və yerləşdirmə prinsipinə əsasən, yuyucu qurğular aşağıdakı növlərə bölünür:

1. Quraşdırılmış.
Qabyuyan
Belə qurğular mətbəx mebeli içərisinə daxil edilir, onunla birləşir, buna görə diqqəti cəlb etmir. İdarəetmə paneli mebel içərisindədir. Ayrıca mebel tərəfindən tamamilə gizlədilməyən qismən quraşdırılmış qurğular da var. Onlardan istifadə etmək daha rahatdır və nəzarət ümumiyyətlə gətirilir.
Quraşdırılan qabyuyan maşın seçmək mətbəx dəstinizin növündən asılıdır. Bir qabyuyan maşınla təchiz edilmiş bir qulaqlıq satın almış olsanız, çox güman ki, artıq tam şəkildə birləşdirilmişdir. Dəzgah ayrıca satın alındısa, qismən quraşdırılmış bir versiya uyğun gəlir.
2. Ayrı dayanan.
Qabyuyan
Mətbəx mebelindən asılı olmayaraq, mətbəxdə müəyyən bir yerdə dayanan bir cihazdır.
3.Tabletop. Bu seçim ümumiyyətlə adi bir mikrodalğalı sobanın ölçüsü ilə müqayisə edilən kiçik ölçülərə malikdir.

Qabyuyan maşın gücü və növləri
Bu avadanlıqın yükdən asılı olaraq üç standart növü var:

  • Qabyuyan maşının standart gücü 10-15 dəstdir. Bu, 3-6 nəfərlik bir ailə üçün optimal məbləğdir. Ən çox bunlar bir çox əlavə rejimi olan çoxfunksiyalı maşınlardır.
  • Yığcam seçimlər 5-8 dəst qab üçün hazırlanmışdır. Bundan əlavə, onlar kiçikdirlər və asanlıqla bir şkafda və ya sadəcə bir masada quraşdırıla bilər. Kiçik bir ailə, bir nəfər və ya bir ölkə evi üçün avadanlıq kimi yaxşıdır.
  • Dar qabyuyan maşınlar, yüksək yükləmə qabiliyyəti və yığcamlıq arasında bir güzəştdir. Onlar 13 dəstə uyğun gəlir və ölçülər onları hətta kiçik bir mətbəx məkanında yerləşdirməyə imkan verir.

Bundan əlavə, həm fərdi modellər, həm də quraşdırılmış mətbəx bölmələri olduğuna diqqət yetirin. Hazır və təchiz edilmiş bir mətbəxdə bir satın almağı planlaşdırırsan, pulsuz dayanan bir maşın seçmək daha yaxşıdır. Mətbəx yerini tam təchiz etmək istəyirsinizsə, gələcək qulaqlıqların ölçüləri üçün quraşdırılmış modeli seçmək daha yaxşıdır. Yeri gəlmişkən, quraşdırılmış qurğularda da bir neçə dəyişiklik var: qismən quraşdırılmış qabyuyan maşınlar yükləmə panelini görünən buraxır, tam quraşdırılmış qabyuyan maşınlarda isə mətbəx fasadının arxasında gizlənir.

Vahid ölçüləri və tank tutumu
Yuyucu vahidlər ölçüləri və tutumları ilə fərqlənir. Satın alınarkən iki parametr nəzərə alınmalıdır: qab qabının ölçüləri və yüklənmiş bıçaq sayının sayı:

1. Yükləmə kamerasının ölçüləri. İstehsalçılar, otaqların ölçüsündə fərqlənən qabyuyan maşınlar üçün bir neçə standart seçim hazırlayırlar:

  • tam ölçülü — 600 x 600 x 850 mm,
  • dar — 450 x 600 x 850 mm,
  • kompakt — 450 x 450 x 500 mm.

Bu müxtəlif modellərdə fərqlənə bilər.
Qabyuyanın funksiyaları
2. Kameraya eyni vaxtda yüklənə biləcək bıçaq sayı. Ümumiyyətlə qəbul edilir ki, 1 masa dəsti bir fincan və nəlbəki, dayaz və dərin plitələrdən, həmçinin bıçaq və çəngəldən ibarətdir. Ailənin üzvlərinin sayına uyğun eviniz üçün düzgün qabyuyan maşın seçmək üçün necə?
2 nəfərlik bir ailə üçün 5-6 dəst üçün kifayət qədər kiçik bir model olacaqdır. Masaüstü versiyası da edəcək
ailədəki insanların sayı 3-4 nəfərdirsə, optimal cihaz 8-10 dəst üçün nəzərdə tutulmuşdur,
çox sayda insanın iştirakı ilə 1 dəfə 11-17 dəst qab götürə biləcək böyük ölçülü bir vahid seçməyi məsləhət görürük.

Su və elektrik istehlakı
Belə bir bahalı avadanlıq seçərkən ən vacib göstəricilərdən biri su və elektrik istehlakında qənaətdir. Həqiqətən, məhsulun özünün ilkin dəyərinə əlavə olaraq, su və işığın istehlakına görə ödəməlisiniz.
Enerji istehlakı haqqında danışırıqsa, bəyəndiyiniz modelin markalanmasına diqqət yetirin. Ümumiyyətlə Latın hərfləri şəklində təqdim olunur — A-dan G-yə. Üstəlik, A sinfi, istehlakı hər dövrdə 0,8-1,5 kVt / s-dən çox olmayan ən çox qənaətcil vahidlərdir. A sinif maşınlarına əlavə olaraq daha çox enerji tələb edən sinif B və C maşınları tez-tez satışa çıxarılır: əməliyyat zamanı 1.06 ilə 2.99 kVt / saata qədər istehlak edirlər. Qalan dərslərdən danışırıqsa, onda iki seçim var:

  • Və ya müasir enerji texnologiyasından istifadə etmədən yaranmış köhnəlmiş modellər.
  • Və ya bu, yerli qabyuyan maşınlardan daha güclü olan, eyni zamanda daha çox enerji istehlak edən iaşə müəssisələri, emalatxanalar və ya kombaynlar üçün peşəkar avadanlıqdır.
  • Su istehlakına gəldikdə, standart yuyulma dövrü 15-17 litrdən çox deyil, əl ilə yuyulma ilə müqayisədə daha azdır. Bir az daha intensiv bir yuma proqramı və ya əlavə durulama istifadə edə bilərsiniz.

Təmizləmə sinfi
Müəyyən bir təmizlik sinəsi, yuyulduqdan sonra bıçaq və qabların təmizlik dərəcəsini göstərir:

  • A sinifi bu təmizliyin ən yüksək səviyyəsidir. Mətbəx texnikası istehsalçılarının demək olar ki, bütün məhsulları buna uyğundur,
  • B və C. sinifləri Yuyulduqdan sonra qablarda kiçik çirkləndiricilərin ola biləcəyi aydın olur. Bu cür siniflər az tanınan firmaların məhsullarına təyin edilə bilər və praktikada geniş istifadə edilmir.
 
Proqramlar və seçimlər dəsti
Hər hansı bir qabyuyan maşın qurğusunun əsas funksiyalarına aşağıdakılar daxildir:

  • əvvəlcədən isladılması və ya yuyulması,
  • müəyyən növ yeməklər (şüşə, boşqab, tava) üçün standart rejimlər paketi,
  • yuyucu vasitələrlə yuyun
  • isti havanın qurumasına.

Genişləndirilmiş versiyada, bunlar ekspress rejimi, intensiv yuyulma proqramı və ya zərif yuyulma üçün xüsusi rejim (məsələn, incə keramika, çini və ya büllur) ilə əlavə edilə bilər.
Xoş, lakin isteğe bağlı seçimlərə gəldikdə: yaxşı bir texnikada tullantı qırma, uşaq qoruma mexanizmləri, başlanğıc taymeri, suyun özünü süzgəcdən keçirmə sistemi və nasazlıqların özünü tanıması sistemi ola bilər. Onların hər biri gözlənilməz hallar halında avtomobilin düzəldilməsinə vaxt və pul qənaət etməyə kömək edəcəkdir, buna görə büdcəniz daxilində ən funksional modeli seçməlisiniz.

Su istehlakı
Yeməklərin yuyulması zamanı istehlak olunan suyun miqdarından asılı olaraq, qabyuyan maşınlara müəyyən bir sinif təyin olunur:

  • Sinif A. Ən iqtisadi seçimdir. 1 yuma dövrü üçün təxminən 15 litr su istehlak edilir,
  • Sinif B. istehlak — təxminən 20 litr su,
  • Sinif C. icazə verilən axın sürəti — 25 litr və daha çox.
  • Qurutma qablarının növləri
  • Qurutma əsasında hansı qabyuyan maşın seçmək lazımdır? Qurudulmuş qablar bir neçə yolla edilə bilər:

1. Kondensasiya qurutma. Ucuz modellərdə qabları qurutmaq üçün əlavə qurğular verilmir. Dövrün sonunda yeməklər isti su ilə yuyulur. Nəmlik sadəcə təmiz qabların səthindən buxarlanır, sonra otağın divarlarında yoğrulur və sonra drenaja axır. Bu prinsip ELECTROLUX və CANDY modellərində quraşdırılmışdır. Qurutma uzun müddət çəkir.
2. Sıx qurutma. Normal hava pişirmə otağına vurulur. Nəm kondensasiya edir və sonra kameranın dibinə keçir. Tərəfdarlar istifadə olunmaya bilər. Bu vəziyyətdə, hava keçməsi üçün bölmənin gövdəsində deliklər edilir. Kamera içərisindəki və xaricindəki istilik fərqi səbəbiylə hava dolaşır, qabların qurumasını sürətləndirir. Bu qurutma prinsipi olan modellər layiqli keyfiyyəti və əlverişli qiyməti birləşdirir.
3. Turbo qurutma maşını. Palatada bir fan tərəfindən partladılmış bir istilik elementi var. Nəticədə kamera isti hava ilə doldurulur, bu da qabları tez quruyur. Qurutma bu prinsipi bahalı modellərdə tətbiq edilmişdir.
 
Rejimlər və nəzarətlər
Hər hansı bir qabyuyan maşın bir neçə iş rejiminə malikdir, onların sayı cihazın mürəkkəbliyindən asılıdır. Müasir inkişaf etmiş modellərdə onlardan çox fərqli rejim ola bilər. Ancaq bəziləri çətin ki, tələb olsınlar, buna görə onların mövcudluğu üçün artıq ödəməyə dəyərmi? Əməliyyat üçün ən az zəruri rejimləri olan düzgün qabyuyan maşın necə seçiləcəyini anlayacağıq. Bu rejimlərə aşağıdakılar daxildir:

  1. Standart. Yüklənmiş qablar orta dərəcədə çirklənmə olduqda ümumiyyətlə ən çox istifadə olunur.
  2. İqtisadi. Yeməklər yüngül bir şəkildə kirlənmişsə istifadə olunur. Bu su və elektrik enerjisinə qənaət edir.
  3. Sıx. Bu, qabların şiddətli çirklənməsi halında, həmçinin qabları, çörək qablarını və qabları yuyarkən istifadə olunur. Enerji və su istehlakı artır.
  4. Əvvəlcədən isladın. Yeməklər çox çirkli olduqda və ya qurudulmuş kir olduqda işə salınır. İslatma prosesində bütün kirlər turşulur, bunun nəticəsində qabları iqtisadi rejimdə yumaq kifayətdir.

Qabyuyan maşınlarda 2 növ nəzarət ola bilər:
  • Mexaniki Artıq köhnəlmiş hesab olunur, daha etibarlı olsa da,
  • Elektron Ən müasir avtomobillərlə təchiz olunmuşdur. Bu rejimi rahat seçmək və yuyulma parametrlərini konfiqurasiya etməyə imkan verir.

Populyar markalar
Bir şirkətin qabyuyan maşın seçməyinizlə bağlı sualı ilə qarşılaşsanız, bu cür avadanlıqların ən məşhur istehsalçıları ilə tanış olmağı məsləhət görürük. Bunlara Electrolux, Siemens, AEG, Bosch, Miele daxildir. Bütün müasir tələblərə cavab verən bahalı və yüksək keyfiyyətli modellər istehsal edirlər. Bununla birlikdə marka da bir az əlavə pul ödəməlidir.
Samsung, Ariston, Whirpool, Zanussi, Beko, Ardo, Indesit şirkətləri, məhsulları məqbul qiymətə və keyfiyyətə sahib olan, bir az daha az tanınan qabyuyan maşın istehsalçıları sayılırlar.
Bahalı qurğular, tam bir dövrün rejimi, suyun istiliyi və vaxtını hesablayaraq qabların miqdarını və çirklənmə dərəcəsini müstəqil müəyyən edə bilər.
Yüksək keyfiyyətli qabyuyan maşın satın alma, ümumiyyətlə qab-qacağın yuyulmasına sərf olunan çoxlu boş vaxtınızı boşaltmağa imkan verir, həm də elektrik və suya daim qənaət edir.
 
 
Mənbə: bornpottytrained.com

Oxşar məqalələr

 

0 şərh