Рейтинг
+136.60

Fotosessiya

88 üzv, 354 topik

Brabus 800 İBusiness

Mercedes-Benz S-Class yeni Brabus İBusiness 2.0 modelini təqdim edir. Modelin ən böyük üstünlüyü avtomobilin salonunun Apple şirkəti tərəfindən Mac Mini və IPad 2 ilə təchiz olunmasıdır. Avtomobilin texniki göstəricilərindən isə danışmağa dəyməz. The Brabus 800 İBusiness 12 silindirli, 800 at gücü, 0-100 sürəti cəmi 3.9 saniyyəyə, maksimum sürəti isə saatda 360 və digər yüksək texniki göstəricilərə malikdir.



Ardı →

Maraqlı yerlər

Almaniyanın Dresden şəhərində olan bu binanın mühəndislik möcüzəsi bir xüsusiyyəti var. Binanın adı Neustadt Kunsthofpassage. Yağış yağdığında musiqi çalan bu bina musiqiçilər və mühəndislər tərəfindən yaradıldi. Yəni bu bina hər yağış yağdığında şəhərdə yaşayanlara musiqi çalır.
Binaya  turistlərin  də sıx marağı görünür.

  


Ardı →

Venqen möcüzələr aləmində

Fotoqraf övladını şirin xəyallar aləmində təsvir edib. Görəsən, körpələr yuxu görürmü və yuxularda nə görürlər? 3 uşaq anası olan Kuini Liao əmindir ki, körpələr də yuxu görür. Fotoqrafın oğlu yuxuya gedən kimi anası oyuncaqlardan nağıllar aləmi düzəldir.
Bu foto layihənin adı «Venqen möcüzələr aləmində» adlanır. Ananın fantaziyası isə sadəcə heyran edir.


Ardı →

Putinin oxşarları

«Foreign Policy»də Rusiya prezidentinin inanılmaz oxşarları yerləşdirilib. «Foreign Policy» jurnalının «BuzzFeed» rubrikasının may-iyun sayında «Dünyanın izah edən 11-lik» siyahısı təqdim olunub.  »BuzzFeed» bu dəfə dünyaya Rusiya prezidenti Vladimir Putin kimi baxmaq istəyib. Bunun üçün jurnalın may və iyun ayına olan buraxılışında Rusiya prezidentinə bənzər 14 tüksüz pişiklərin şəkilləri yerləşdirilib.  

Ardı →