Futbol ulduzlari

Bu dəfə sizə dünyanın ən yaxşı oyunçularından olan Ronaldolar haqda hazırlanmış iki gozəl videonu təqdim edəcəm. Əgər futbola marağınız varsa inanıram ki hər iki vidonu bəyənəcəksiz. Əlavə olaraq bir sualım da var: Sizcə hansı yaxşı futbolçudu? 


Ronaldo Luiz Nazario da Lima 




Cristiano Ronaldo
 

5 şərh

Freddie
Heç bir şübhə olmadan, Ronaldo Luiz Nazario da Lima. Hətta Ronaldonu CR ilə müqayisə etmək təhqiramiz haldır:)) 19 yaşında dünyanın ən yaxşı futbolçusu seçilib. Yenə də deyirəm, əgər Ronaldo Barcanı tərk etməsəydi, o, yer üzünə gəlib-getmiş ən güclü futbolçu olacaqdı.
bankir
Sadəcə video qoymaqla iş bitmir.Heç olmasa futbolçuların həyatı,qazandığı uğurlar haqqında yazın.Corc Vea ən güclü futbolçulardan biri olub texnikasına görə,amma onun heç bir milli yığmada uğuru yoxdur.Ona görə də sadəcə videoyla qoymt verməkdüzgün deyil.gələn dəfə daha yaxşı,əsaslandırılmış post qoyarsınız.
Danadişi artıq yadımdan çıxartmışam.
Westsider
Kriştianunun videosundan xoşum gəlmədi, Ronaldununki əla idi.

Ronaldu çox yaxşı futbolçu idiç amma sürəti və topla davranma qabiliyyəti Kriştianuya çatmaz. Əslində mən Real Madrid azarkeşiyəm, amma Kriştianu Ronaldudan zəhləm gedir bir insan kimi)) Sifətini görə bilmirəm.

Messi isə çox tərbiyəli oğlandır. FUtbol bacarığına isə söz ola bilməz… Nə olsun Barçada oynayır?)))
r9perviz
Əslində eyni dövrdə oynamamış oyunçuları müqayisə etmək düzgün deyil, çünki futbol getdikcə inikişaf edir və dəyişir. Amma oyuçuların uğurlarına baxdıqada əlbəttə ki Ronaldo üstündü, çünki o 20 və 21 yaşında 2 dəfə dünyanın ən yaxşı oyunçusu seçilib, hansıki, nə C. Ronaldo, nə də Messi həmin yaşda bu uğura imza ata bilmədilər. Sadəcə Ronaldonun zədələnməsi onun futbol həyatına bir növ nöqtə qoydu, çünki ondan sonra düz əməlli özünə gələ bilmədi.

Sizin iradlarınızla razıyam, mən özüm də oyunçular haqqında geniş yazmaq istəyirəm, amma hələ ki vaxtın yoxdu, imtahanlar var :(:) Amma tezliklə blogumda futbolçular haqqında daha geniş məlulatlar yerləşdirəcəm.