Рейтинг
+136.60

Fotosessiya

88 üzv, 354 topik

Dünyanın ən yaxşı oteli-Conrad Maldives Rangali İsland

Conrad Maldives Rangali Island şəffaf sular və mərcan qayalıqları ilə əhatə olunmuş iki maldiv adasında unudulmaz istirahət vəd edən 5 ulduzlu oteldir. Hüdudsuz cah-cəlalına görə bura iki dəfə «Dünyanın ən yaxşı oteli», bir neçə dəfə isə «Ən yaxşı kurort» adına layiq görülüb. 
Otelin ən heyrətamiz yeri isə 5 metr suyun dərinliyində yerləşən Ithaa Undersea restoranıdır. Bura, dünyada ilk sualtı şüşə restoranıdır. Otel suda 50 təmtəraqlı villası, çimərlikdə 79 ekzotik bunqalo və 21 spa malikanəsi ilə təmsil olunur. 

Ardı →

Dünyanın ən gözəl 10 çimərliyi

10. Kaunaoa Körfəzi – Amerika Birləşmiş Ştatlarının Havay ştatının Kohala sahilində yerləşən 0.4 kilometr uzunluğunda aypara formasında uzanan bu çimərlik ağ qumlu sahili, sahil boyu uzanan palma ağacları, sakit, aydın və mavi sakit okean suları ilə göz oxşayır.


Ardı →

Müharibə uşaqları

Müharibə uşaqlarını tanıyırsız? Sərhəddə, erməni əsgər postundan 1 km məsafədə yaşayan soydaşlarımız üçün həyat davam edir. Onlar hər kəs kimi sevirlər, evlənirlər və sonunda həyata bir körpə, bir dünya gətirirlər. O dünya ki, həyatın acısına-şirininə baxmadan uşaqlığını yaşayaraq böyüyür... 

Sizi onlarla fotojurnalist Famil Mahmudbəylinin fotokameranın yaddaşına həkk etdiyi görüntülərlə tanış edəcəyik. 
Fotolar erməni postundan 1 km məsafədə yerləşən Tovuz rayonunun Ağdam kəndində, Agdərənin Markuşevan cəbhə bölgəsi ilə üzbəüz kənddə çəkilib. 

Ardı →

Uçurumun kənarında


Siz nə zamansa uçurumun kənarında olmusuz? Sözün məcazi yox, həqiqi mənasında. Rusiyalı fotoqraf Kiril Oreşkinin təqdim etdiyi bu selfilərə baxın. O, şəhərin ən hündür yerlərinə çıxaraq bu əsərləri yaradır. Yəqin çox az adam buna cəsarət edər. Axı bu, əsl dəlilikdir: Ayağının altında uçurum, özündə bir əlinlə sallanırsan…
Ardı →

Ərzaqlardan sənət əsəri

İngilis fotoqraf Carl Warner ərzaq dekorasiyası sənətini yeni səviyyəyə qaldırır. O, real və mürəkkəb səhnələr yaratmaq üçün müxtəlif ərzaqlardan istifadə edir. Çörək yığıntılarından kələ-kötür dağlar, xiyardan ağac gövdələri, kələmdən, göyərtidən yarpaqlar hazırlayır.

Warner və onun komandası kulinariya elementlərini parça-parça, dəqiqliklə quraşdırmaqla Tac Mahal və Çin Səddi kimi məşhur memarlıq strukturları, qondola sürücülərindən kovboylara qədər insan fiqurları və London Skyline və böyük səhralar kimi gözəl mənzərələrin maketlərini yaratmışdır. 

Ardı →

Parkroyal

Parkroyal Sinqapurda yerləşən 367 otaqlı oteldi. Böyük eyvanlarını 15.000 m2 tropik bitkilər əhatə edir.

Eyvanlar qatı betondan hazırlanıb. Onların sadə dizaynı təbii gözəllik verir.Otelin bütün otaqları göy terraslara cıxışı var. Şəhərin içində bağ görünüşünə sahib olan yeganə otel «Parkroyal»dı.


Ardı →