Üzgüçülüyün uşaqlara hansı faydaları var?

Üzgüçülük uşaqların inkişafına müsbət təsir edən idman növlərindən biridir. Uşaqların əzələ-skelet sisteminin inkişafına kömək etməklə yanaşı, onların boy və çəki nisbətini qorumağa da kömək edir. Üzgüçülük də gimnastika kimi bütün idman növlərinin əsasını təşkil edir. Bu idman növü uşaqların koordinasiyasını yaxşılaşdırdığı üçün körpəlikdən bu idmanla məşğul olmaları çox faydalı olacaq. Yemək problemi olan uşaqlar çimdikdən sonra acıyacaqları üçün bu problem öz-özünə aradan qalxacaq. Üzgüçülük uşaqların inkişafına müsbət təsir etməklə yanaşı, maddələr mübadiləsini də aktivləşdirir. Həzm sistemi problemi olan uşaqların problemləri aradan qaldırılır. Üzgüçülük həm də uşaqlar üçün təhlükəli olan şeyləri aradan qaldırmağa kömək edir. Məsələn, uşaq üzməyi bildiyi üçün boğulma təhlükəsi olmayacaq. Bəs üzgüçülüyün uşaqlara nə kimi faydaları var?
Uşaqlarda üzgüçülük

Uşaqlarda üzgüçülüyün əzələ-skelet sistemi üçün faydaları

Üzgüçülük digər idman növləri ilə müqayisədə daha əyləncəli və daha az təhlükəli idman növüdür. Uşaqlar üzgüçülük zamanı bütün bədən əzələlərini hərəkət etdirdiklərindən onların inkişaf dövrlərində bu idman növü ilə məşğul olmaları faydalı olacaq. Hamının bildiyi kimi, uşaqlar suda oynamağı çox sevirlər. Digər idman növlərindən fərqli olaraq, üzgüçülük uşaqların diqqətini dərhal cəlb edən əyləncəli bir idman növü olduğundan övladınıza bu idman növünü dərhal sevdirə biləcəksiniz. Uşaqlara üzgüçülük məşqi ilk olaraq təlimatçı tərəfindən verilir. Çünki təlimatçı ilə üzgüçülük öyrənən uşaqlar bədənlərindən daha səmərəli və düzgün istifadə etməyi də öyrənirlər. Təlim uşaqların suda dayanması və nəfəs məşqləri ilə başlayır. Bu məşqlə üzməyə başlayan uşaqlar ilk andan suda düzgün dayanmağa və nəfəslərini düzgün idarə etməyə başlayırlar. Uşaqların üzgüçülük üçün məşq edə biləcəyi təhlükəsiz yerləri seçmək çox vacibdir .

Üzgüçülük uşaqların uzun və sağlam yaşamasına yardımçı olur

Üzgüçülüyün digər bir faydası da ürək əzələsini gücləndirməsidir. Ürək əzələsinin fəaliyyətinə nəzarət sinir sistemindən asılıdır. Davamlı işləyən ürək əzələsi işlədikcə daha da güclənir və uşaqları gələcəkdə yaşaya biləcəkləri insult kimi xəstəliklərdən qoruyur. Bundan əlavə, uşaqlar ürək xəstəliklərindən qorunur.

Uşaqların bədən inkişafına müsbət töhfə verən üzgüçülük eyni zamanda uşaqları piylənmə kimi yaşımızdakı xəstəliklərdən də qoruyur. Üzgüçülük zamanı çox enerji sərf edən uşaqlarda piylənmə riski sıfıra enir. Bundan əlavə, iştahı zəif olan uşaqların yemək vərdişləri tənzimlənir. Üzgüçülük zamanı çox enerji sərf edən uşaqlar dərhal sonra yemək istəyirlər. Üzgüçülük uşaqları həm piylənmədən, həm də iştahsızlıqdan xilas edən, onlara balanslı və sağlam həyat keçirməyi öyrədən mühüm idman növüdür.

Uşaqlara üzgüçülük məşqi necə verilməlidir?

Araşdırmalar göstərir ki, üzgüçülük fəaliyyəti uşaqlara müsbət təsir göstərir. Çünki əzələ və oynaqların inkişafına kömək etməklə yanaşı, stress səviyyələrini azaltmaqda da təsirlidir. Bundan əlavə, müxtəlif əzələ qrupları müxtəlif üzgüçülük üslublarında inkişaf edir. Digər idman növlərinə nisbətən daha çox əzələ qrupunun işləməsini təmin edən üzgüçülük, düzgün əzələ qruplarını məşq etmək üçün mütəxəssis məşqçilərin nəzarəti altında edilməlidir. Bundan əlavə, veriləcək təhsil uşaqların fiziki quruluşuna uyğun olaraq planlaşdırılmalıdır. Bu şəkildə üzmənin faydaları çox daha təsirli görünə bilər. Məsələn, arxa üstə üzgüçülük və brass üzgüçülüyünün faydaları bir-birindən fərqlidir. Buna görə də üzgüçülüyün faydaları ilə bağlı bu məqamları nəzərə almaq və buna uyğun hovuz və ya texnika seçmək vacibdir.

Valideynlərin üzgüçülüyün faydalarından xəbərdar olması vacib olsa da, seçilmiş təlimçilərin bacarıq səviyyəsi də vacibdir. Üzgüçülüyün faydaları ilə bağlı qalıcı təsir göstərmək üçün uşaqlara verilməli olan təhsilin təfərrüatları aşağıdakı kimi olmalıdır:

  • Üzgüçülük məşqi başlayanda valideynlər də təlimdə iştirak edə bilərlər. Təhlükəsiz mühit yaradıldıqdan sonra uşaqlar öz təlimçiləri ilə üzgüçülük dərslərinə davam edirlər.
  • Qarşılıqlı etimad münasibətlərini inkişaf etdirmək üçün oyunlar da təhsilə daxil edilməlidir.
  • Uşaqlara qaydalar haqqında məlumat verilməlidir.
  • Qolların və ayaqların necə istifadə ediləcəyi barədə adekvat məlumat verilməlidir.
  • Üzgüçülük zamanı necə nəfəs almaq, suyun altında gözləri necə açmaq barədə məlumat verilməlidir.

Niyə uşaqları üzməyə həvəsləndirmək lazımdır?

Müntəzəm üzgüçülük həm də sağlam həyat keçirmək deməkdir. Ayaq əzələləriniz inkişaf edir, arıqlamağı asanlaşdırır və kalori yandırmağa kömək edir. Beləliklə, artıq kalorilərdən şikayətiniz varsa, üzgüçülük bu kaloriləri yandıra biləcək təsirlərə malikdir. Çünki bədənin ən yaxşı şəkildə işləməsini təmin edir. Təbii ki, üzgüçülüyün orqanizmə faydaları bunlarla məhdudlaşmır. Üzgüçülük müxtəlif texnikaları ehtiva etdiyi üçün bədənin müxtəlif yerlərində yarana biləcək sağlamlıq problemlərinin də qarşısını alır. Məsələn, qışda üzməyin və ya soyuq suda üzməyin faydaları isti və ya termal hovuzlarda üzməyin faydalarından fərqlidir. Eynilə, arxası üstə üzmənin faydaları kəpənək üzgüçülüyündən fərqlənir. Uşaqlar məşq zamanı müxtəlif üsullardan istifadə edəcəyi üçün üzgüçülüyün faydaları bütün bədənə yayılır. Buna görə də uşaqların üzgüçülüyün faydaları haqqında məlumatlandırılması və bu faydalardan faydalanmaq üçün üzgüçülüklə məşğul olmaları son dərəcə vacibdir.

Məsələn, böyüklər üçün 1 saat üzgüçülüyün faydaları sonsuzdursa, uşaqlarda müntəzəm üzgüçülük vərdişlərinin inkişaf etdirilməsi də üzgüçülüyün faydalarına yüksək səviyyədə təsir edəcək. Üzməyin əzələlər üçün faydaları sayəsində əzələ inkişafı sağlam şəkildə əldə edilə bilər, üzməyin dəri üçün faydaları sayəsində daha təmiz və problemsiz bir dəriyə sahib ola bilərsiniz, üzgüçülüyün skolioz üçün faydaları sayəsində onurğa sütunu qorunur və disk yırtığı üçün üzmənin faydaları sayəsində həyat rahatlığının mənfi təsirlənməməsi təmin edilir. Başqa sözlə, üzgüçülüyün faydaları sağlamlıq probleminizə və ya istifadə etdiyiniz texnikaya görə dəyişir. Bundan əlavə, uşaqların sağlamlıq problemləri üçün üzgüçülük məşqi və sağlamlıq problemlərinin aradan qaldırılması üzgüçülüyün faydaları arasındadır. Əslində, üzgüçülüyün faydaları insanlar üçün məhdudlaşdırılmayacaq qədər çoxdur.

Nəticə

Üzgüçülüyün uşaqlar üçün faydalarını qısaca belə ümumiləşdirə bilərik:

-Üzgüçülük uşaqlarda bütün əzələlərin işləməsini təmin edir ,

-Uşaqları piylənmə və iştahsızlıqdan qoruyaraq sağlam inkişafı dəstəkləyir,

-Uşaqlara fitlik və güc verir,

-Üzgüçülük uşaqları əyləndirməklə yanaşı, onları suda boğulma təhlükəsindən də xilas edir.

-Uşaqlar üzgüçülük zamanı tək hərəkət etdikləri üçün onların müstəqilliyi və özünə inamı artır,

-Üzgüçülüklə məşğul olan uşaqlar müxtəlif hisslər vasitəsilə bədən şüurunu inkişaf etdirirlər.

 

0 şərh