Bakirəlik və qızlıq pərdəsinin bərpası

Pərdənin tam olması bakirəliyin işarəsidir. Lakin bu pərdə cinsi əlaqədə olmadan da hər hası bir sürtünmə və ya hərəkət zamanı da zədələnə bilər. Hətta ilk cinsi əlaqədən sonra qanamanın olmaması mümkündür ki, bunun da səbəbi pərdənin yerləşmə mövqeyindən asılıdır.
Qızlıq pərdəsini tikmək mümkündürmü - bu proses tibbdə hymenoplastika adlanır. Bu əməliyyatdan sonra ilk cinsi əlaqə zamanı qanamanın olub olmayacağı qeyri müəyyəndir. Pərdənin tikildiyini isə yalnız mütəxəssislərin bilməsi mümkündür. Pərdənin tikilməsinin iki növü var birinci üzun müddətli tikiş bu nəzərdə tutulan cinsi əlaqədən 6-9 ay əvvəl baş tutur və daha effektli olur, ikincisi isə müvəqqəti tikişdir ki, bu nəzərdə tutulan cinsi əlaqədən 3-4 gün əvvəl həyata keçirilir. Tikilən pərdəni orjinalından fərqləndirmək isə yalnız ginekoloqlar tərəfindən mümkün ola bilər.

Oxşar məqalələr

 

6 şərh

fistaşka
bu nə biyabırçılığdır?
Nonsense
Biabırçılıq bu deyil, biabırçılıq sənin millətinin Daş dövründən qalma absurd adətləridir.
kayzen
Faydasız,mənasız,səviyyəsiz yazı. 3 günlük ban.
Nonsense

Yazı sırf tibbi nöqteyi-nəzərdən yazılıb. Nə kiminsə həzz alması üçün erotik izahlar, nə də xoşagəlməz sözlər istifadə edilməyib. Elə «ban» etmək həvəsindəsinizsə, bütün günü ağlaşma hekayələr yazanları, alimlərin uşaq vaxtı neçə dəfə yıxıldığını, gündə neçə dəfə yemək yediyini, az qala Eynşteynin namaz qıldığını iddia edən, Nyutonun da başına ağacdan balqabaq düşdüyünü yazan istifadəçiləri ban edin. Məncə ədalətsizlikdir. Həm də Fuadın yazıları həmişə maraqlı və gərəkli olur. O neyləsin ki, Azərbaycanda 70% belə gic-gic əməliyyatlarla maraqlanır?!

ilham
Faydasız,mənasız,səviyyəsiz yazı elə Faydasız,mənasız,səviyyəsiz bloqlara yazılır. Nonsense düz deyir.
fuad784
Admin xowun gelemyen yazi olanda once xeberdarliq et tem bole yeni uzvem men.sonradaki burda ne varki anlamadim? guya zorsuzda indi? butun tibbi kitablarda bu barede meluimat var ama siz bnunu beynemirsiz